Verslas – asmenine rizika paremta savarankiška veikla, kurios tikslas – gauti pelną, panaudojant savo sugebėjimus, žinias, laiką, kitų žmonių pinigus ir kitų žmonių darbą.
Žvelgiant į Europos šalių ir viso pasaulio pirmaujančių šalių patirtį negalima nepastebėti, kad jų rinkos ekonomikos sistemoje konkurencingumą bei su juo susijusį ekonomikos augimą skatina smulkus verslas. Šis ūkio sektorius sugeba greičiausiai pajusti paklausos – pasiūlos pokyčius rinkoje, prisitaikyti prie jų, kurti naujas darbo vietas tose veiklose, kurių produktai ir paslaugos konkrečiu laikotarpiu turi didžiausią paklausą. Pasaulinė patirtis taip pat rodo, jog be smulkių ir vidutinių įmonių rinkos ekonomikos sistema negali nei normaliai funkcionuoti, nei tobulėti.
Tyrimo objektas – „DEICHMANN“ verslo aplinka.
Tyrimo tikslas – atlikti „DEICHMANN“ verslo aplinkos analizę.
• atlikti „DEICHMANN“ SSGG analizę.
Darbo metodika ir priemonės. Tyrimo tikslui įgyvendinti pasitelkti mokslinės literatūros analizės, apibendrinimo metodai bei loginės analizės.
Informacijos šaltinių apžvalga. Darbui parengti naudoti Lietuvos mokslininkų straipsniai organizacijų verslo aplinkos tematika (V.Pranulis, A.Pajuodis, S.Urbonavičius, R.Virvilaitė. 2000; Gudonavičius, Savanevičienė, 2008; Hajamas A, 1999).
2. „DEICHMANN“ VERSLO APLINKA
2.1 „DEICHMANN“ veikla ir tikslai
Viskas prasidėjo 1913 metais Eseno-Borbecko mieste, Rūro srities šerdyje, Vokietijoje. 1888 metais gimęs Heinrich Deichmann atidarė pirmąją batų dirbtuvę, kurioje dirbo kartu su savo žmona Julija. Užaugus dviem kartoms beveik po šimto metų įmonė tapo rinkos lyderė visoje Europoje.Šiuo metu DEICHMANN atstovybės yra 24-ose pasaulio šalyse, jose veikia 3325 parduotuvės, kuriose darbuojasi daugiau nei 33 700 darbuotojų. Dabar kaip ir anksčiau DEICHMANN yra vienai šeimai priklausanti bendrovė, kurios augimas yra finansuojamas tik iš savo vidinių resursų. Įmonė neturi nieko bendro su akcijų biržomis ar kreditais.
„DEICHMANN” logotipas pateiktas 1 paveiksle.
1 pav. „DEICHMANN“ logotipas
Misija: būti žingsniu priekyje.
„DEICHMANN“ tikslų sistema:
• suderinti kainos ir kokybės santykį;
• paslaugus ir kultūringas darbuotojų elgesys;
• aukšta prekių kokybė;
• stengtis, kad asortimentas būtų papildomas ir atnaujinamas;
• užtikrinti gyventojams kokybiškų batų pasiūlą už prieinamą kainą.
Tikslas: visų veiklų pagrindinis tikslas yra užtikrinti, kad klientai būtų patenkinti.
DEICHMANN parduotuvių skaičius visame pasaulyje yra 3125...
Šį darbą sudaro 2056 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!