Vadovauti žmonėms – mokslas ir menas. Lojalumas – vienas iš žmonijos tarpusavio santykių išraiškų. Susidūrus mažiausiai dviem žmonėms, siekiantiems panašaus tikslo, iš karto iškyla lojalumo problema. Valdymo būtinumas egzistavo visais laikais. Garsiosios Egipto piramidės ir kiti gilioje senovėje žmonijos sukurti stebuklai galėjo atsirasti tik koordinuotų, organizuotų pastangų pasėkoje. Taigi be vadovaujančio individo Žemėje nebūtų nei vieno stebuklo.
Kylant šalies išsivystymo lygiui, kuriantis vis daugiau naujoms firmoms, individualioms įmonėms, lojalumo problema tampa vis aktualesnė, jai skiriama vis daugiau dėmesio, leidžiamos įvairios knygos, skirtos jau esamiems ir būsimiems vadovams, kuriose duodami įvairūs patarimai, pamokymai kaip gerai vadovauti. Tai yra svarbu, nes su tuo glaudžiai susijęs ir pats darbas įmonėje, jo efektyvumas, našumas, rezultatai. O juk kiekvienas vadovas yra suinteresuotas, kad jo veikla būtų sėkminga, klestėtų įmonė, įsitvirtintų rinkoje, ją pripažintų visuomenėje ir, žinoma, gautų kuo didesnį pelną.
Lietuvos tarptautinių organizacijų praktikoje pastebima personalo mokymo veiklos plėtra, kurią visų pirma, nulėmė nuolat besikeičianti tarptautinės organizacijos aplinka bei būtinybė konkuruoti su užsienio įmonėmis. Stiprėjanti konkurencija įmones verčia skirti daugiau lėšų ugdyti darbuotojų kompetencijai bei kelti kvalifikacijai, kadangi tai padeda tobulinti vidinį įmonės valdymą ir išorės klientų aptarnavimą. Darbuotojų žinios ir įgūdžiai šiuo metu yra kaip niekad svarbus verslo tarptautinių organizacijų ginklas konkurencinėje kovoje, o pats personalo mokymas įgauna strateginę reikšmę.
Tačiau Lietuvoje vis dar gyji praktika, investuoti į tik tuos darbuotojų įgūdžius, kurių reikia šiandien. T. y. orientuojamasi į šios dienos reikalavimus, o ne į tai, kokių įgūdžių reikės įmonės darbuotojams ateityje. Tačiau tokia praktika netoliaregiška, nes šiandieniame globaliame pasaulyje norint konkuruoti, reikia aplenkti konkurentus visose srityse, tame tarpe ir personalo kompetencijos ugdyme (Hink, 1997). Todėl iškyla personalo lojalumo reikalingumo problema.
Darbo tikslas - nustatyti, ar Lietuvos įmonės orientuoja savo personalo politiką į lojalumą, kuris leistų užtikrinti didesnį įmonės konkurencingumą.
3) pateikti išvadas, „organizacinis įsipareigojimas" sampratos analizė; apibūdinami tarptautinės organizacijos ir darbuotojų sąveiką nusakantys veiksniai bei tarpusavio santykiai ir...
Šį darbą sudaro 20801 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!