ĮVADAS
Gyvename komunikacijos amžiuje, kai informacija turi lemiamą reikšmę. Ir nors komunikacijos procese dalyvaujame kasdien, nedaugelis tai darome sėkmingai ir efektyviai. Kasdieniniame gyvenime mes dalijamės idėjomis, jausmais ir informacija su kitais žmonėmis.
Lietuvos įmonėse susidomėjimas vidine organizacijos komunikacija sparčiai auga. Daugelis organizacijų vadovų suprato, kad efektyviai komunikuojanti organizacija gali pasiekti geresnių rezultatų per trumpesnį laiką. Tvarkinga ir efektyvi vidinė komunikacija yra puikus vadovavimo įrankis galintis įtakoti organizacijos kultūrą, nuostatas ir keisti darbuotojų elgesį.
Vadovas, siekdamas, kad įmonė įgyvendintų numatytus uždavinius ir iškeltus tikslus, turi efektyviai keistis informacija – su darbuotojais, klientais, kitomis svarbiomis organizacijai publikomis.
Komunikacija yra gija, jungianti visas svarbiausias valdymo proceso dalis: planavimą, organizavimą, vadovavimą ir kontrolę. Ji pagyvina organizacijos struktūrą, prasiskverbia į visas organizacijos veiklos sritis. Komunikacija - žmonių tarpusavio sąveikos ir organizacijos funkcionavimo pagrindas.
Tyrimo problema: Darbuotojų komunikacijos didinimas organizacijose.
Tyrimo objektas: Darbuotojų komunikacijos esmė.
Tyrimo tikslas: Įvertinti darbuotojų komunikacijos reikšmę organizacijai.
Tyrimo uždaviniai:
1. Paaiškinti kokią reikšmę organizacijos darbuotojų komunikacijai turi informacijos tekėjimo kryptys.
2. Apibūdinti komunikacijos procesą.
1. KOMUNIKACIJOS ESMĖ
Bendravimas – nuolatinis mūsų užsiėmimas. Jis užima svarbią vietą ir įmonių bei organizacijų specialistų, ir kiekvieno žmogaus gyvenime. Vidutiniškai vadovai iki 75% savo darbo laiko bendrauja. Bendraujama įvairiais būdais ir priemonėmis, tai yra organizacijos egzistavimo pagrindas. Bendravimo procesas labai svarbus organizacijai, nes bendraujant realizuojami žmogiškieji kontaktai ir susiformuoja tam tikra darbuotojų elgsena.
„Bendravimas – tai dviejų ar daugiau žmonių tarpusavio keitimasis informacija, emocinio būvio sąveika ir santykiai, teikiantys žmogiškuosius ar organizacijos poreikius.“ (Misevičienė, Urbonienė, 9 p.).
Terminai „bendravimas“ ir „komunikacija“ dažnai vartojami kaip sinonimai. „Bendravimas“ labiau apeliuoja į tarpasmeninį bendravimo lygį, o „komunikacija“ į organizacinį, sistemų lygį.
Komunikacija vadovavimo procese yra svarbiausia ryšio priemonė, užtikrinanti vadovų ir darbuotojų sąveiką. Jei įmonę sudaro padaliniai, esantys skirtingose vietose, tuomet užtikrinti efektyvią visų darbuotojų komunikaciją yra gana sudėtinga. Dar sudėtingiau, jei tos pačios įmonės darbuotojai šneka skirtingomis kalbomis. Sėkmingas įmonės darbuotojų komunikacijos užtikrinimas – labai atsakingas darbas, nes sėkminga komunikacija stiprina darbuotojų...
Šį darbą sudaro 2393 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!