Prekės ženklas – tai išskirtinis patikimas pažadas vartotojui. Globalizacijos ir didėjančios konkurencijos sąlygomis kurti ir stiprinti prekės ženklus tapo įvairaus dydžio įmonių pirminis verslo tikslas. Visi įmonės veiksmai daro įtaką jos prekės ženklų stiprumui. Stiprūs prekės ženklai gali būti kuriami tik kokybiško, atitinkančio vartotojų poreikius produkto pagrindu. Be to, šie produktai turi būti prieinami vartotojui tiek kainos, tiek ir vietos, kurioje vartotojas norėtų juos nusipirkti, prasme. Įmonių vadovai suvokia, kad svarbus tapo ilgalaikių ryšių su vartotoju palaikymas. Įmonės pradėjo labiau orientuotis į esamus vartotojus, siekdamos juos išlaikyti taikant įvairias lojalumo programas. O kaip pritraukti lojalų vartotoją globalioje rinkoje, ir kaip pasiekiamas globalių prekių ženklų lojalumas kitose šalyse plačiau aptariama šiame darbe.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti vartotojų lojalumą globaliems prekių ženklams.
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti, kas yra prekės ženklas.
2. Apibrėžti, kas yra lojalumas.
3. Išanalizuoti tarptautinių prekių ženklų kūrimą.
4. Aptarti tarptautinį vartotojų lojalumą prekių ženklams.
5. Aptarti globalių prekių ženklų kūrimą.
6. Aptarti vartotojų lojalumą prekių ženklams JAV.
7. Aptarti vartotojų lojalumą prekių ženklams Europoje.
8. Aptarti vartotojų lojalumą prekių ženklams Japonijoje.
9. Aptarti vartotojų lojalumą prekių ženklams Lietuvoje.
Darbo metodas – mokslinės ir periodinės literatūros analizė.
1. PREKės ŽENKLO SAMPRATA
Daugelis tyrinėtojų pateikia prekės ženklo ir prekės identifikavimo apibrėžimus, kurie perteikia kintamą požiūrį į prekės ženklo koncepciją. 1 lentelėje pateikiami kelių dešimtojo dešimtmečio autorių teiginiai.
1 lentelė
Prekės ženklo samprata pagal įvairius autorius
AUTORIUS
METAI
APIBRĖŽIMAS
J. N. Kapfereris
1992
Prekės ženklas nėra tik produkto ženklas, kitoks grafinis ar techninis sprendimas. Tai produkto reikšmė, šaltinis ir būdas būti žinomam rinkoje.
The Brand
1997
Prekės ženklas yra kelių elementų kombinacija: įmonės vardas, simbolis ar logotipas; asociacijų ir tam tikrų savybių rinkinys, lūkesčiai, įvaizdis; produktas / paslauga; pažadas ar įsipareigojimas suteikti kokią nors naudą. Tai funkcijų ir emocinių elementų kombinacija, kuri suformuoja tam tikrą asmenybę ar įvaizdį, siekiant patraukti vartotojo dėmesį.
S. Hartas ir
J. Murphis
1998
Prekės ženklas yra fizinių, estetinių, racionalių emocinių elementų sintezė, kuri išskiria produktą iš kitų. Gamintojo požiūriu atsiranda dar vienas sudedamasis elementas...
Šį darbą sudaro 5846 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!