Referatai

Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes

10   (1 atsiliepimai)
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 1 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 2 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 3 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 4 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 5 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 6 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 7 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 8 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 9 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 10 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 11 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 12 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 13 puslapis
Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vis labiau globalėjantis pasaulis, klimato ir gamtos sąlygos, sparti ekonominė bei socialinė aplinkos kaita daro didelę įtaką verslui ir jo aplinkai, o tai skatina įmones reaguoti ir keisti pasenusį požiūrį, kuriuo teigiama, kad pagrindinė organizacijos užduotis – didinti pelną. Todėl vis daugiau įmonių akcentuoja ne tik pelno siekimą, bet ir prisiima socialinę verslo atsakomybę – rūpinasi aplinkos apsauga, remia bendruomenę, plėtoja kultūrą bei atsižvelgia į vartotojų poreikius, vykdant įmonės veiklą. Vartotojų prioritetai skiriasi, o elgsena kiekvienu atveju – sunkiai nuspėjama. Kad vartotojų elgsenos tyrimai būtų pragmatiškesni ir aiškiau interpretuojami, pradėti kurti vartotojų elgsenos modeliai.
Vartotojų elgsenos supratimas, nagrinėjimas, analizavimas padeda įmonėms ne tik nustatyti savo marketingo strategijas, tikslinę rinką, bet ir suprasti pirkėją psichologiniu atžvilgiu, jo lūkesčių ir apsisprendimo pirkti pagrįstumą. Žinant savo pagrindinio vartotojo poreikius bei jo psichologinį portretą, galima greičiau pritaikyti vartotojų elgsenos strategijas ir lengviau siekti savo užsibrėžtų tikslų – apyvartos didinimo, pelno maksimizavimo, paklausos augimo, nes sėkmingas vartotojų lūkesčių tenkinimas – stabilus įmonės pelnas, užtikrintas rytojus bei nepriekaištingas įmonės įvaizdis.
Darbo tikslas – išanalizuoti vartotojų elgseną, empirinio tyrimo pagalba nustatyti ryšį tarp skepticizmo ir ketinimo nupirkti pasirinktas „žaliąsias“ prekes.
1. Nustatyti ryšį tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas „žalias“ prekes.
Visu pirma vartotojo elgsena, tai individo veiksmai, susiję su prekės įsigijimu bei vartojimu ir apimantys jo poelgius nuo problemos, kurią gali išspręsti prekės įsigijimas, atsiradimo iki reakcijos į jau įsigytą prekę.
Vartotojo elgsenos svarbiausia ašis – pats vartotojas, kuris kaip asmenybė yra sudėtingas subjektas, o jo elgesį nėra lengva prognozuoti. Kiekvienas žmogus yra vartotojas ir žinoma, nevartoja visko iš eilės, o atsirenka tai, ką vartoti, o ko ne. Jo sprendimą įtakoja tiek išoriniai, tiek vidiniai veiksniai. Įmonei, norinčiai parduoti, būtina žinoti, kokie veiksniai lemia vienokį ar kitokį vartotojo pasirinkimą, nes būtent tai didina įmonės pelningumą, skatina jos augimą. Tam, kad išsiaiškintų šiuos veiksnius, įmonės atlieka rinkos arba vartotojo elgsenos tyrimus. Vartotojų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2286 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas
  • 2. Vartotojų elgsenos reikšmė
  • 3. Ketinimas pirkti
  • 4. Skepticizmas
  • 5. Žalioji prekė
  • 6. Ryšys tarp skepticizmo ir ketinimo pirkti pasirinktas žaliasias prekes metodologinis tyrimas
  • 7. Tyrimo metodas
  • 8. Tyrime dalyvavusių respondentų charakteristika
  • 9. Rezultatų analizė
  • 10. Išvados ir rekomendacijos
  • 11. Literatūros šaltiniai

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
15 psl., (2286 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 15 psl., (2286 ž.)
  • Word failas 135 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt