Namų darbai

Prekes zenklo valdymas ir kurimas

10   (1 atsiliepimai)
Prekes zenklo valdymas ir kurimas 1 puslapis
Prekes zenklo valdymas ir kurimas 2 puslapis
Prekes zenklo valdymas ir kurimas 3 puslapis
Prekes zenklo valdymas ir kurimas 4 puslapis
Prekes zenklo valdymas ir kurimas 5 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Prekės ženklo valdymas ir kūrimas
Seminaras Nr.1
1. Parašykite PŽ apibrėžimą.
2. Kokie požymiai apibūdina prekę?
3. Kokios gali būti prekės identifikavimo priemonės?
4. Nurodykite PŽ matomuosius ir nematomuosius elementus.
5. Kokias funkcijas atlieka PŽ?
6. Kokios PŽ funkcijos svarbios vartotojui?
7. Kokios PŽ funkcijos svarbios įmonei?
8. Ar gali įmonė savo prekes parduoti su kitos įmonės PŽ? Pakomentuokite.
9. Kas pradėta seniau ženklinti – gaminiai, ar paslaugos?
10. Koks pirmasis užregistruotas PŽ ?
11. Koks pirmasis užregistruotas PŽ Lietuvoje?
12. Kokioms prekėms paprastai suteikiamas tik bendrinis prekės pavadinimas?
13. Apibrėžkite, kas yra PŽ pozicionavimas.
14. Apibrėžkite, kas yra PŽ pozicija.
15. Apibrėžkite, kas yra PŽ strategija.
16. Išvardinkite pagrindinius PŽ strategijos elementus.
17. Kas sudaro PŽ identiškumą?
18. Išvardinkite pagrindines PŽ dedamąsias, kurios reikalingos PŽ kūrimui.
19. Išvardinkite etapus, kuriuos turėtų praeiti PŽ prieš patekdamas į rinką.
20. Uždavinys. Ar gali žinomas Europoje parfumerijos fabrikas įsigyti žinomą JAV skalbimo miltelių PŽ? Tiek teigiamą, tiek neigiamą atsakymą pakomentuokite.
21. Uždavinys. Ar gali paslaugą žymintys PŽ būti parduodami? Pakomentuokite.
22. Uždavinys. Ar gali keli gamintojai gaminti tokiu pačiu pavadinimu pažymėtus gaminius? Jei taip, tai pateikite pavyzdžius

Ištrauka

1. Parašykite PŽ apibrėžimą.
4. Nurodykite PŽ matomuosius ir nematomuosius elementus.
8. Ar gali įmonė savo prekes parduoti su kitos įmonės PŽ? Pakomentuokite.
9. Kas pradėta seniau ženklinti – gaminiai, ar paslaugos?
10. Koks pirmasis užregistruotas PŽ ?
11. Koks pirmasis užregistruotas PŽ Lietuvoje?
12. Kokioms prekėms paprastai suteikiamas tik bendrinis prekės pavadinimas?
13. Apibrėžkite, kas yra PŽ pozicionavimas.
14. Apibrėžkite, kas yra PŽ pozicija.
15. Apibrėžkite, kas yra PŽ strategija.
16. Išvardinkite pagrindinius PŽ strategijos elementus.
17. Kas sudaro PŽ identiškumą?
18. Išvardinkite pagrindines PŽ dedamąsias, kurios reikalingos PŽ kūrimui.
19. Išvardinkite etapus, kuriuos turėtų praeiti PŽ prieš patekdamas į rinką.
20. Uždavinys. Ar gali žinomas Europoje parfumerijos fabrikas įsigyti žinomą JAV skalbimo miltelių PŽ? Tiek teigiamą, tiek neigiamą atsakymą pakomentuokite.
21. Uždavinys. Ar gali paslaugą žymintys PŽ būti parduodami? Pakomentuokite.
22. Uždavinys. Ar gali keli gamintojai gaminti tokiu pačiu pavadinimu pažymėtus gaminius? Jei taip, tai pateikite pavyzdžius.
1. Prekės ženklas gali būti vardas, terminas, simbolis, ženklas, dizainas ar jų kombinacija, kurios tikslas identifikuti prekes ar paslaugas, išskirti jas iš konkurentų. Gali būti turintis realias fizines savybes ir neapčiuopiamas (pvz.vartotojų įsitikinimai). Pagal LR Prekių ženklų įstatymą - bet koks žymuo, kurio paskirtis - atskirti vieno asmens prekes arba paslaugas nuo kito asmens prekių arba paslaugų ir kurį galima pavaizduoti grafiškai. Šiame įstatyme prekių ženklui prilyginamas ir ženklas, skirtas paslaugoms žymėti.
2. Prekę apibūdinantys požymiai: pardavimo būdas; produkcijos kokybė; prekės fizinės charakteristikos; kaina; prekės ženklas; įpakavimas; prekės garantijos; spalva, dizainas; geras pardavėjo vardas.
3. Prekės identifikavimo priemonės: bendrinis prekės pavadinimas, ženklinimas, pakuotė ir prekės dizainas.
4. Matomi elementai: simboliai, prekės ženklo pavadinimas, rėmimas, kaina, išvaizda (pakuotė ir pan.). Nematomi elementai: prekės vertė, tyrimai ir vystymas, produkto su prekės ženklu paskirstymas.
5. PŽ funkcijos: užtikrina kokybę ir sumažina pirkimo riziką; palengvina atranką; suteikia psichologinį pasitenkinimą, simbolizuodamas atitinkamą įvaizdį; skatina pardavimus; sustiprina pirkėjų lojalumą; sumažina vartotojų jautrumą kainai; palengvina naujų prekių įterpimą į rinką; trukdo konkurentams patekti į rinką; palengvina segmentavimą; sustiprina rėmimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1212 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
5 psl., (1212 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos namų darbas
  • 5 psl., (1212 ž.)
  • Word failas 57 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Šiaulių miesto gimnazijų įvaizdžio kūrimas ir valdymas

Šiaulių miesto gimnazijų įvaizdžio kūrimas ir valdymas Vadyba
Peržiūrėti darbą

Įmonės kūrimas ir valdymas

Įmonės kūrimas ir valdymas Vadyba
Peržiūrėti darbą

Globalizacija ir valdymas (2)

Globalizacija ir valdymas (2) Vadyba
Peržiūrėti darbą

Permainų ir pokyčių valdymas: langų ir aliuminio–stiklo fasadų gamintoja UAB "FuDžista"

Permainų ir pokyčių valdymas: langų ir aliuminio–stiklo fasadų gamintoja UAB "FuDžista" Vadyba
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą