Šiuolaikinės įmonės veikia nuolat kintančioje aplinkoje ir nuolat didėjančios konkurencijos sąlygomis. Kaip užtikrinti veiklos sėkmę? Aktyviai veiklai reikia: ilgesnės perspektyvos tikslų, būtina parengti veiksmų ir priemonių programas numatytiems tikslams pasiekti, valdyti strateginius pokyčius. Visa tai įmonėje jungia strateginio valdymo sistema.
Įmonės strategijos kūrimas ir įgyvendinimas yra sudėtingas. Šiame procese dalyvauja daug žmonių, o skirtingi strateginių sprendimų rengimo, priėmimo ir įgyvendinimo dalyvių interesai veikia pačius strateginius sprendimus. Įmonės strateginio valdymo funkcija apima viso strateginių sprendimų komplekso rengimą ir įgyvendinimą. Dėl to atsiranda sudėtingos jų derinimo ir koordinavimo problemos, o jų sprendimui įtakos turi valdymo ir vadovavimo stilius, organizacinė kultūra ir kiti veiksniai.
Įmonės strateginis valdymas yra nuolatinis, dinaminis ir nuoseklus procesas, kuriuo remiantis įmonė prisitaiko prie išorinės aplinkos pokyčių ir efektyviau išnaudoja savo išteklius. Todėl viena svarbiausių grandžių šiame procese yra strateginės aplinkos analizė.
Strateginės analizės esminiai komponentai — konkurencinė rinka, vartotojai, tiekėjai. Jų pažinimas sudaro geresnes sąlygas verslo vystymui, o tai gerina įmonės konkurencines galimybes ir pelningumą. Apie tai rašysiu darbe.
• Šakinė aplinka.
Makroaplinka — tai veiksniai ir jėgos, veikiantys visus ekonomikos šakų ūkio subjektus. Politiniai teisiniai, socialiniai kultūriniai ir technologiniai, ekonominiai veiksniai sudaro makroaplinką.
Šakinė aplinka — tai konkrečiai ekonomikos šakai būdingi veiksniai, kurioje veikia įmonė. Ši aplinka jungia tiekėjus, konkurentus, klientus bei kitus rinkos komponentus ir veiksnius.
Analizuojant įmonės aplinką skiriamos šios tyrimo sritys: aplinkos dinamikos analizė; PEST analizė; svarbiausi sėkmės veiksniai; penkių jėgų modelis; rinkos sąlygų analizė; konkurentų analizė; klientų analizė. Esant ypač sudėtingai situacijai rinkoje atliekama išplėstinė PEST analizė, kuri padeda išanalizuoti svarbiausius išorės veiksnius, darančius įtaką klientams. Ši analizė apima keturis makroaplinkos aspektus: politinį teisinį, ekonominį, socialinį kultūrinį ir technologinį.
Politinis teisinis aspektas — tai: tarptautinė politinė situacija, ypač svarbi įmonėms eksportuojančioms savo produkciją ar importuojančioms žaliavas bei komplektuojamus gaminius ir t.t. Vidinė politinė šalies situacija taip pat aktuali, nes įmonės veiklai didelį poveikį daro skirtingų politinių partijų programinės nuostatos ir t.t....
Šį darbą sudaro 1450 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!