Įžanga
Šiuolaikiniame versle viena dažniausių verslo klaidų komunikacijos srityje – menkas dėmesys vidinei komunikacijai. Kuom naudinga vidinė komunikacija? Efektyviai komunikuojanti organizacija gali pasiekti daugiau per trumpesnį laiką. Tvarkinga ir efektyvi vidinė komunikacija yra puikus vadovavimo įrankis įgalinantis įtakoti organizacijos kultūrą, nuostatas ir keisti darbuotojų elgesį. Tik efektyvios vidinės komunikacijos dėka organizacija gali operatyviai reaguoti į išorinius pokyčius. Tik gerai informuoti darbuotojai, aiškiai suvokiantys organizacijos viziją, misiją ir tikslus gali formuoti teigiamą įvaizdį visuomenėje. Būtent todėl kalbėdami apie vidinę komunikaciją turėtume galvoti apie individualius kanalus, apie skirtingus darbuotojų poreikius ir informacijos pateikimo būdus.
Svarbu atverti vidinės komunikacijos teikiamas galimybes ir paskatinti naudotis šia neatrasta vadovavimo priemone. Sumaniai valdoma ir tvarkinga vidinė komunikacija leidžia vadovams daryti tikrus stebuklus organizacijoje.
Taigi šiame darbe bandysiu išnagrinėti kas yra vidinė komunikacija, kodėl ji būtina visose organizacijose, taipogi kokį vaidmenį vaidina komunikacijoje darbuotojai ir bendruomenė.
VIDINĖ KOMUNIKACIJA
Vidinė komunikacija – nuolatinis procesas, kai įmonėje yra skleidžiama ir keičiamasi informacija, tai informacijos mainai įmonės viduje. Paskirtis – ne kontroliuoti darbuotojus, bet sutelkti juos, sukurti patrauklią darbo aplinką. Įmonės darbuotojai yra viena svarbiausių grandžių, per kurią informacija apie įmonę patenka į išorę. Taigi įmonės vidinė komunikacija – labai svarbi organizacijos išorinio įvaidžio formavimo dalis. Vidinė komunikacija ypač svarbi įmonėje vykdant pokyčius, kada išorės komunikaciją (pavyzdžiui, pasisakymus žiniasklaidoje) matantiems darbuotojams kyla labai daug klausimų, į kuriuos jie nori gauti aiškius atsakymus iš patikimų lūpų. Todėl vidinės komunikacijos priemonėmis reikia užtikrinti, kad informacija, kuria darbuotojai pateikia į išorę, būtų tiksli ir teisinga. Ši komunikacijos sritis suteikia didelių galimybių didinant darbuotojų motyvaciją ir lojalumą, tuo pačiu ir įmonės darbo efektyvumą, gerina organizacijos darbo aplinką ir klimatą. Šiame procese dalyvauja visi: įvairių grandžių darbuotojai, vadovai, labai dažnai darbine informacija dalijamasi ir su šeimos nariais.
Vidinės komunikacijos tikslai
• Gerinti darbuotojų tarpusavio santykius ( kurti komandos dvasią, kad kiekvienas darbuotojas yra komandos narys).
• Darbuotojų motyvacijos ir lojalumo skatinimas.
• Nutiesti informacinį...
Šį darbą sudaro 2937 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!