• Dabar lojalumas suvokiamas ne tik kaip pasikartojantis veiksmas, bet ir kalbama apie prisirišimo prie prekių ženklo svarbą lojalumui. Svarbus tampa ne tik pats veiksmas, bet ir psichologinė šio veiksmo priežastis. Šiuolaikiniai marketingo specialistai pabrėžia, kad tikrasis lojalumas neįmanomas be prisirišimo.
• Darbas aktualus tuo, jog parodo, jog lojalumo apibrėžimas keičiasi. Dabar lojalumas suvokiamas ne tik kaip pasikartojantis veiksmas. Vis dažniau kalbama apie prisirišimo prie prekių ženklo svarbą lojalumui. Svarbus tampa ne tik pats veiksmas, bet ir psichologinė šio veiksmo priežastis.
• Darbo objektas: UAB „Lankava“ prekybos įmonės vartotojų lojalumas.
• Darbo tikslas: išnagrinėti UAB ,, Lankava“ lojalumo programos įgyvendimo teorinius ir praktinius aspektus.
• įvertinti lojalumo programų naudą vartotojo lojalumui ugdyti;
• išnagrinėti UAB ,,Lankava“ klientų nuomonę apie lojalumo programos teikiamą naudą
• Nustatyti lojalumo programų įgyvendinimo apybendrinančias išvadas bei pateikti pasiūlymus.
Vartotojų lojalumo samprata
• Lojalumas suvokiamas ne tik kaip pasikartojantis veiksmas. Vis dažniau kalbama apie prisirišimo prie prekių ženklo svarbą lojalumui. Svarbus tampa ne tik pats veiksmas, bet ir psichologinė šio veiksmo priežastis. Šiuolaikiniai marketingo specialistai pabrėžia, kad tikrasis lojalumas neįmanomas be prisirišimo.
MARKETINGO ORIENTACIJOS IDĖJA
• Lojalus pirkėjas – tai pirkėjas, kuris nuolat teikia pirmenybę tam tikroms prekėms (lojalumas prekei) ar parduotuvėms (lojalumas pirkimo vietai). Turėti lojalių pirkėjų įmonei naudinga dėl daugelio priežasčių [ 17, psl. 118].
• Pradinė marketingo orientacijos idėja ta, kad įmonei naudingiau ne daug parduoti vieną kartą, bet siekti gerų ilgalaikių ir pastovių rezultatų. Taigi nėra prasmės ir klientų keisti po kiekvieno pardavimo. Priešingai, naudingiau juos būtų ,,pririšti”, padaryti nuolatiniais, t.y. lojaliais
LOJALUMO TIPAI IR STADIJOS
• Vartotojų lojalumo evoliucijoje yra išskiriamos tipai ir stadijos:
• Įtariamasis. Šiai stadijai priskiriami visi, kurie galėtų nusipirkti organizacijos produktą ar paslaugą. Tokie vartotojai vadinami ,, įtariamaisiais“, nes galima tik įtarti, kad jie pirks, tačiau tiksliai tai dar nežinoma.
• Potencialus vartotojas. Potencialiais vartotojais laikomi tie kuriems reikia organizacijos produkto ar paslaugos ir jie gali pirkti. Nors potencialus vartotojas dar nėra...
Šį darbą sudaro 1458 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!