Referatai

Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei

9.8   (3 atsiliepimai)
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 1 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 2 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 3 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 4 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 5 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 6 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 7 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 8 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 9 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 10 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 11 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 12 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 13 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 14 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 15 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 16 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 17 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 18 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 19 puslapis
Vartotojų elgsenos ypatumai prasidėjus krizei 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo aktualumas. Siekiant padėti verslui efektyviau prisitaikyti prie esamų sąlygų ir nuolatinio išlikimo rinkoje, labai aktualus tampa rėmimas.
Verslo paslaugos procesas apima verslo ir kliento bendrą veiklą, kurios tikslas – tam tikrų uždavinių sprendimas ir kliento organizacijai reikalingų veiklos pasikeitimų įgyvendinimas. Šio darbo objektas yra verslo paslaugos rėmimas, todėl svarbu apibrėžti, kad rėmimas yra dvipusis ryšys, kurio instrumentais yra pokalbiai, terminalai, diskusijų forumai, balsavimai, apklausos.
Tyrimo naujumas – šiuolaikinė paslaugų rinka nuolat keičiasi, joje veikia pakankamai daug dalyvių. Todėl kiekvienai paslaugų įmonei yra ypatingai svarbu lanksčiai reaguoti į pasikeitimus ir turėti pranašumą prieš kitas įmones. Siekiant pritraukti kuo daugiau klientų ir išsilaikyti dinamiškoje aplinkoje, įmonė privalo užtikrinti gerą savo teikiamų paslaugų kokybę. Teikiamos paslaugos privalo tenkinti ne tik vartotojų poreikius, bet ir turėti pranašumą prieš kitų įmonių analogišką produkciją.
Tyrimo aktualumas –.tinkama paslaugų kokybė užtikrina ne tik gerą vartotojų poreikių tenkinimą, pranašumą prieš kitas analogiškas paslaugas teikiančias įmones. Be to, kokybė formuoja įmonės įvaizdį ir padeda efektyviai dirbti, siekiant kuo geresnių rezultatų.
Darbo objektas: vartotojų elgsenos procesas krizes laikotarpiu.
Darbo tikslas - ištirti ir įvertinti vartotojų elgsenos ypatumai krizės laikotarpiu.
3. Aptarti vartotojų elgsenos reikšmę teikiamiems paslaugoms;
4. Ištirti verslo paslaugos vartotojų elgsenos proceso kokybę ir teikiamos paslaugos efektyvumą.
Darbo metodai:
• Mokslinės literatūros analizė;
• sisteminė, loginė analizė, anketinė apklausa;
• duomenų sisteminimas ir apibendrinimas;
• rezultatų įvertinimas ir pateikimas.
1. Vartojimo situacija ir procesas prasidėjus krizei
1.1. Elgsena iki pirkimo
Ekonomikos ekspertai svarsto gana niūrius šalies ūkio raidos scenarijus. Anot prof. Rimanto Rudzkio, pučiame skolinimosi "burbulą" ir gyvename ateities lėšomis.
"Financial Times" skelbia, kad didžiausias pavojus Baltijos šalių ekonomikai kyla dėl netikėtų vartotojų elgsenos pokyčių, kurie galimai sujauktų nusistovėjusias kainas ir sulėtintų ekonomikos augimą.
Tačiau lietuviai nelinkę pasiduoti slogioms nuotaikoms ir niūrioms prognozėms. Beveik pusė šalies gyventojų mano, kad ekonomikos augimas sulėtės, bet ekonominė krizė dėl to mūsų neištiks. Su niūriomis prognozėmis sutinka ir pesimistiškai į ateitį žvelgia mažiau nei penktadalis apklaustųjų. Per 12 proc....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7150 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. Vartojimo situacija ir procesas prasidėjus krizei 3
  • 1.1. Elgsena iki pirkimo 3
  • 1.2. Kaina bene svarbiausia elementas krizės metų 7
  • 2. Paslaugu vartotoju elgsenos ypatumus lemiantys veiksniai 10
  • 3. Elgsena po krizės ? 12
  • Išvados 19
  • LITERATŪRA 21

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (7150 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 21 psl., (7150 ž.)
  • Word failas 210 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt