Bakalauro darbai

E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas)

10   (2 atsiliepimai)
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 1 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 2 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 3 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 4 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 5 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 6 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 7 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 8 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 9 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 10 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 11 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 12 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 13 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 14 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 15 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 16 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 17 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 18 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 19 puslapis
E-parduotuvės sukūrimo verslo plano įgyvendinimo galimybių vertinimas (baigiamasis darbas) 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Darbo tema
Baigiamasis darbas.
Ištrauka

Tyrimo aktualumas. Interneto populiarumas suteikė daug naujų galimybių verslui. Elektroninė prekyba – tai verslas, kuriame informacinės technologijos naudojamos siekiant padidinti verslo veiksmingumą bei pardavimus, suteikia pagrindą naujiems produktams ir paslaugoms. Kiekviena elektroninio verslo įmonė savo veikloje bendrauja su daugybe kitų subjektų: tai gali būti įmonės ar privatūs klientai, verslo partneriai ir tiekėjai. Bendraudami tarpusavyje visi šie subjektai keičiasi įvairaus pobūdžio informacija: jie informuoja vieni kitus apie savo produktus ir paslaugas, derina įvairių sandorių sąlygas, keičiasi dokumentais, priima ir perduoda prekių užsakymus ir kt. Informacijos srautas taip pat vyksta ir tarp kitų subjektų: su įmone bendrauja vadovai ir pavaldiniai, rinkodaros specialistai, pardavėjai ir produktų vadybininkai.
Tyrimo naujumas pasižymi tuo, jog vartotojų poreikiai nuolatos keičiasi, todėl būtina greitai reaguoti į jų pokyčius ir pasiūlyti naujus sprendimus. Juolab kad elektroninės prekybos pasiūlą įtakoja daugelis veiksnių, nes vis dažniau atsiranda įvairių problemų, kurių sprendimas priklauso nuo veiksmingų elektroninio marketingo priemonių. Siekiant atskleisti elektroninės komercijos reikalingumą vartotojams, jos plėtros tendencijas ateityje, būtinas aktyvus komunikavimas, suteikiantis didesnes galimybes elektroninių parduotuvių ir vartotojų dialogui, o taip pat ilgalaikį tiesioginį bendravimą su didelėmis vartotojų grupėmis. Internetas suteikia tiek verslui, tiek vartotojams naujų galimybių, kuria naujas bendradarbiavimo formas bei prekybinius santykius. Tačiau tam būtina pasirinkti inovatyvų verslo modelį, kuris keltų vertotojų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis lygį ir skatintų jomis naudotis. Atsižvelgiant į šiuos aspektus, atlikta vartotojų apklausa padės nustatyti, kokios tendencijos vyrauja šiandieninėje elektroninėje komercijoje ir kaip internetinę prekybą vertina patys vartotojai.
Rinkos sąlygos lemia strateginio ekonominės veiklos planavimo poreikį, atsižvelgiant į įvairius išorinius veiksnius. Todėl verslo planas jau seniai tapo pagrindine bet kokio verslo sudedamąja dalimi. Šiuolaikiškos informacinės technologijos padėjo pagrindą aktyviai elektroninio verslo plėtrai, kuri šiandien suformavo atskirą nišą – elektroninę rinką, turinčią tam tikrų ypatumų ir savybių, bet taip pat reikalaujančią išsamaus požiūrio apibrėžiant strateginius tikslus ir planus, kurie išryškina atskirą elektroninio verslo planavimo kryptį – elektroninės komercijos verslo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 17287 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS
  • 1. ELEKTORINĖS PREKYBOS SAMPRATA IR KITI TEORINIAI ASPEKTAI
  • 1.1. Elektroninės prekybos apibrėžtis
  • 1.2. Elektroninės prekybos strateginiai tikslai ir perspektyvos
  • 2. PAGRINDINIAI ŠIUOLAIKINIO VERSLO PLANAVIMO PRINCIPAI: TEORINIAI ASPEKTAI
  • 2.1. Verslo plano esmė ir tikslas
  • 2.2. Verslo plano struktūra
  • 2.3. Internetinio projekto verslo plano rengimo specifika
  • 3. ELEKTRONINĖS PREKYBOS VERSLO PLANO ĮGYVENDINIMO GALIMYBIŲ
  • VERTINIMAS
  • 3.1. Elektroninės prekybos Lietuvos rinkoje analizė
  • 3.2. Šiuolaikiniai elektroninės komercijos reklamos būdai ir jų įtaka pardavimams
  • 3.3. Sąveikos su vartotojais sistemos elektroniniame versle
  • 3.4. Logistikos ir atsiskaitymo sistema elektroninės komercijos rinkoje
  • 4. KURIAMOS ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS VERSLO PLANO ĮGYVENDINIMO ANALIZĖ
  • 4.1. Elektroninės parduotuvės charakteristika
  • 4.2. Verslo plano privalumų tyrimo metodika
  • 4.3. Tyrimo rezultatų analizė
  • 4.4. E-parduotuvės steigimo verslo plano sudarymo strateginės kryptys
  • IŠVADOS
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS
  • PRIEDAI
  • ANOTACIJA
  • ANOTATION
  • SANTRAUKA
  • SUMMARY

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
66 psl., (17287 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos bakalauro darbas
  • 66 psl., (17287 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį bakalauro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt