Referatai

Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas

10   (2 atsiliepimai)
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 1 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 2 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 3 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 4 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 5 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 6 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 7 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 8 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 9 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 10 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 11 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 12 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 13 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 14 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 15 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 16 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 17 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 18 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 19 puslapis
Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Prekės ženklas – tai išskirtinis patikimas pažadas vartotojui. Globalizacijos ir didėjančios konkurencijos sąlygomis kurti ir stiprinti prekės ženklus tapo įvairaus dydžio įmonių pirminis verslo tikslas. Visi įmonės veiksmai daro įtaką jos prekės ženklų stiprumui. Stiprūs prekės ženklai gali būti kuriami tik kokybiško, atitinkančio vartotojų poreikius produkto pagrindu. Be to, šie produktai turi būti prieinami vartotojui tiek kainos, tiek ir vietos, kurioje vartotojas norėtų juos nusipirkti, prasme. Įmonių vadovai suvokia, kad svarbus tapo ilgalaikių ryšių su vartotoju palaikymas. Įmonės pradėjo labiau orientuotis į esamus vartotojus, siekdamos juos išlaikyti taikant įvairias lojalumo programas. O kaip pritraukti lojalų vartotoją globalioje rinkoje, ir kaip pasiekiamas globalių prekių ženklų lojalumas kitose šalyse plačiau aptariama šiame darbe.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti vartotojų lojalumą globaliems prekių ženklams.
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti, kas yra prekės ženklas.
2. Apibrėžti, kas yra lojalumas.
3. Išanalizuoti tarptautinių prekių ženklų kūrimą.
4. Aptarti tarptautinį vartotojų lojalumą prekių ženklams.
5. Aptarti globalių prekių ženklų kūrimą.
6. Aptarti vartotojų lojalumą prekių ženklams JAV.
7. Aptarti vartotojų lojalumą prekių ženklams Europoje.
8. Aptarti vartotojų lojalumą prekių ženklams Japonijoje.
9. Aptarti vartotojų lojalumą prekių ženklams Lietuvoje.
Darbo metodas – mokslinės ir periodinės literatūros analizė.
1. PREKės ŽENKLO SAMPRATA
Daugelis tyrinėtojų pateikia prekės ženklo ir prekės identifikavimo apibrėžimus, kurie perteikia kintamą požiūrį į prekės ženklo koncepciją. 1 lentelėje pateikiami kelių dešimtojo dešimtmečio autorių teiginiai.
1 lentelė
Prekės ženklo samprata pagal įvairius autorius
AUTORIUS
METAI
APIBRĖŽIMAS
J. N. Kapfereris
1992
Prekės ženklas nėra tik produkto ženklas, kitoks grafinis ar techninis sprendimas. Tai produkto reikšmė, šaltinis ir būdas būti žinomam rinkoje.
The Brand
1997
Prekės ženklas yra kelių elementų kombinacija: įmonės vardas, simbolis ar logotipas; asociacijų ir tam tikrų savybių rinkinys, lūkesčiai, įvaizdis; produktas / paslauga; pažadas ar įsipareigojimas suteikti kokią nors naudą. Tai funkcijų ir emocinių elementų kombinacija, kuri suformuoja tam tikrą asmenybę ar įvaizdį, siekiant patraukti vartotojo dėmesį.
S. Hartas ir
J. Murphis
1998
Prekės ženklas yra fizinių, estetinių, racionalių emocinių elementų sintezė, kuri išskiria produktą iš kitų. Gamintojo požiūriu atsiranda dar vienas sudedamasis elementas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5846 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Prekės ženklo samprata 4
  • 2. Lojalumo samprata 6
  • 3. Tarptautinių prekės ženklų kūrimas 7
  • 4. Lojalumas tarptautiniams prekių ženklams 10
  • 5. Globalių prekės ženklų kūrimas 12
  • 6. Vartotojų lojalumas prekių ženklams JAV 15
  • 7. Vartotojų lojalumas prekių ženklams Europoje 16
  • 8. Vartotojų lojalumas prekių ženklams Japonijoje 17
  • 9. Vartotojų lojalumas prekių ženklams Lietuvoje 18
  • Išvados 19
  • Literatūra 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (5846 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 24 psl., (5846 ž.)
  • Word failas 176 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt