Tyrimo aktualumas. Interneto populiarumas suteikė daug naujų galimybių verslui. Elektroninė prekyba – tai verslas, kuriame informacinės technologijos naudojamos siekiant padidinti verslo veiksmingumą bei pardavimus, suteikia pagrindą naujiems produktams ir paslaugoms. Kiekviena elektroninio verslo įmonė savo veikloje bendrauja su daugybe kitų subjektų: tai gali būti įmonės ar privatūs klientai, verslo partneriai ir tiekėjai. Bendraudami tarpusavyje visi šie subjektai keičiasi įvairaus pobūdžio informacija: jie informuoja vieni kitus apie savo produktus ir paslaugas, derina įvairių sandorių sąlygas, keičiasi dokumentais, priima ir perduoda prekių užsakymus ir kt. Informacijos srautas taip pat vyksta ir tarp kitų subjektų: su įmone bendrauja vadovai ir pavaldiniai, rinkodaros specialistai, pardavėjai ir produktų vadybininkai.
Tyrimo naujumas pasižymi tuo, jog vartotojų poreikiai nuolatos keičiasi, todėl būtina greitai reaguoti į jų pokyčius ir pasiūlyti naujus sprendimus. Juolab kad elektroninės prekybos pasiūlą įtakoja daugelis veiksnių, nes vis dažniau atsiranda įvairių problemų, kurių sprendimas priklauso nuo veiksmingų elektroninio marketingo priemonių. Siekiant atskleisti elektroninės komercijos reikalingumą vartotojams, jos plėtros tendencijas ateityje, būtinas aktyvus komunikavimas, suteikiantis didesnes galimybes elektroninių parduotuvių ir vartotojų dialogui, o taip pat ilgalaikį tiesioginį bendravimą su didelėmis vartotojų grupėmis. Internetas suteikia tiek verslui, tiek vartotojams naujų galimybių, kuria naujas bendradarbiavimo formas bei prekybinius santykius. Tačiau tam būtina pasirinkti inovatyvų verslo modelį, kuris keltų vertotojų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis lygį ir skatintų jomis naudotis. Atsižvelgiant į šiuos aspektus, atlikta vartotojų apklausa padės nustatyti, kokios tendencijos vyrauja šiandieninėje elektroninėje komercijoje ir kaip internetinę prekybą vertina patys vartotojai.
Rinkos sąlygos lemia strateginio ekonominės veiklos planavimo poreikį, atsižvelgiant į įvairius išorinius veiksnius. Todėl verslo planas jau seniai tapo pagrindine bet kokio verslo sudedamąja dalimi. Šiuolaikiškos informacinės technologijos padėjo pagrindą aktyviai elektroninio verslo plėtrai, kuri šiandien suformavo atskirą nišą – elektroninę rinką, turinčią tam tikrų ypatumų ir savybių, bet taip pat reikalaujančią išsamaus požiūrio apibrėžiant strateginius tikslus ir planus, kurie išryškina atskirą elektroninio verslo planavimo kryptį – elektroninės komercijos verslo...
Šį darbą sudaro 17287 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!