Kiekvieną dieną daugelis firmų ir organizacijų susiduria su rizika, sukeliama nenumatytų įvykių situacijų, darbuotojų klaidų ar etinių kliūčių ir galinčia neigiamai atsiliepti jų reputacijai, pelnui ar net pačiam egzistavimui. Šiandienos pasaulyje galimų krizių numatymas ir reagavimas į jau iškilusias krizes tampa pagrindiniu aukštesniojo vadybos lygmens darbuotojų uždaviniu jiems tenka susidurti su telekomunikacijų sistemų ir informacinės technologijos revoliucijos pasekmėms, sprendžiant komunikacines krizes.
To reikalauja poreikis būti atsakingesniam klientui. Šiais skubos laikais laimi tos kompanijos, kurios geriausius sprendimus priima greičiausiai. O pralaimi tos kompanijos, kurios, stebėdamos strimgalviais lekiančius konkurentus, stebisi, kas atsitiko.
Tačiau kai vadybininkai, užuot valdę pokytį, tampa valdomi krizės ir pakliūva į reakcijos į pokytį spąstus, organizacija susiduria su tikra bėda kai kiekviena problema organizacijoje tampa „mesk viską, nesvarbu ką darytum" tipo krize, tai rodo, kad organizacija nereaguoja į verslo aplinką. Toks verslas yra prasto planavimo ir netikusio vykdymo ženklas.
Darbo objektas – komunikacijos kokybės vertinimas įmonėje.
1. komunikacijos procesas ir jo efektyvumą lemiantys veiksniai.
4. pateikti konkrečios įmonės komunikacijos kokybės vertinimą.
Darbo tikslas – išanalizuoti verslo komunikacijos kokybę lemiančius veiksnius.
Darbo metodai: sisteminė ir loginės analizė, teorinės literatūros analizė.
1. Komunikacijos samprata
Komunikacija yra toks žmogaus veiklos aspektas, kurį kiekvienas pripažįsta kaip vieną esmingiausių mūsų egzistencijai, tačiau ją gana sunku išskirti kaip tyrimų ir studijų objektą ar pateikti vieną jos apibrėžimą. Tradiciškai komunikacija priskiriama technikai (ryšiai, transportas, statyba); humanitariniu ir socialinių mokslų (hsm) kontekste komunikacija apibūdinama kaip “socialinė sąveika per pranešimus”, bendravimas, informacinė sąveika. Komunikacija kaip mokslo objektas yra pernelyg bendras, įvairus ir neartikuliuotas procesas. Jos pasireiškimas gerokai skiriasi priklausomai nuo konteksto, kuriame ji vyksta: dalyvių skaičiaus ir vaidmenų, komunikacijos kanalų ir priemonių, erdvės ir laiko, kultūrinės aplinkos, tikslų bei turinio.
Komunikacijos ir informacijos mokslai (KIM) kaip integrali savarankiška mokslų kryptis yra naujas reiškinys pasaulio ir Lietuvos mastu. KIM apima ir integruoja daugelio mokslų metodus. Ši kryptis jungia įvairias informacijos teorijas: ekonominę, socialinę, matematinę, techninę. Tolesnei informacijos mokslų raidai...
Šį darbą sudaro 12456 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!