2009-12-18
2009
Įvadas………………………………………………………………………………………. 3
1. Įmonės pristatymas …………………………………………………………………4
1.1. Vizija, misija, veiklos kryptis, tikslai, uždaviniai ………………………………………....4
1.2. Valdymo struktūra ………………………………………………………………………....5
1.3. Veiklos organizavimas …………………………………………………………………….7
1.4. Teikiamos paslaugos ………………………………………………………………………8
1.5. Vidaus kultūra ……………………………………………………………………………10
2. Įgytų kompetencijų analizė …………………………………………………….11
3. išvados …………………………………………………………………………………..16
priedai ………………………………………………………………………………………17
ĮVADAS
Aš esu reklamos vadybos studentė. Trečiame kurse atlikau profesinę praktiką įmonėje, kuri teikia reklamos paslaugas.
Įmonė, kurioje atlikau praktiką, vadinasi UAB „Algera“. Prieš pradedant praktinį darbą šioje bendrovėje, nelabai įsivaizdavau atliekamų paslaugų visumos esmę nuo pradžių iki pabaigos. Todėl praktikoje aš turėjau pritaikyti ir įtvirtinti studijų metu įgautas žinias, gebėti savarankiškai ir grupėje vykdyti praktines užduotis bei susipažinti su darbuotojų veiklos pobūdžiu ir ypatumais. Žinių įtvirtinimas vyko nuo lapkričio 2 d. iki gruodžio 18 d., t.y. 240 valandų.
Toliau savo ataskaitoje apžvelgsiu įmonės struktūrą, vidaus kultūrą ir kt., bei apibendrinsiu įgytas kompetencijas.
1. Įmonės pristatymas
1.1. Vizija, misija, veiklos kryptis, tikslai, uždaviniai
UAB „Algera“ jau daugiau nei keturi metai rinkoje siūlo geriausius sprendimus santechnikos bei statybų ir vidaus apdailos darbams. Tai dvi pagrindinės šios įmonės veiklos. Trečioji „Algeros“ veikla – reklamos ir dizaino darbai.
Vizija – Tapti geriausiais partneriais teikiamų paslaugų srityje, užtikrinant kokybę ir mažesnes laiko sąnaudas.
Misija - Kurti ilgalaikį ryšį tarp kompanijų, jų prekių ženklų ir vartotojų. Skatinti paslaugų pardavimą, formuojant teigiamą ir patrauklų įvaizdį.
Vertybės – atsakomybė klientams, nuolatinis tobulėjimas, kokybė.
Tikslai:
• Naujų technologijų, kūrybinių sprendimų siūlymas mūsų klientams;
• Vieningos, efektyviai dirbančios komandos kūrimas;
• Malonus ir profesionalus klientų aptarnavimas;
• Stabilus įmonės augimas bei plėtra;
• Mokymasis ir tobulėjimas.
Uždaviniai:
• Siekti aukščiausios kokybės;
• Sutaupyti laiką ir lėšas;
• Vienodai aptarnauti visus besikreipiančius į šią agentūrą.
1.2. Valdymo struktūra
UAB „Algera“ – siekianti plėstis įmonė, bet šiuo ekonominio nuosmukio laikotarpiu tiesiog besistengianti išsilaikyti rinkoje ir išlaikyti savo darbuotojus, galbūt sumažinant darbo užmokestį, bet neatleidžiant jų. Šiuo metu bendrovėje dirba apie 25 žmones, dauguma jų priklauso statybų sektoriui, t.y. darbininkai.
Aukščiausiame lygmenyje yra vadovas, tai yra asmuo valdantis ir tvarkantis kolektyvo darbą bei reikalaujantis iš jo nuoseklaus ir rezultatyvaus darbo. Vadovas su kiekvienu organizacijos...
Šį darbą sudaro 2136 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!