Tyrimai

Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose

10   (1 atsiliepimai)
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 1 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 2 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 3 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 4 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 5 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 6 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 7 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 8 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 9 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 10 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 11 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 12 puslapis
Vartotojų suvokiamas naudojimosi paprastumas, polinkis rizikuoti ir ketinimas pirkti socialiniuose tinkluose 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo temos aktualumas. Internetas yra kasdieninio pasaulio gyventojų dalis. Socialiniai tinklai atnešė tam tikrą kultūrą, kai vartotojai bendraudami vieni su kitais dalijasi informacija, stebi naujoves ir įsitraukia į prekių ar paslaugų pirkimą socialiniuose tinkluose Voramontri (2018). Siekdami išlikti Covid-19 pandemijos metu, verslai turėjo prisitaikyti ir persikelti į internetinę prekybą, ir sparčiai augant konkurencijai atkreipti klientų dėmesį įvairiais būdais, skatinti vartotojų įsitraukimą apsipirkti internetinėje erdvėje. Socialiniais tinklais naudotis nesudėtinga, jie yra nemokami, jų pagalba galima pasiekti didelį vartotojų ratą. Taip pat socialiniai tinklai suteikia neribotas galimybes skelbti turinį apie įmonę, jos prekes ar paslaugas, vertybes, veiklą, sukuriamos reklamos, kurios tikslingai pasiekia vartotojus.
Tyrimo naujumas. Tikimasi, kad šio tyrimo rezultatai padės įmonėms geriau suprasti savo dabartinius ir potencialius klientus, siekiant pagerinti vartotojų socialiniuose tinkluose apsipirkimo patirtį ir suformuluoti tikslinę verslo strategiją, didinančią jų pardavimus.
Tyrimo objektas. Lietuvos rinkos vartotojai apsiperkantys socialinių tinklų svetainėse.
Darbo tikslas. Ištirti vartotojų apsisprendimo pirkti procesą, suvokiamos rizikos poveikį ir suvokiamo naudojimosi paprastumą prekyboje internetu.
1. Nustatyti ryšį tarp vartotojų suvokiamo paprastumo naudotis socialiniais tinklais ir ketinimo pirkti.
2. Nustatyti ryšį tarp vartotojų polinkio rizikuoti ir ketinimo pirkti socialinių tinklų svetainėse.
3. Sudaryti klausimyną ir apklausti respondentus, išanalizuoti apklausos rezultatus.
4. Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros ir straipsnių apžvalga.
2. Kiekybinis tyrimas – anketinė apklausa.
Numatomi tyrimų rezultatai:
1. Bus nustatyti ryšiai tarp suvokiamo naudojimosi paprastumo, polinkio rizikuoti ir ketinimo pirkti socialinių tinklų svetainėse.
2. Pateiktos išvados ir pasiūlymai rinkodaros specialistams.
1. LITERATŪROS APŽVALGA
1.1 Suvokiamas naudojimosi internetu paprastumas
Socialiniuose tinkluose prekybą įtakoja daugybė veiksnių galinčių paskatinti vartotoją dalyvauti socialinėje prekyboje. Vienas jų – suvokiamas naudojimosi paprastumas, kai vartotojai pastebi, kad internetu naudotis paprasta ir nereikalauja didelių pastangų. Suvokiamas naudojimosi paprastumas turi tiesioginės įtakos elgesio ketinimams Davisas (1989). Kalbant apie socialinę prekybą, Teh&Ahmeb (2012) taip pat įrodė netiesioginį elgesio ketinimų poveikį, atsirandantį dėl suvokto naudojimosi paprastumo per suvoktą naudingumą. Todėl šiame tyrime „suvokiamas naudojimo paprastumas“ reiškia „laipsnį, kuriuo asmuo mano,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2355 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. LITERATŪROS APŽVALGA 4
  • 1.1 Suvokiamas naudojimosi paprastumas internetu 4
  • 1.2 Ketinimas pirkti internetu iš socialinių tinklų 4
  • 1.3 Polinkis rizikuoti perkant internetu 4
  • 1.4 Tyrimo hipotezės, koncepcinis tyrimo modelis 5
  • 2. TYRIMO METODOLOGIJA IR METODIKA 6
  • 2.1. Tyrimo filosofija 6
  • 2.2. Tyrimo seka 6
  • 2.3. Tyrimo instrumentas 6
  • 2.4. Tyrimo populiacija ir imtis 7
  • 2.5. Duomenų apdorojimo procedūros ir duomenų pateikimo ataskaitoje būdas 7
  • 3. REZULTATŲ ANALIZĖ 8
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 10
  • TYRIMO KLAUSIMYNAS 12
  • LITERATŪROS IR ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2355 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos tyrimas
  • 14 psl., (2355 ž.)
  • Word failas 181 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt