Šiame projekte bendrais bruožais apžvelgsime italų kultūrą. Aptarsime, kuo italų kultūra skiriasi nuo kitų tautybių kultūrų, apžvelgsime bendravimo ypatumus, išskiriančius italusiš kitų pasaulio tautų. Taip pat pristatysime Italijos verslo etiketą, sutikimo/priėmimo bruožus. Išsiaiškinsime kokie verslo pietūs ir dovanos yra aktualios Italijoje. Taip pat koks aprangos kodas vyrauja dalykiniuose susitikimuose.
Darbo tikslas: supažindinti su Italijos verslo komunikacijos ypatumais.
Darbo metodai: lyginamoji mokslinės literatūros analizė ir sintezė, pirminių bei antrinių duomenų analizė ir sintezė, apibendrinimas, palyginimas.
Darbo struktūra: teorinėje dalyje aptarsime bendrą informaciją apie Italijos žmonių bendravimo ypatumus, jų sutikimą/priėmimą, verslo pietus bei verslo dovanas. Taip pat išanalizuosime verslo etiketą, aprangą, elektroninio bendravimo ypatumus.
Darbo rezultatai ir aktualumas: naudodami informacinius šaltinius suformuluosime tarpkultūrinio bendravimo, verslo etiketo ypatumus. Verslininkai, susipažinę su Italijos verslo komunikacijos bruožais, galėtų suvokti bei įvertinti savo poreikius ir galimybes ir pasinaudoti šiais komunikacijos ypatumais, spręsdami problemas, susijusias su Italijos verslu.
Darbą sudaro 28 puslapiai, 2 lentelės, 9 literatūros ir informacijos šaltiniai, 1 priedas.
SUMMARY
The aim of the project: introduced to the Italian business communication peculiarities
Methods of the project: comparative scientific literature analysis and synthesis, primary and secondary data analysis and synthesis, generalization, comparison.
The structure: in the theoretical part we will discuss some general information about the peculiarities of the Italian people communicate, their consent / acceptance, business lunch and business gifts. Also we will analyze business etiquette, clothing, electronic communication features.
The results/conclusions: using information sources we will formulate intercultural communication, business etiquette peculiarities. Entrepreneurs who are familiar with the Italian business communication traits be able to understand and assess their needs and possibilities and know how to use these communication peculiarities, solving problems related to Italian business.
The work consists of 28 pages, 2 tables, 9 references and sources of information, 1 appendices.
ĮVADAS
Šiame projekte bendrais bruožais peržvelgsime italų kultūrą. Aptarsime, kokie jie yra, kuo skiriasi nuo kitų tautybių, kuo jie išsiskiria savo kultūra, bendravimo ypatumais iš...
Šį darbą sudaro 6338 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!