Referatai

Vartotojų lojalumas ir jų valdymas

9.4   (3 atsiliepimai)
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 1 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 2 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 3 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 4 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 5 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 6 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 7 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 8 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 9 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 10 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 11 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 12 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 13 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 14 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 15 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 16 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 17 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 18 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 19 puslapis
Vartotojų lojalumas ir jų valdymas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo aktualumas. Marketingo teorijoje lojalumas ilgai buvo suvokiamas kaip pakartotinis tam tikro ženklo prekės ar paslaugos pirkimas. Jis buvo apibūdinamas, kaip nuolat pasikartojantis veiksmas, kurį atlieka vartotojas.
Pastaraisiais metais lojalumo apibrėžimas keičiasi. Dabar lojalumas suvokiamas ne tik kaip pasikartojantis veiksmas, bet ir kalbama apie prisirišimo prie prekių ženklo svarbą lojalumui. Svarbus tampa ne tik pats veiksmas, bet ir psichologinė šio veiksmo priežastis. Šiuolaikiniai marketingo specialistai pabrėžia, kad tikrasis lojalumas neįmanomas be prisirišimo.
Lojalumas – labai stiprus prisirišimas prie tam tikros prekės ar paslaugos ir ketinimas ją pirkti ateityje nepaisant aplinkybių bei marketingo pastangų pakeisti vartotojo svarbą. Pastaraisiais metais lojalumo apibrėžimas keičiasi. Dabar lojalumas suvokiamas ne tik kaip pasikartojantis veiksmas. Vis dažniau kalbama apie prisirišimo prie prekių ženklo svarbą lojalumui. Svarbus tampa ne tik pats veiksmas, bet ir psichologinė šio veiksmo priežastis. Tačiau apibūdinimuose išsiskiria du elementai: ištikimybė ir atsidavimas. Tai yra pagrindiniai lojalumo komponentai. Reikia pastebėti, kad būti ištikimam ir atsidavusiam savo lojalumo objektui yra sąmoningas ir racionalus žmogaus pasirinkimas, t.y. žmogus laisva valia pasirenka savo lojalumo objektą (tarkime, įmonę, kurioje dirba), savo noru įsipareigoja jai ir sąmoningai nusprendžia būti jai ištikimas. Šiuolaikiniai marketingo specialistai pabrėžia, kad tikrasis lojalumas neįmanomas be prisirišimo.
Lojalus vartotojas yra labai reikšmingas kelioms įmonės sritims. Tokie vartotojai atneša 80% viso įmonės pelno, jų nebereikia skatinti pirkti, nereikia aiškinti prekės savybių, lojalus pirkėjas nesirenka, nes jis iš anksto žino, ką įsigyti; taip pat tokie klientai ne taip jautriai reaguoja arba visai nereaguoja į kainų kitimus.
Svarbu apibrėžti ką reiškia lojalus vartotojas, kokia jo nauda įmonei. Tai atsispindi jų prieraišumu prie konkrečios įmonės, tačiau pirmiausia įmonė turi tai pasiekti. Didelė vartotojų charakterių įvairovė, nevienodas bendravimo būdas, kultūra, skirtingos socialinės, etinės, kultūrinės pažiūros įtakoja, tai, kad priemonių šiuo metu yra gana nemažai, kurios padeda ne tik pelnyti vartotojų lojalumą, bet ir juos išlaikyti. Taip pat panagrinėti, kas yra naudingiau – ar pritraukti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7554 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
39 psl., (7554 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 39 psl., (7554 ž.)
  • Word failas 3 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt