Darbo tikslas – išanalizuoti „Jūratės Gulbinienės įmonės“ išorinę aplinką. Darbo uždaviniai:
• Įvertinti tolimąją įmonės aplinką;
• Įvertinti vartotojų galią;
• Įvertinti tiekėjų galią;
• Įvertinti potencialius konkurentus;
• Įvertinti tiesioginius konkurentus;
• Aptarti pakaitalų pasirodymą;
• Pateikti išvadas.
Jūratės Gulbinienės konditerijos gaminių įmonė savo veiklą pradėjo 1992 m. Įmonė gamina tortus, šakočius, skruzdėlynus, šimtalapius, pyragus, pyragaičius, sausainius ir siūlo šiuos gaminius pirkėjams didmeninėje ir mažmeninėje prekyboje Kaune ir kituose Lietuvos miestuose.
• Pateikti išvadas.
2. TOLIMOSIOS APLINKOS ĮVERTINIMAS
Organizacijos tikslas – patenkinti vartotojų poreikius ir gauti naudą. Ar organizacija pasieks tikslus, ir ar jos veiksmai bus efektyvūs, daug priklauso nuo to kaip ji orientuojasi išorinėje aplinkoje. Išorinės aplinkos veiksniai – tai sąlygos, kurių įmonė pakeisti negali, tačiau privalo jas įvertinti, kadangi jos daro poveikį organizacijos veiklai.
Makroekonomika, tai ekonominių tyrimų metodas visuomeninio ūkio socialiniams ekonominiams procesams apibendrinti. Makroekonominiai pokyčiai apima Bendrąjį vidaus produktą, bendrąjį nacionalinį produktą, infliacijos tempus, nedarbo lygį, pinigų pasiūlą, valstybės biudžeto deficitą, užsienio prekybos balansą ir kt. BVP 2011 m. trečiąjį ketvirtį siekė 27857,2 mln. lito to meto kainomis ir, palyginti su tuo pačiu 2010 m. laikotarpiu, padidėjo 6,6 procento. Šiais metais bendrosios pridėtinės vertės pokytis visose veiklos rūšių grupėse buvo teigiamas. Gana spartų BVP augimą, palyginti su praėjusiais metais, nulėmė auganti gamyba bei atsigaunantis vartojimas. Nemažą įtaką padidėjimui turėjo žemas BVP lygis 2010 m. Šiomis dienomis matome vis labiau atsitiesiančią vidaus paklausą, tiesa, vis dar didelis nedarbas yra pakankamai svari aplinkybė, kuri neleis vartotojams pernelyg drąsiai išlaidauti ir šiemet. Išsamiau nagrinėjant vartotojo elgseną galima sužinoti kaip vartotojas paskirsto savo pajamas pirkdamas prekes ir paslaugas, žinant, kad vartotojai siekia didžiausios naudos arba pasitenkinimo, kurią jie gauna išleisdami ribotas pajamas.
Įmonė “Jūratės Gulbinienės įmonė“ prekiauja konditerijos gaminiais, įvairiais saldumynais - tai nėra pirmo būtinumo prekė, vartotojų daugiausiai perkama per įvairias šventes. Esant tokiam dideliam nedarbui ir gan žemam pragyvenimo lygiui šių prekių paklausa turėtų sumažėti. Tortus ir kitus saldumynus vartos ir pirks mažiau kaip kasdieninę prekę. Tačiau atsižvelgus į esamą padėtį galima pradėti siūlyti paprastesnių gaminių žemesnėmis kainomis, tokiu būdu pritraukiant vartotojus kurių pajamos sumažėjo.
Įmonėje “Jūratės Gulbinienės įmonė“ visi gaminiai gaminami...
Šį darbą sudaro 1420 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!