Darbo temos aktualumas. Internetas yra kasdieninio pasaulio gyventojų dalis. Socialiniai tinklai atnešė tam tikrą kultūrą, kai vartotojai bendraudami vieni su kitais dalijasi informacija, stebi naujoves ir įsitraukia į prekių ar paslaugų pirkimą socialiniuose tinkluose Voramontri (2018). Siekdami išlikti Covid-19 pandemijos metu, verslai turėjo prisitaikyti ir persikelti į internetinę prekybą, ir sparčiai augant konkurencijai atkreipti klientų dėmesį įvairiais būdais, skatinti vartotojų įsitraukimą apsipirkti internetinėje erdvėje. Socialiniais tinklais naudotis nesudėtinga, jie yra nemokami, jų pagalba galima pasiekti didelį vartotojų ratą. Taip pat socialiniai tinklai suteikia neribotas galimybes skelbti turinį apie įmonę, jos prekes ar paslaugas, vertybes, veiklą, sukuriamos reklamos, kurios tikslingai pasiekia vartotojus.
Tyrimo naujumas. Tikimasi, kad šio tyrimo rezultatai padės įmonėms geriau suprasti savo dabartinius ir potencialius klientus, siekiant pagerinti vartotojų socialiniuose tinkluose apsipirkimo patirtį ir suformuluoti tikslinę verslo strategiją, didinančią jų pardavimus.
Tyrimo objektas. Lietuvos rinkos vartotojai apsiperkantys socialinių tinklų svetainėse.
Darbo tikslas. Ištirti vartotojų apsisprendimo pirkti procesą, suvokiamos rizikos poveikį ir suvokiamo naudojimosi paprastumą prekyboje internetu.
1. Nustatyti ryšį tarp vartotojų suvokiamo paprastumo naudotis socialiniais tinklais ir ketinimo pirkti.
2. Nustatyti ryšį tarp vartotojų polinkio rizikuoti ir ketinimo pirkti socialinių tinklų svetainėse.
3. Sudaryti klausimyną ir apklausti respondentus, išanalizuoti apklausos rezultatus.
4. Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros ir straipsnių apžvalga.
2. Kiekybinis tyrimas – anketinė apklausa.
Numatomi tyrimų rezultatai:
1. Bus nustatyti ryšiai tarp suvokiamo naudojimosi paprastumo, polinkio rizikuoti ir ketinimo pirkti socialinių tinklų svetainėse.
2. Pateiktos išvados ir pasiūlymai rinkodaros specialistams.
1. LITERATŪROS APŽVALGA
1.1 Suvokiamas naudojimosi internetu paprastumas
Socialiniuose tinkluose prekybą įtakoja daugybė veiksnių galinčių paskatinti vartotoją dalyvauti socialinėje prekyboje. Vienas jų – suvokiamas naudojimosi paprastumas, kai vartotojai pastebi, kad internetu naudotis paprasta ir nereikalauja didelių pastangų. Suvokiamas naudojimosi paprastumas turi tiesioginės įtakos elgesio ketinimams Davisas (1989). Kalbant apie socialinę prekybą, Teh&Ahmeb (2012) taip pat įrodė netiesioginį elgesio ketinimų poveikį, atsirandantį dėl suvokto naudojimosi paprastumo per suvoktą naudingumą. Todėl šiame tyrime „suvokiamas naudojimo paprastumas“ reiškia „laipsnį, kuriuo asmuo mano,...
Šį darbą sudaro 2355 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!