Darbo aktualumas. Darbe svarstoma vartojimo kaip socialinio reiškinio bruožai, bandoma atskleisti vartojimo įtaką socialiniams santykiams ir asmenybei. Teorinių įžvalgu, stebėjimu, sociologinių tyrimų bei neformaliu interviu medžiagos pagrindu apibrėžiami vartojimo parametrai, įvairių socialiniu sluoksniu sąlytis su juos supančiais daiktais ir produktais, reklamos vaidmuo. Visuomenė apibūdinama per jos narių vartojimo raiškos skirtumus, vartojimo modeliu gyvavimą.
Pasaulyje atlikta ir publikuota daugybė tyrimų, kurių tikslas konceptualizuoti, apibrėžti ir išmatuoti vartotojų elgsenos pokyčių pagal šiuolaikinių informacinių technologijos sukuriamos vertės sudedamąsias. Ypatingai svarbūs tyrimai yra tie, kurie nagrinėja vartotojų elgsenos pokyčių vertę šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste individualaus vartotojo požiūriu. Šiuos tyrimus galima pavadinti kitaip - vartotojų elgsenos pokyčių vertės tyrimais.
Net ir esant dideliam tyrimų kiekiui, nagrinėjančiam vartotojų elgsenos pokyčių šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste, galima drąsiai teigti, jog paklausus dešimties specialistų kas yra vartotojų elgsenos pokyčių vartotojiškoji vertė, gautume dešimt ar net daugiau atsakymų, apibrėžiančių šio tyrimo objekto esmę. Daugiausia dėmesio akademinėje literatūroje yra skirta vartotojų elgsenos pokyčių vartotojiškos vertės teoriniams modeliams.
Tai yra įtakota to fakto jog vartotojų elgsenos pokyčių vartotojiškojo vertė, individualaus vartotoji požiūriu susideda iš daugelio smilčiai apčiuopiamų ir besikeičiančių elementų. Būtent šis faktas ir įtakoja požiūrių skirtumus ir pačių teorinių modelių kiekį. Gerokai mažiau išnagrinėtas yra praktinis vartotojų elgsenos pokyčių vartotojiškos vertės modelis. Kitaip sakant modelis leidžianti; praktiškai išmatuoti vartotojų elgsenos pokyčių vartotojišką vertę šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste.
Darbo objektas- vartotojų elgesio pokyčiai šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste.
Darbo tikslas – išanalizuoti vartotojų elgesio pokyčius šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste.
3. nustatyti informacinių technologijų įtaka vartotojų elgesiui;
4. pateikti vartotojų elgesio pokyčius rekomendacijas siekiant efektyviai panauduoti informacines technologijas įmonės rinkodaroje.
Vysiantis Lietuvos ūkiui, vis daugiau firmų naudoja informacinių technologijų rėmimo strategijas, formuojančias vartotojų nuomonę apie vieną ar kitą produktą. Taigi, natūralu, jog Lietuvos vartotojai savaip supranta ir vertina jiems teikiamą informacinių technologijų naudą, ar kitaip tariant, vartotojišką vertę šiuolaikinių informacinių technologijų kontekste.
Savo ruožtu įmonės besivadovaujančios verslo strategijomis nukreiptomis į papildomos vertės savo...
Šį darbą sudaro 21540 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!