Darbo aktualumas. Marketingo teorijoje lojalumas ilgai buvo suvokiamas kaip pakartotinis tam tikro ženklo prekės ar paslaugos pirkimas. Jis buvo apibūdinamas, kaip nuolat pasikartojantis veiksmas, kurį atlieka vartotojas.
Pastaraisiais metais lojalumo apibrėžimas keičiasi. Dabar lojalumas suvokiamas ne tik kaip pasikartojantis veiksmas, bet ir kalbama apie prisirišimo prie prekių ženklo svarbą lojalumui. Svarbus tampa ne tik pats veiksmas, bet ir psichologinė šio veiksmo priežastis. Šiuolaikiniai marketingo specialistai pabrėžia, kad tikrasis lojalumas neįmanomas be prisirišimo.
Lojalumas – labai stiprus prisirišimas prie tam tikros prekės ar paslaugos ir ketinimas ją pirkti ateityje nepaisant aplinkybių bei marketingo pastangų pakeisti vartotojo svarbą. Pastaraisiais metais lojalumo apibrėžimas keičiasi. Dabar lojalumas suvokiamas ne tik kaip pasikartojantis veiksmas. Vis dažniau kalbama apie prisirišimo prie prekių ženklo svarbą lojalumui. Svarbus tampa ne tik pats veiksmas, bet ir psichologinė šio veiksmo priežastis. Tačiau apibūdinimuose išsiskiria du elementai: ištikimybė ir atsidavimas. Tai yra pagrindiniai lojalumo komponentai. Reikia pastebėti, kad būti ištikimam ir atsidavusiam savo lojalumo objektui yra sąmoningas ir racionalus žmogaus pasirinkimas, t.y. žmogus laisva valia pasirenka savo lojalumo objektą (tarkime, įmonę, kurioje dirba), savo noru įsipareigoja jai ir sąmoningai nusprendžia būti jai ištikimas. Šiuolaikiniai marketingo specialistai pabrėžia, kad tikrasis lojalumas neįmanomas be prisirišimo.
Lojalus vartotojas yra labai reikšmingas kelioms įmonės sritims. Tokie vartotojai atneša 80% viso įmonės pelno, jų nebereikia skatinti pirkti, nereikia aiškinti prekės savybių, lojalus pirkėjas nesirenka, nes jis iš anksto žino, ką įsigyti; taip pat tokie klientai ne taip jautriai reaguoja arba visai nereaguoja į kainų kitimus.
Svarbu apibrėžti ką reiškia lojalus vartotojas, kokia jo nauda įmonei. Tai atsispindi jų prieraišumu prie konkrečios įmonės, tačiau pirmiausia įmonė turi tai pasiekti. Didelė vartotojų charakterių įvairovė, nevienodas bendravimo būdas, kultūra, skirtingos socialinės, etinės, kultūrinės pažiūros įtakoja, tai, kad priemonių šiuo metu yra gana nemažai, kurios padeda ne tik pelnyti vartotojų lojalumą, bet ir juos išlaikyti. Taip pat panagrinėti, kas yra naudingiau – ar pritraukti...
Šį darbą sudaro 7554 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!