Praktikos ataskaitos

Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma"

10   (2 atsiliepimai)
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 1 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 2 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 3 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 4 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 5 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 6 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 7 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 8 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 9 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 10 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 11 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 12 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 13 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 14 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 15 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 16 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 17 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 18 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 19 puslapis
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Praktiką atlikau UAB „Bistroma“ įmonės vardu įregistruotame viešbutyje „Babilonas“ nuo 2008 07 16 iki 2008 08 20.
• Lavinti vadybininko praktinius įgūdžius, dirbant kartu su vadybininku įvairiose įmonės veiklos srityse.
1.1.Įmonės charakteristika, esama situacija ir ateities perspektyvos.
Viešbutis „Babilonas“ įkurtas 2000 metais, ramioje Žaliakalnio rajono vietoje, Kaune. Viešbučiui suteiktas trijų žvaigždučių įvertinimas. Šiuo metu įmonėje dirba 24 darbuotojai. Dauguma darbuotojų nemažą savo srities patirtį turintys žmonės, nuolat dirbantys viešbutyje. Kai kuriems darbas šiame viešbutyje tarsi jų mėgstama veikla, kadangi kai kurie dirbantys asmenys savo noru rūpinasi viešbučio veikla net ne savo darbo metu.
Pagrindinė įmonės teikiama paslauga – apgyvendinimas. Nedidelis, bet jaukus viešbutis gali pasiūlyti 10 šiuolaikiškai įrengtų kambarių (2 super liuksai, 3 liuksai, 4 dviviečiai, 1 vienvietis). Juose galima rasti dušą, tiesioginio ryšio telefoną, satelitinę TV, mini barą, šaldytuvą, plaukų džiovintuvą.
Super liukso kambariuose yra įrengti žydiniai.
Viršutiniuose aukštuose esančiuose kambariuose galima pasigrožėti Kauno panorama.
Papildomos paslaugos:
1. Restoranas
2. Konferencijų salė
3. Uždarame viešbučio kieme įrengta nemokama automobilių stovėjimo aikštelė
4. Skalbimo paslaugos
5. Pašto, interneto, raštvedybos paslaugos
6. Išvežamas maistas pobūviams.
.
„Babilono“ viešbučio siūlomos paslaugos yra kokybiškos. Kvalifikuotas viešbučio personalas visada pasirengęs padėti ir išpildyti kiekvieno savo svečio pageidavimus. Taip pat viešbučio aptarnavimo kokybę ir profesionalumą jau įvertino garsios Lietuvos ir užsienio kompanijos, valstybinės įstaigos, garbūs svečiai bei garsūs sportininkai.
Viešbučio „Babilonas“ ateities perspektyvos toliau nuolat siekti pagrindinių savo veiklos tikslų įgyvendinimo:
1. visiškai patenkintų klientų;
2. kompetetingų darbuotojų;
3. efektyvios ir lanksčios valdymo sistemos;
4. gerų rezultatų: veiklos pelno didėjimo, išlaidų mažėjimo.
1.2.Rinkos situacija, kurioje įmonė veikia
Rinka – ekonominė mainų sistema, kuri garantuoja prekių bei paslaugų pirkimą ir pardavimą; tai vieta kurioje vyksta mainai.
Gerai įrengtos patalpos, efektyvus vadovavimas, darbui suinteresuoto, darnaus kolektyvo pastangos – tai sėkmingos viešbučio „Babilonas“ veiklos ir stabilių pozicijų rinkoje garantas.
Viešbučio paslaugų pardavimų strategija remiasi dviem pagrindiniais tikslais:
1. Paslaugų pardavimų didinimas;
2. Kokybiškas paslaugų pardavimas.
Kadangi įmonės veikla priklauso ir nuo konkurentų, tai jų įmonei išvengti neįmanoma. Kiekviena įmonė bandydama įsitvirtinti rinkoje, daugiau ar mažiau...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5568 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • KAUNO KOLEGIJOS 1
  • VERSLO VADYBOS FAKULTETO 1
  • VERSLO VADYBOS KATEDRA 1
  • III PROFESINĖS PRAKTIKOS ATASKAITA 1
  • UAB „Bistroma“ 1
  • Darbą atliko: 1
  • Kaunas, 2008 1
  • ĮVADAS 3
  • 1.1.Įmonės charakteristika, esama situacija ir ateities perspektyvos. 3
  • 1.2.Rinkos situacija, kurioje įmonė veikia 4
  • 1.3.Mikro ir makro aplinkos vertinimas. 5
  • II. EKONOMINĖ DALIS 8
  • 2.1 Įmonės tikslų sistema. 8
  • 2.2 Įmonės išlaidų struktūra, jos kitimo tendencijos. 8
  • 2.3 Bendra ekonominių rodiklų charakteristika 9
  • 2.4 Gamybos ir paslaugų teikimo procesai įmonėje. 10
  • III. VADYBOS DALIS 11
  • 3.1 Organizacijos valdymo schema 11
  • Viešbučio „Babilonas“ darbų pasiskirstymas. 12
  • 3.2.Planavimo procesas įmonėje 13
  • 3.3. Darbuotojų organizavimo analizė 14
  • 3.4. Vadovavimo darbuotojams analizė 16
  • 3.5. Laidavimo sistema įmonėje 17
  • IV. MARKETINGO DALIS 17
  • 4.1 Marketingo vieta viešbutyje. 17
  • 4.3. Prekės ir paslaugos. 17
  • 4.4.Prekių ar paslaugų kainų politika. 19
  • 4.5.Paslaugų paskirstymo kanalai, pardavimų vietos. 19
  • 4.6.Komunikacijos procesas viešbutyje. 19
  • 4.6 Tiesioginis marketingas. 20
  • 4.7.Marketingo plėtros perspektyvos įmonėje. 20
  • V. APSKAITOS DALIS 20
  • 5.1.Apskaitos skyrius įmonėje. 20
  • 5.2.Banko ir kasos operacijų apskaita. 21
  • 5.3 Finansinių ir ekonominių rodiklių analizė 22
  • 5.4 Įmonės mokami mokesčiai 22
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 23
  • Praktikos vertinimas 24
  • NAUDOTA LITERATŪRA: 26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
25 psl., (5568 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos praktikos ataskaita
  • 25 psl., (5568 ž.)
  • Word failas 305 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią praktikos ataskaitą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt