Išorinė aplinka apibrėžiama kaip visi už organizacijos ribų esantys elementai, nuo kurių priklauso jos veikla. Kai kurie iš šių elementų sieja organizacijas su pasauliu.
Taigi organizacija iš išorinės aplinkos ima išteklius (įėjimus: žaliavas, pinigus, darbo jėgą, energiją), perdirba juos į gaminius ar paslaugas ir siunčia atgal į išorinę aplinką kaip rezultatus (išėjimus).
Išorinėje aplinkoje yra tiek tiesioginio, tiek ir netiesioginio poveikio elementų.
Tiesioginio poveikio elementus, dar vadinamus įtaką darančiais asmenimis (angl. - stakeholders), sudaro akcininkai, profesinės sąjungos, tiekėjai, konkurentai, vartotojai ir daugelis kitų, kurie daro tiesioginę įtaką organizacijai.
Šio referato darbo tikslas – išorinės aplinkos tiesioginio poveikio srities analizė rėmentis UAB “Philip Morris Lietuva” veiklą.
UAB “Philip Morris Lietuva” ir visos jai pavaldžios įmonės priklauso Altria įmonių grupei (Altra Group Incorporation).
UAB “Philip Morris Lietuva” gamina cigaretes ir yra viena didžiausių tabako kompanijų visame pasaulyje, kuri gamina 7 iš 20 populiariausių pasaulyje cigarečių rūšių. PMI priklauso tokių cigarečių rūšių gamyba: Marlboro, Parliament, L&M, Bond street, Philip morris, Partner, Klaipėda, Prima, Chesterfield, Merit, Kastytis, Kaunas, Muratti ambassador, Next, Red & White.
UAB “Philip Morris Lietuva” misija yra tokia:
„Kiekvienam pasaulio suaugusiam rūkančiajam pasiūlyti geriausią rūkymą šiandien ir rytoj”.
PML Strategijos:
- Siekti spartaus verslo augimo
- Nepaliaujamai ieškoti būdų mažinti rūkymo sukeliamą žalą
- Kurti veržlią, pirmaujančią organizaciją
PML Vertybės:
- Gebėjimas skubiai ir greitai reaguoti
- Gebėjimas numatyti, būti ryžtingais ir rizikuoti
- Aistra įgyvendinti pačius sudėtingiausius darbus
- Pasitikėjimas, kuklumas ir sąžiningumas
- Noras įsiklausyti, mokytis, dalintis, mokyti
2. TIESIOGINIO POVEIKIO ANALIZĖ
Tiesioginio poveikio aplinkai priskiriami vartotojai, tiekėjai, konkurentai, profsąjungos, įstatymai ir valstybinis reguliavimas (2 pav.).
2 pav. Tiesioginio poveikio aplinka
2.1. VARTOTOJAI
Kiekvieno verslo tikslas - gauti pelną, tenkinant vartotojų poreikius. Verslas klestės t, jeigu atsiras vartotojų, kuriems reikalinga įmonėje gaminama produkcija ar jos teikiama paslauga. Todėl organizacijos ryšys su išorine aplinka pirmiausia pasireiškia nuolatine paieška vartotojų, kurių poreikiai ir galimybės, yra labai įvairūs. Tačiau vartotojo poreikiai ir galimybės yra tos išeities taškas, parodantis, ką organizacija turėtų gaminti, kokias paslaugas teikti:...
Šį darbą sudaro 1477 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!