Savo praktikos ataskaitoje aš pabandysiu apžvelgti UAB „Maxima Lt“ įgytas žinias ir praktinio darbo įgūdžius. Tai darysiu remdamasi savo darbo patirtimi, bendrųjų vadybos pagrindų supratimu, įgytų studijuojant vadybą bei vadovaudamasi informacija, kurią man suteikė įmonė.
Praktiką atlikau UAB „Maxima Lt“. Šioje įmonėje aš užėmiau vadybininkės pareigas.
Pagrindinis šio darbo tikslas – savarankiškai rinkti ir apdoroti informaciją apie įmonės veiklą.
• susipažinti su įmonėje naudojamais marketingo elementais;
• aprašyti kaip vyksta apskaitos procesas įmonėje;
1. ĮMONĖS ISTORIJA, ESAMA SITUACIJA IR PERSPEKTYVOS
UAB „Maxima LT“ – nuolat auganti privati Lietuvos įmonė, didžiausio Baltijos šalyse mažmeninės maisto produktų ir pramoninių prekių prekybos tinklo operatorė, kuri plečia savo prekybos galimybes, pateikiama produkcija vartotojams ne tik puikios kokybės, bet ir patraukliai pateikiami. Naujų technologijų diegimui bendrovė skiria didžiulį dėmesį. Perkama naujausia ir patikimiausia sandėliavimo, apskaitos bei atsargų valdymo įranga, visos prekybos linijos nuolat modernizuojamos. Įmonė visada pasirengusi abipusiai naudingų dalykinių ir prekybos ryšių plėtrai.
Bendrovė „Maxima LT“ priklauso stambiausiai Lietuvoje privačių įmonių grupei, kuri mažmenine prekyba užsiima nuo savo veiklos pradžios 1992 m. Bendrovė „Maxima LT“ yra Lietuvos prekybos rinkos lyderė, užimanti apie 34 proc. mažmeninės prekybos rinkos. Pagrindinė veikla – maisto produktų ir pramoninių prekių prekyba. Lietuvos Respublikos Konkurencijos tarybos 2006 m. atliktų tyrimų duomenimis, bendrovės užimta rinkos dalis, lyginant su mažmenine prekių apyvarta įmonių, kurių pagrindinė veikla yra mažmeninė prekyba, 2005 m. sudarė 22,4 proc., o maisto prekių grupėje – 34,5 proc.(žr. 1 pav.)
1 pav. Prekybos tinklų 2004 m. Lietuvoje užimamos rinkos dalys maisto prekių grupėje
Maxima LT, UAB 2006 m. pasiekė 6,27 mlrd. Lt (1,816 mlrd. eurų) apyvartą. Tai - 20,8 proc. daugiau nei 2005 m., kai sausį - gruodį bendrovės pardavimai sudarė 5,188 mlrd.Lt. 2007 metais Maxima LT, UAB planuoja padidinti pardavimus apie 20 proc. Per metus visose šalyse ketinama atidaryti apie 90 naujų parduotuvių.
Šiuo metu bendrovė Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Rumunijoje bei Bulgarijoje valdo prekybos tinklą, kurį sudaro prekybos...
Šį darbą sudaro 3696 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!