2008
ĮVADAS
Problemos aktualumas: keičiantis verslo aplinkai, augant konkurencijai vis svarbesnę vietą užima klientų aptarnavimas ir darbo organizavimas. Šiomis dienomis, kai konkuruojančių įmonių pasiūlymai vis mažiau skiriasi, aukšta klientų aptarnavimo kokybė tampa vis svarbesnė. Įmonės vardą kuria joje dirbantys žmonės. Tai, kaip darbuotojai elgiasi su klientais pasako apie įmonę daugiau, negu visa jos reklama. Efektyvus klientų aptarnavimas yra raktas į sėkmę, nes klientai patraukia ten, kur yra geriausiai aptarnaujami. Taigi darbuotojas, efektyviai dirbantis klientų aptarnavimo srityje, tiesiogiai kontaktuodamas su klientu, turi deramai atstovauti savo įmonę, užmegzti šiltą abipusį ryšį. Labai svarbu mokėti tiksliai išsiaiškinti kliento poreikius, tinkamai pateikti informaciją, kuri išryškintų produkto-paslaugos teikiamą naudą, pasiūlyti geriausius, klientui priimtiniausius sprendimus.
Taip pat, aptarnaujant klientus didelį vaidmenį turi vadovų požiūris, pagalba, elgesys. Jų elgesį su personalu (t. y. vidiniais klientais) neretai atkartoja aptarnaujantieji žmonės, bendraudami su išoriniais klientais. Pavojingiausi yra tie vadovai, kurie mano, kad jie neturi įtakos klientų aptarnavimo kokybei.
Darbo tikslas: apibūdinti ir įvertinti prekybos tinklo „Rimi“ veiklos pobūdį, darbo organizavimo ir klientų aptarnavimo padėtį.
Uždaviniai:
1. Išnagrinėti mokslinę literatūrą.
2. Parinkti tinkamiausius informacijos būdus.
3. Nustatyti pagrindinius vertinimo kriterijus.
4. Atlikti situacijos analizę.
5. Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Objektas: prekybos tinklas „Rimi“
Objekto adresas: Savanorių pr. 16
Tyrimo laikotarpis: nuo 2008 m. balandžio 13 d. iki balandžio 29 d.
Tyrimo metodas: stebėjimas, pirminis duomenų rinkimo būdas.
1. TEORINĖ DALIS
1.1. Organizavimas
Organizavimu suprantamas tam tikras veiklos reglamentavimas, atskirų veiksmų (operacijų) atlikimo būdų ir tvarkos nustatymas bei įgyvendinimas. Efektyvus veiklos (darbo) organizavimas remiasi moksliškai pagrįstų gamybos ir darbo organizavimo metodų naudojimu. Organizavimas kaip valdymo funkcija formuoja darbinę struktūrą, kurios pagrindinis komponentas yra žmogus. Kadangi organizavimo koncepcija yra visų organizacijos darbuotojų suvienijimas bendriems tikslams pasiekti, svarbu numatyti uždavinius, tikslus, atsakomybę ir kiekvieno jų pavaldumą.
Organizavimas kaip vadybos funkcija yra integracinis procesas, atskiru sudedamųjų struktūros elementų sujungimas į vientisą darinį (sistemą), nurodant atskiro darbuotojo arba padalinio veiklos ribas.
Organizavimo procesas struktūrizuoja darbą ir formuoja padalinius, atsižvelgdamas į organizacijos dydį, jos tikslus,...
Šį darbą sudaro 2792 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!