Diplominiai darbai

Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai

9.8   (2 atsiliepimai)
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 1 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 2 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 3 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 4 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 5 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 6 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 7 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 8 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 9 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 10 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 11 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 12 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 13 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 14 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 15 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 16 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 17 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 18 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 19 puslapis
Vartotojų elgsenos modelio pokyčiai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo aktualumas. Darbe svarstoma vartojimo kaip socialinio reiškinio bruožai, bandoma atskleisti vartojimo įtaką socialiniams santykiams ir asmenybei. Teorinių įžvalgu, stebėjimu, sociologinių tyrimų bei neformaliu interviu medžiagos pagrindu apibrėžiami varto­jimo parametrai, įvairių socialiniu sluoksniu sąlytis su juos supančiais daiktais ir produktais, reklamos vaidmuo. Visuomenė apibūdinama per jos narių vartojimo raiškos skirtumus, vartojimo modeliu gyvavimą.
Pasaulyje atlikta ir publikuota daugybė tyrimų, kurių tikslas konceptualizuoti, apibrėžti ir išmatuoti vartotojų elgsenos pokyčių pagal šiuolaikinių informacinių technologijos sukuriamos vertės sudedamąsias. Ypatingai svar­būs tyrimai yra tie, kurie nagrinėja vartotojų elgsenos pokyčių vertę šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste individualaus varto­tojo požiūriu. Šiuos tyrimus galima pavadinti kitaip - vartotojų elgsenos pokyčių vertės tyrimais.
Net ir esant dideliam tyrimų kiekiui, nagrinėjančiam vartotojų elgsenos pokyčių šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste, galima drąsiai teigti, jog paklausus dešimties specialistų kas yra vartotojų elgsenos pokyčių vartotojiškoji vertė, gautume dešimt ar net daugiau atsakymų, apibrėžiančių šio tyrimo objekto esmę. Daugiausia dėme­sio akademinėje literatūroje yra skirta vartotojų elgsenos pokyčių vartotojiškos vertės te­oriniams modeliams.
Tai yra įtakota to fakto jog vartotojų elgsenos pokyčių vartotojiško­jo vertė, individualaus vartotoji požiūriu susideda iš daugelio smilčiai apčiuo­piamų ir besikeičiančių elementų. Būtent šis faktas ir įtakoja požiūrių skirtu­mus ir pačių teorinių modelių kiekį. Gerokai mažiau išnagrinėtas yra praktinis vartotojų elgsenos pokyčių vartotojiškos vertės modelis. Kitaip sakant modelis leidžianti; praktiškai išmatuoti vartotojų elgsenos pokyčių vartotojišką vertę šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste.
Darbo objektas- vartotojų elgesio pokyčiai šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste.
Darbo tikslas – išanalizuoti vartotojų elgesio pokyčius šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste.
3. nustatyti informacinių technologijų įtaka vartotojų elgesiui;
4. pateikti vartotojų elgesio pokyčius rekomendacijas siekiant efektyviai panauduoti informacines technologijas įmonės rinkodaroje.
Vysiantis Lietuvos ūkiui, vis daugiau firmų naudoja informacinių technologijų rė­mimo strategijas, formuojančias vartotojų nuomonę apie vieną ar kitą produktą. Taigi, natūralu, jog Lietuvos vartotojai savaip supranta ir vertina jiems tei­kiamą informacinių technologijų naudą, ar kitaip tariant, vartotojišką vertę šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste.
Savo ruož­tu įmonės besivadovaujančios verslo strategijomis nukreiptomis į papildomos vertės savo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 21540 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. Vartotojų elgesio modelio pokyčiai informacinių technologijų kontekste teorinės problemos 4
  • 1.1. Vartotojų elgsenos pokyčiai ir jų valdymas 12
  • 1.2. Šiandieninės vartotojo elgesio ypatumai, jų atspindys informacinėje sistemoje 15
  • 1.2.1. Elektroninio vartojimo pagrindai įmonėje 17
  • 1.2.2. Marketingo panaudojant informacines sistemas privalumai 18
  • 1.3. Vartotojų elgesio komunikacinis procesas 20
  • 2.Vartotojų elgsenos modelių analizė informacinių technologijų kontekste 23
  • 2.1. Vartotojų elgesio pokyčio esmė informacinės tendencijos ir pokyčiai Lietuvoje 23
  • 2.1.1. Vartotojo elgsenos modeliai 28
  • 2.1.2.Elgesio pokytis, pasireiškiantis nustatyto elgesio atžvilgiu 30
  • 2.1.3.Pirkimas vadovaujantis individualiomis charakteristikomis, aplinkybėmis, ir/ar pirkimo situacija 31
  • 2.2.Vartotojų elgsenos pokyčių vartotojiškos vertės matavimo modelių kritika 32
  • 2.3.Informacinių technologijų kaip informavimo būdo poveikis 36
  • 2.3.1.Elgsenos pokyčio pakopos 38
  • 2.3.2.Ekspertų nuomone 40
  • 2.3.3. Informacinių technologijų psichologinis veiksmingumas 41
  • 3. Vartotojo elgsenos informacinių sistemų programos 44
  • 3.1. Vartotojų informacinių sistemų programų kūrimas 44
  • 3.2. Kaupiamos programos ir informatizacija 53
  • 3.3. Vartotojų elgesio pokyčio matavimas 58
  • Išvados 62
  • Literatūra 64

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
70 psl., (21540 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos diplominis darbas
  • 70 psl., (21540 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt