DROGAS – didžiausias kosmetikos ir buities prekių mažmeninės prekybos parduotuvių tinklas Baltijos šalyse ir vienintelis prekių segmento „Health & Beauty” (sveikata ir grožis) atstovas regione. Parduotuvės DROGAS priklauso tinklui A.S. Watson - pasauliniam grožio ir sveikatos prekių lyderiui, kuriam šiuo metu priklauso 7300 parduotuvių, veikiančių 33 pasaulio šalyse.
Šioje parduotuvėje rasite platų kosmetikos, grožio ir sveikatos prekių asortimentą, daugybę pasaulyje žinomų prekių ženklų, taip pat kokybiškų vietinių gamintojų kosmetikos gaminių už patrauklią kainą bei išskirtinių „Tiktai Drogas“ prekių, kurių nerasite jokioje kitoje parduotuvėje.
DROGAS parduotuvės išsiskiria savo moderniu ir stilingu interjeru, pasižyminčiu spalvingumu. Spalvos ne tik suteikia estetikos, bet ir patogumo.
Tyrimo objektas: UAB “Drogas”, esanti “Maxima” parduotuvės patalpose.
Problema - nežinoma vartotojų nuomonė apie įmonę UAB „Drogas“.
Tyrimo tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie UAB „DROGAS“ prekių asortimentą, kainas, aptarnavimo kokybę.
Tyrimo uždaviniai:
• Išanalizuoti veiksnius, įtakojančius šios parduotuvės pasirinkimą;
• Išsiaiškinti vartotojų požiūrį į aptarnavimo kokybę;
• Išsiaiškinti daromą reklamos įtaką pirkėjams.
1. TYRIMO METODIKA
Atliktas kiekybinis tyrimas, naudojant duomenų rinkimo būdą – anketas, nes anketos pagalba galima iš karto išsiaiškinti net keletą rūpimų klausimų. Atsižvelgiant į apklaustųjų amžių, jų socialinę padėtį galima sukurti produktų, kurie patenkintų jų poreikius, pritraukti naujų pirkėjų ir, žinoma, išsaugoti senuosius.
Tyrimo eiga: 2009m. spalio – lapkričio mėnesiais atlikome apklausą. Respondentams buvo išdalintos 45 anketos. Didžiajai daliai klausimų buvo pateikti galimi atsakymų variantai, bet buvo ir atvirų klausimų, į kuriuos turėjo atsakinėti patys respondentai.
Tyrimas buvo atliktas:
• Marijampolės kolegijoje Verslo technologijų fakultete;
• Marijampolės kolegijos studentų bendrabutyje;
• Šeimos narių;
• Draugų.
Hipotezės – tai yra teiginiai, kuriuos patvirtina ar paneigia tyrimas. Šiame tyrime mes iškeliame tokias hipotezes:
• 80% respondentų perka gaminius “Drogas” parduotuvėje;
• 45% respondentų atkreipia dėmesį į reklamas;
• 55% respondentų netenkina gaminamos produkcijos kaina;
• 90% respondentų yra patenkinti gaminių kokybe.
Anketa susideda iš 4 dalių:
• Veiksniai įtakojantys UAB „Drogas“ pasirinkimą;
• Asortimentas, kokybė;
• Kainos rėmimas;
• Demografiniai duomenys.
1.1 Tyrimo imtis
Imtis yra tyrimui atrinkta visumos dalis, galinti tinkamai ir pakankamai atstovauti visumai...
Šį darbą sudaro 1804 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!