Šiuolaikiniame gyvenime beveik kiekvienas susiduria su virtualia erdve, socialinių tinklų vartotojiškumu, bei galimybe dalintis savo gyvenimu ar žiniomis socialinėse erdvėse. Žodis „Influencer“ paplitęs visame pasaulyje kuris Lietuvos Respublikos terminų banke apibrėžiamas kaip „nuomonės formuotojas“. Nuomonės formuotoju laikomas žmogus, kurio nuomonė, požiūris, įžvalgos konkrečiais klausimais turi įtakos visuomenės asmenų grupėms ar organizacijos nuostatoms, elgsenai. Paprastai visuomenės mintimis nuomonės formuotojas laikomas asmeniu kuris kuria atitinkamą turinį socialiniuose tinkluose, kitaip nei įprastas vartotojas kuriantis reklamą ar bandantis įtikinti naudotoją pirkti ar priimti jo nuomonę.
Įsilieti į visuotinį gyvenimą, bandyti perprasti kiekvieno susidariusią nuomonę ar bandyti ją priimti nėra lengva, tad pagal kiekvienos asmenybės poreikius, bei interesą atsirenkame tai kas mus domina labiausiai ir tai kas skatina mūsų smalsumą kas dien sužinoti keliamo nuomonės formuotojo turinį. Socialinėje erdvėje talpinamais žmonių gyvenimais domimės net ir nenorėdami kuomet seansacingos žinios tenkina mūsų smalsumą laisvą dienos minutę. „Influenceriai“ supantys mūsų kasdienybę nėra eiliniai nuomonės formuotojai, jų tarpe susidariusios asmenų grupės „mega“, „macro“, „micro“ ir „nano“ influencerių. Mega influenceriais laikomi populiariausiais ir daugiausiai sekėjų turinčiais socialinių tinklų kūrėjai, tokie kūrėjai pasiekia bet kokių tipų auditoriją ir dažniausiai tokie asmenys būna garsieji daininkai, aktoriai ar vieni populiariausių atitinkamo ženklo kūrėjų. Prie macro influencerių priskirti mažiau auditorijos susirinkę nuomonės formuotojai kurių sekėjų skaičius siekia nuo 100 tūkstančių iki 1 milijono besidominčių žmonių. Šie kūrėjai dažnai suinteresuoja auditorijos dėmesį įvairiais vlogų kūrimais, bei viešo kadieninio gyvenimo rutinomis. Micro nuomonės formuotojų tarpe sekėjų skaičius apima nuo 1000 iki 100 000 sekėjų dėmesio, tokie influenceriai tikslinę auditoriją sudomina mada, sportu, kelionėmis, verslu, bei kitomis įdomybėmis skatinančiomis mūsų susidomėjimą juos pasekant. Nano tipe ar grupėje užima vietą nuomonės formuotojai, kurie susirinkę labai specifinę auditoriją jų sekėjų skaičius mažesnis nei 1000. Manoma, kad būtent nano sekėjų grupė turi artimiausią ryšį su susidomėjusia auditorija, kuomet nano nuomonės formuotojai laikomi labiau įsitraukę, nei mega influencerių tipo.
Įtaka kuria dalinasi...
Šį darbą sudaro 1018 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!