ŠIAULIŲ UNIVERSITETAS
SOCIALINIŲ MOKSLŲ FAKULTETAS
VADYBOS KATEDRA
ŠIAULIŲ MIESTO GIMNAZIJŲ ĮVAIZDŽIO KŪRIMAS IR
VALDYMAS
Magistro darbas
Socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03 S)
Magistro darbo autorius: Jolita Butkutė
Vadovas: doc. dr. Kęstutis Ališauskas
Recenzentas: doc. dr. Artūras Blinstrubas
Butkutė J. ŠIAULIŲ MIESTO GIMNAZIJŲ ĮVAIZDŽIO KŪRIMAS IR VALDYMAS
2
SANTRAUKA
Jolita Butkutė
Šiaulių miesto gimnazijų įvaizdžio kūrimas ir valdymas. Magistro darbas.
Magistro darbe yra suformuluotos švietimo organizacijų (gimnazijų) įvaizdžio kūrimo
problemos, analizuojama organizacijos įvaizdžio formavimo metodika, aptariamos organizacijos
įvaizdžio, reputacijos sampratos, pagrindiniai įvaizdžio požymiai, tipai, reikšmė. Daug dėmesio
skiriama organizacijos įvaizdžio kūrimo ir valdymo priemonių aptarimui, t.y. identitetui, kurio
svarbiausieji elementai yra kultūra, komunikacija ir vizualus identitetas. Taip pat pateikiami
galimi įvaizdžio kūrimo ir valdymo strategijos modeliai, pritaikyti atsižvelgiant į švietimo
organizacijų veiklai būdingus ypatumus. Atlikta Šiaulių miesto gimnazijų įvaizdžio analizė
remiantis darbuotojų (mokytojų) ir vartotojų (tėvų) požiūriu į šį reiškinį. Patvirtinatos hipotezės:
I. Įvaizdžio įtaka sėkmingai gimnazijos vadybai yra labai svarbi, nes tai vienas iš būdų efektyviai
palaikyti nenutrūkstamus ryšius su visuomene, ir taip pat formuoti palankų jos požiūrį į švietimo
organizaciją. II. Teigiamą gimnazijų įvaizdį formuoja kryptingas vidinio bei išorinio įvaizdžio
kūrimas.
SUMMARY
Jolita Butkutė
The formation and management of Šiauliai gymnasiums‘ image. Master’s work.
This master‘s final paper formulates the problems of image creation in educational
organizations (gymnasiums), it also analyses the technique of image formation in organization
examining the concept of organization’s image, reputation, discussing the principal features,
types and the meaning of image. A lot of attention was paid to the analyses of organization’s
image creation and management, i.e. identity, the main elements of which are- culture,
communication and visual identity. The master paper presents possible models of image’s
creation and strategic management which are adapted according to the features of educational
institutions. The analyses of the image of Šiauliai gymnasiums have been carried out, on the
grounds of employees (teachers) and consumers (parents) attitude to the phenomenon. The
master’s final paper proves these hypotheses: I. the influence of image is very important to the
successful management of gymnasium as it can be considered the way...
Šį darbą sudaro 38134 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!