Vis labiau globalėjantis pasaulis, klimato ir gamtos sąlygos, sparti ekonominė bei socialinė aplinkos kaita daro didelę įtaką verslui ir jo aplinkai, o tai skatina įmones reaguoti ir keisti pasenusį požiūrį, kuriuo teigiama, kad pagrindinė organizacijos užduotis – didinti pelną. Todėl vis daugiau įmonių akcentuoja ne tik pelno siekimą, bet ir prisiima socialinę verslo atsakomybę – rūpinasi aplinkos apsauga, remia bendruomenę, plėtoja kultūrą bei atsižvelgia į vartotojų poreikius, vykdant įmonės veiklą. Vartotojų prioritetai skiriasi, o elgsena kiekvienu atveju – sunkiai nuspėjama. Kad vartotojų elgsenos tyrimai būtų pragmatiškesni ir aiškiau interpretuojami, pradėti kurti vartotojų elgsenos modeliai.
Vartotojų elgsenos supratimas, nagrinėjimas, analizavimas padeda įmonėms ne tik nustatyti savo marketingo strategijas, tikslinę rinką, bet ir suprasti pirkėją psichologiniu atžvilgiu, jo lūkesčių ir apsisprendimo pirkti pagrįstumą. Žinant savo pagrindinio vartotojo poreikius bei jo psichologinį portretą, galima greičiau pritaikyti vartotojų elgsenos strategijas ir lengviau siekti savo užsibrėžtų tikslų – apyvartos didinimo, pelno maksimizavimo, paklausos augimo, nes sėkmingas vartotojų lūkesčių tenkinimas – stabilus įmonės pelnas, užtikrintas rytojus bei nepriekaištingas įmonės įvaizdis.
Darbo tikslas – išanalizuoti vartotojų elgseną, empirinio tyrimo pagalba nustatyti ryšį tarp skepticizmo ir ketinimo nupirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes.
1. Nustatyti ryšį tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žalias“ prekes.
Visu pirma vartotojo elgsena, tai individo veiksmai, susiję su prekės įsigijimu bei vartojimu ir apimantys jo poelgius nuo problemos, kurią gali išspręsti prekės įsigijimas, atsiradimo iki reakcijos į jau įsigytą prekę.
Vartotojo elgsenos svarbiausia ašis – pats vartotojas, kuris kaip asmenybė yra sudėtingas subjektas, o jo elgesį nėra lengva prognozuoti. Kiekvienas žmogus yra vartotojas ir žinoma, nevartoja visko iš eilės, o atsirenka tai, ką vartoti, o ko ne. Jo sprendimą įtakoja tiek išoriniai, tiek vidiniai veiksniai. Įmonei, norinčiai parduoti, būtina žinoti, kokie veiksniai lemia vienokį ar kitokį vartotojo pasirinkimą, nes būtent tai didina įmonės pelningumą, skatina jos augimą. Tam, kad išsiaiškintų šiuos veiksnius, įmonės atlieka rinkos arba vartotojo elgsenos tyrimus. Vartotojų...
Šį darbą sudaro 2286 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!