Šiandien jau drąsiai galima teigti, kad klientų valdymas nėra vien informacijos apie klientą kaupimas ir saugojimas. Klientų valdymas apima visą su klientais susijusią įmonės veiklą: marketingą, pardavimą, veiklos analizę ir planavimą,veiklą po pardavimo.
Darbo aktualumas: galima susipažinti su klientų valdymo sistemos efektyvumu.
Darbo problema: nepakankamos žinios apie klientų valdymo sistemą.
Darbo tikslas: įvertinti MAXIMA XXX klientų valdymo sistemos efektyvumą.
Darbo uždaviniai:
1) Trumpai apibūdinti MAXIMA XXX veiklą;
2) Išanalizuoti MAXIMA XXX vartotojų lojalumą įtakojančius vidinius ir išorinius veiksnius, priklausančius nuo organizacijos;
3) Atskleisti MAXIMA XXX santykių su vartotojais rūšis (pagal Egan ir Dwyer) bei įvairovę (pagal Gordon);
4) Išanalizuoti MAXIMA XXX vykdomas bei jau vykusias lojalumo programas bei pardavimų skatinimą;
5) Įvertinti vartotojų lojalumą palaikančias priemones;
6) Įvertinti savo grupės narių lojalumo kategoriją ir stadiją MAXIMA XXX ir/ar jos prekėms.
Darbo objektas: MAXIMA XXX - Pramonės pr. 29, Kaunas
Darbo metodai: literatūros šaltinių analizė, išvadų formulavimas.
Darbo rezultatas: Įvertintas MAXIMA XXX klientų valdymo sistemos efektyvumas.
Darbo apimtis: darbą sudaro 18 puslapių, 4 informacijos šaltiniai.
1.MAXIMA XXX VEIKLA
MAXIMA XXX – tai patys didžiausi regiono ar visos šalies prekybos centrai. Šiuose centruose pirkėjai randa didžiausią prekių asortimentą. Pirkėjams siūlomas iki 65 tūkst. įvairių maisto produktų ir pramoninių prekių pavadinimų asortimentas. Čia nesunkiai reikiamą prekę išsirinks mažas ir dideles pajamas gaunantys pirkėjai. Parduotuvėse veikia kepyklos, konditerijos, kulinarijos cechai, todėl galima nusipirkti šviežių, vietoje paruoštų maisto gaminių. MAXIMA XXX dažnam yra ne tik apsipirkimo, bet ir laisvalaikio praleidimo vieta. MAXIMA XXX, esanti Pramonės pr., dalį prekybinio ploto išnuomoja specializuotoms parduotuvėms, kad klientai galėtų rasti papildomų paslaugų bei prekių.
Mūsų pasirinkta MAXIMA XXX teikia šias papildomas paslaugas:
• atsiskaitymai už paslaugas;
• Kauno m.viešojo transporto el. bilietas;
• greito aptarnavimo kasos.
MAXIMA veikla yra susijusi su maisto ir pramoninių prekių pardavimu.
Taip pat, MAXIMA veikla yra paprasta ir kasdieniška – kurti patogias parduotuves, kuriose žmonės gali apsipirkti ir susitvarkyti būtiniausius reikalus. Parduotuvių vieta, parduotuvių asortimentas, prekių ir paslaugų kainos nustatomos taip, kad būtų prieinamos ir priimtinos...
Šį darbą sudaro 3277 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!