Vartotojų sąvoka užima labai svarbią vietą visoje ekonomikos sistemoje. Vartotojais, arba klientais, galime pavadinti tiek fizinius asmenis tiek organizacijas, vartojančius kokius nors kitų organizacijų gaminamus produktus arba jų teikiamas paslaugas. Kiekvienais metais, nuolat tobulėjančiame, evuliucionuojančiame verslo pasaulyje yra vis sunkiau nuolat išlaikyti vartotojų (klientų) dėmėsį ir pasitenkinimą produktų ar paslaugų sektoriuje dėl vis didėjančios konkurencijos. Todėl mokslininkai, marketologai, ekonomistai ir kiti stengiasi atrasti naujus, žmonių dėmėsį pritraukiančius pardavimo metodus. Deja, ne visi verslai gali tinkamai prisitaikyti prie visų individualių vartotojų pageidavimų dėl produktų kokybės, dizaino ir pan. Todėl kiekvienai įmonei ar organizacijai būtina turėti omėnyje, kad produktų, aptarnavimo, darbo kokybės tobulėjimas, dideliam vartotojų (klientų) kiekiui signalizuojant, yra tas reikalavimas, nuo kurio priklauso tolimesnis įmonės ar organizacijos egzistavimas. Tam, kad sužinoti, kaip įmonė gali paveikti vartotojų (klientų) pasirinkimus arba kaip kuo greičiau sulaukti jų lojalumo brendui, mokslininkai sukūrė tam tikrus modelius, pagal kuriuos galima ištirti vartotojų (klientų) mąstysena priimant sprendimus arba kaip įmonė gali atitikti vartotojų (klientų) lūkeščiams, kartais net juos viršyti.
1. Vartotojo (kliento) pasitenkinimas yra visada objektyvus. Vartotojo pasitenkinimas – tai tam tikras požiūris į produktą ar paslaugą, kuris lengvai gali pasikeisti. Sukurti visišką kliento pasitenkinimą yra beveik neįmanoma, kadangi tam įtakos turi daugybė veiksnių ir kai kuriems iš jų įmomės negali paveikti.
2. Vartotojo (kliento) pasitenkinimą galima tiksliai išmatuoti. Taikant įvairias matavimų skales mes galime tik apytiksliai pasakyti kliento patenkinimo lygį kadangi tikslių pasitenkinimo matuojančių vienietų nėra.
3. Tiksliai yra žinoma, kas yra vartotojas (klientas). Šis mitas daugiausiai yra priskirstomas didelėms įmonėms, kurių produktai yra parduodami masiškai, kartais net netiesiogiai (t.y. per kitas įmones).
Taigi, padedant kalbėti apie vartotojų pasitenkinimo modelį, noriu jums pristatyti Japonų, Tokyo Rika univertsiteto profesoriaus, dėstytojaus, rašytojo, Noriaki Kano Kliento pasitenkinimo modelį (Customer satisfaction model), kuris 1980 m. pradžioje tapo pagrindu naujam požiūriui į klientų pasitenkinimo modeliavimą. Kano modelis nurodo, kada esamojo produkto kokybės ir savybių užteks kliento...
Šį darbą sudaro 1230 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!