Intraasmeninė socialinė komunikacija. Trumpai tariant, tai komunikavimas su pačiu savimi (apdorojant gautą informaciją savo vidinėje sistemoje). Tokia komunikacija yra kitų komunikacijų pagrindas, kadangi žmogus turi sugebėti komunikuoti su pačiu savimi, kad galėtų komunikuoti su kitais.
Intrapersonalinė komunikacija (intraasmeinė?) apibūdinama kaip informacijos judėjimas žmo- guje. Kai kalbamės mintyse patys su savimi ar mąstome balsu, atmintyje ieškome atsakymų ar sprendimų formuluočių, niūniuojame melodiją ar garsiai dainuojame patys sau – visa tai ir yra intrapersonalinė komunikacija. Ją dar galėtume apibrėžti ir kaip informacijos dalinimosi (keitimosi) procesą tarp sąmonės ir pasąmonės.
Intrapersonalinė komunikacija yra visų kitų komunikacinių procesų pamatas, be jos negalėtų vykti jokia kita komunikacija. Apskritai be šio sąmoningo gebėjimo žmogus negalėtų būti racionali, sociali ir adekvati aplinkai asmenybė. Tik dėl šios komunikacijos žmogus suvokia visų pirma pats save, savo statusą, galimybes, kom- petenciją, bendrumo jausmą su kitais žmonėmis, moralinius ir estetinius jausmus, motyvuoja savo elgseną ir gali komunikuoti su kitais.
Žmogus, prieš kam nors pateikdamas informaciją arba reaguodamas į kito su- bjekto siunčiamą žinią, visada ją apdoroja savyje, mąstydamas sukuria vienokią ar kitokią formuluotę, išreikšdamas tai tekstu arba neverbaliniais ženklais. Nepaisant siunčiamų pranešimų (žinių) formos, jų turinį lemia intrapersonalinė komunikaci- ja, kurios metu informacija cirkuliuoja tik kalbos ženklų forma. Kitokiu būdu žmo- gus mąstyti negali, juolab formuluoti minčių ar organizuoti savo elgseną.
Asmens – grupės komunikacija: Asmens ir grupės (organizacijos) komunikacija. Esminis tokios komunikacijos bruožas – tai tiesioginis siuntėjo komunikavimas su tam tikra auditorija. Informa- cijos siuntėjas yra aktyvioje pozicijoje: veikia vienas informacijos siuntėjas (fiziškai siuntėju gali būti ir keli asmenys) ir daug jo pranešimo gavėjų. Asmens ir grupės komunikacijoje informacijos siuntėjas gali ir nepažinoti kie- kvieno auditorijos nario. Informacijos gavėjų patirtis gali labai skirtis nuo infor- macijos siuntėjo, juolab kad auditorija savo sudėtimi gali būti įvairialypė – hetero- geniška. Tačiau suvokėjai turi galimybių pademonstruoti savo reakciją, grįžtamoji informacija yra įmanoma. Komunikacijos dalyvių vaidmenys šioje komunikacijoje...
Šį darbą sudaro 1760 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!