Pristatymai

UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas

10   (3 atsiliepimai)
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  1 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  2 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  3 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  4 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  5 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  6 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  7 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  8 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  9 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  10 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  11 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  12 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  13 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  14 puslapis
UAB „Lankava“ parduotuvės vartotojų lojalumas  15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Dabar lojalumas suvokiamas ne tik kaip pasikartojantis veiksmas, bet ir kalbama apie prisirišimo prie prekių ženklo svarbą lojalumui. Svarbus tampa ne tik pats veiksmas, bet ir psichologinė šio veiksmo priežastis. Šiuolaikiniai marketingo specialistai pabrėžia, kad tikrasis lojalumas neįmanomas be prisirišimo.
• Darbas aktualus tuo, jog parodo, jog lojalumo apibrėžimas keičiasi. Dabar lojalumas suvokiamas ne tik kaip pasikartojantis veiksmas. Vis dažniau kalbama apie prisirišimo prie prekių ženklo svarbą lojalumui. Svarbus tampa ne tik pats veiksmas, bet ir psichologinė šio veiksmo priežastis.
• Darbo objektas: UAB „Lankava“ prekybos įmonės vartotojų lojalumas.
Darbo tikslas: išnagrinėti UAB ,, Lankava“ lojalumo programos įgyvendimo teorinius ir praktinius aspektus.
• įvertinti lojalumo programų naudą vartotojo lojalumui ugdyti;
• išnagrinėti UAB ,,Lankava“ klientų nuomonę apie lojalumo programos teikiamą naudą
• Nustatyti lojalumo programų įgyvendinimo apybendrinančias išvadas bei pateikti pasiūlymus.
Vartotojų lojalumo samprata
• Lojalumas suvokiamas ne tik kaip pasikartojantis veiksmas. Vis dažniau kalbama apie prisirišimo prie prekių ženklo svarbą lojalumui. Svarbus tampa ne tik pats veiksmas, bet ir psichologinė šio veiksmo priežastis. Šiuolaikiniai marketingo specialistai pabrėžia, kad tikrasis lojalumas neįmanomas be prisirišimo.
MARKETINGO ORIENTACIJOS IDĖJA
• Lojalus pirkėjas – tai pirkėjas, kuris nuolat teikia pirmenybę tam tikroms prekėms (lojalumas prekei) ar parduotuvėms (lojalumas pirkimo vietai). Turėti lojalių pirkėjų įmonei naudinga dėl daugelio priežasčių [ 17, psl. 118].
• Pradinė marketingo orientacijos idėja ta, kad įmonei naudingiau ne daug parduoti vieną kartą, bet siekti gerų ilgalaikių ir pastovių rezultatų. Taigi nėra prasmės ir klientų keisti po kiekvieno pardavimo. Priešingai, naudingiau juos būtų ,,pririšti”, padaryti nuolatiniais, t.y. lojaliais
LOJALUMO TIPAI IR STADIJOS
• Vartotojų lojalumo evoliucijoje yra išskiriamos tipai ir stadijos:
• Įtariamasis. Šiai stadijai priskiriami visi, kurie galėtų nusipirkti organizacijos produktą ar paslaugą. Tokie vartotojai vadinami ,, įtariamaisiais“, nes galima tik įtarti, kad jie pirks, tačiau tiksliai tai dar nežinoma.
• Potencialus vartotojas. Potencialiais vartotojais laikomi tie kuriems reikia organizacijos produkto ar paslaugos ir jie gali pirkti. Nors potencialus vartotojas dar nėra...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1458 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
15 psl., (1458 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos pristatymas
  • 15 psl., (1458 ž.)
  • Skaidrės 623 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt