Priedas Error! Bookmark not defined.
Šiandieniniame pasaulyje viskas greitai keičiasi. Kitimo tempai nuolat spartėja. Atsiranda perversmą sukeliančios technologijos, nauji produktai, nenuspėjami klientų reikalavimai, nauji darbuotojų poreikiai, finansavimo galimybės. Įvykių prognozavimas tampa ypač sudėtingas. Verslo aplinka įgauna chaoso bruožų. Tačiau visa tai suteikia ir begales naujų galimybių.
Šiame darbe atliksiu UAB “Hansa lizingas” požiūrį į inovacijas.Išsiaiškinsiu kaip darbuotojai supranta žodį INOVACIJA.
UAB “Hansa lizingas” priklauso “Hansabanko” grupei, kuri priklauso didžiausiai finansinei institucijai Baltijos šalyse “Hansabank Group”.
“Hansabanko” grupei Lietuvoje tai pat priklauso “Hansa gyvybės draudimas”, “Hansa investicijų valdymas”, “Baltijos autolizingas” bei “Hansa draudimo brokeris”.
“Hansabank Group” strateginis investuotojas - Švedijos bankas “Swedbank”. “Swedbank” yra vienas didžiausių Švedijos bankų ir jungia finansinių paslaugų tinklą Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje ir Danijoje.
UAB “Hansa lizingas” teikia lizingo ir faktoringo paslaugas ir yra viena šio verslo lyderių Lietuvoje.
•Lizingas (finansinis lizingas ir veiklos nuoma)
–asmeninės ir komercinės paskirties lengvųjų automobilių lizingas
–ūkinių transporto priemonių bei autobusų lizingas
–įrangos lizingas
–biuro įrangos nuoma
–nekilnojamojo turto lizingas
–žemės ūkio technikos lizingas
–
•Faktoringas (prekybos finansavimo paslauga)
–vietinis faktoringas (tarp Lietuvos ūkio subjektų)
–tarptautinis (eksporto ir importo) faktoringas
–surinkimo faktoringas
–sandėlio finansavimas
• Klientai:
–Smulkus ir vidutinis verslas
–Privatūs klientai
–Korporatyviniai klientai
–Valstybinės institucijos
–Valstybės įmonės
1.1 Darbuotojų skatinimas
• Pagrindiniai vidinės komunikacijos tikslai:
–padėti darbuotojams suprasti Hansabank grupės vertybes, tikslus ir priemones šiems tikslams siekti;
–didinti darbuotojų motyvaciją;
–padėti darbuotojams suprasti jų vaidmenį HBG;
–Įprasminti priklausymą organizacijai;
–Paaiškinti HBG vaidmenį visuomenėje.
• Principai
Kiekvienas darbuotojas, turintis kitam darbuotojui svarbios informacijos, yra įsipareigojęs ją suteikti, ir atvirkščiai - kiekvienas darbuotojas, kuriam reikalinga kokia nors informacija, turi teisę kreiptis į darbuotoją, kuris ją turi, ir tą informaciją gauti.
Abipusiškumas – keičiamasi informacija, nuomonėmis, lūkesčiais ir požiūriais; skatinamas dialogas;
Aktyvumas ir savalaikiškumas - informacija pateikiama ir paaiškinama operatyviai, kol dar nėra reakcijos ir interpretacijų; darbuotojai informuojami anksčiau už išorinę publiką;
Suprantamumas - informacijai pateikti pasitelkiamos priemonės, kurios leidžia ją perduoti kuo suprantamiau ir aiškiau, sprendimus ir kitus reiškinius paaiškina tie darbuotojai, kurie tos informacijos atžvilgiu yra kompetentingi;
Atvirumas ir teisingumas - nuo darbuotojų negali būti nuslėpta svarbi, juos liečianti...
Šį darbą sudaro 1005 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!