Referatai

Darbuotojų komunikacija

10   (1 atsiliepimai)
Darbuotojų komunikacija 1 puslapis
Darbuotojų komunikacija 2 puslapis
Darbuotojų komunikacija 3 puslapis
Darbuotojų komunikacija 4 puslapis
Darbuotojų komunikacija 5 puslapis
Darbuotojų komunikacija 6 puslapis
Darbuotojų komunikacija 7 puslapis
Darbuotojų komunikacija 8 puslapis
Darbuotojų komunikacija 9 puslapis
Darbuotojų komunikacija 10 puslapis
Darbuotojų komunikacija 11 puslapis
Darbuotojų komunikacija 12 puslapis
Darbuotojų komunikacija 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

ĮVADAS
Gyvename komunikacijos amžiuje, kai informacija turi lemiamą reikšmę. Ir nors komunikacijos procese dalyvaujame kasdien, nedaugelis tai darome sėkmingai ir efektyviai. Kasdieniniame gyvenime mes dalijamės idėjomis, jausmais ir informacija su kitais žmonėmis.
Lietuvos įmonėse susidomėjimas vidine organizacijos komunikacija sparčiai auga. Daugelis organizacijų vadovų suprato, kad efektyviai komunikuojanti organizacija gali pasiekti geresnių rezultatų per trumpesnį laiką. Tvarkinga ir efektyvi vidinė komunikacija yra puikus vadovavimo įrankis galintis įtakoti organizacijos kultūrą, nuostatas ir keisti darbuotojų elgesį.
Vadovas, siekdamas, kad įmonė įgyvendintų numatytus uždavinius ir iškeltus tikslus, turi efektyviai keistis informacija – su darbuotojais, klientais, kitomis svarbiomis organizacijai publikomis.
Komunikacija yra gija, jungianti visas svarbiausias valdymo proceso dalis: planavimą, organizavimą, vadovavimą ir kontrolę. Ji pagyvina organizacijos struktūrą, prasiskverbia į visas organizacijos veiklos sritis. Komunikacija - žmonių tarpusavio sąveikos ir organizacijos funkcionavimo pagrindas.
Tyrimo problema: Darbuotojų komunikacijos didinimas organizacijose.
Tyrimo objektas: Darbuotojų komunikacijos esmė.
Tyrimo tikslas: Įvertinti darbuotojų komunikacijos reikšmę organizacijai.
Tyrimo uždaviniai:
1. Paaiškinti kokią reikšmę organizacijos darbuotojų komunikacijai turi informacijos tekėjimo kryptys.
2. Apibūdinti komunikacijos procesą.
1. KOMUNIKACIJOS ESMĖ
Bendravimas – nuolatinis mūsų užsiėmimas. Jis užima svarbią vietą ir įmonių bei organizacijų specialistų, ir kiekvieno žmogaus gyvenime. Vidutiniškai vadovai iki 75% savo darbo laiko bendrauja. Bendraujama įvairiais būdais ir priemonėmis, tai yra organizacijos egzistavimo pagrindas. Bendravimo procesas labai svarbus organizacijai, nes bendraujant realizuojami žmogiškieji kontaktai ir susiformuoja tam tikra darbuotojų elgsena.
„Bendravimas – tai dviejų ar daugiau žmonių tarpusavio keitimasis informacija, emocinio būvio sąveika ir santykiai, teikiantys žmogiškuosius ar organizacijos poreikius.“ (Misevičienė, Urbonienė, 9 p.).
Terminai „bendravimas“ ir „komunikacija“ dažnai vartojami kaip sinonimai. „Bendravimas“ labiau apeliuoja į tarpasmeninį bendravimo lygį, o „komunikacija“ į organizacinį, sistemų lygį.
Komunikacija vadovavimo procese yra svarbiausia ryšio priemonė, užtikrinanti vadovų ir darbuotojų sąveiką. Jei įmonę sudaro padaliniai, esantys skirtingose vietose, tuomet užtikrinti efektyvią visų darbuotojų komunikaciją yra gana sudėtinga. Dar sudėtingiau, jei tos pačios įmonės darbuotojai šneka skirtingomis kalbomis. Sėkmingas įmonės darbuotojų komunikacijos užtikrinimas – labai atsakingas darbas, nes sėkminga komunikacija stiprina darbuotojų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2393 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. KOMUNIKACIJOS ESMĖ 4
  • 2. DALYKINĖ KOMUNIKACIJA 6
  • 2.1. Bendravimo funkcijos 7
  • 3. INFORMACIJOS TEKĖJIMO KRYPTYS 8
  • 3.1. Horizontali komunikacija 8
  • 3.2. Vertikali komunikacija 8
  • 3.3. Neformali komunikacija 9
  • 4. INFORMACIJOS TIPAI 10
  • 5. KOMUNIKACIJOS LYGIAI 11
  • IŠVADOS 12
  • LITERATŪRA IR ŠALTINIAI 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2393 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos referatas
  • 13 psl., (2393 ž.)
  • Word failas 137 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt