Diplominiai darbai

Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys

9.6   (2 atsiliepimai)
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 1 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 2 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 3 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 4 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 5 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 6 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 7 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 8 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 9 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 10 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 11 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 12 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 13 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 14 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 15 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 16 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 17 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 18 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 19 puslapis
Tarptautinės kompanijos skirtingų lygių darbuotojų lojalumas organizacijai ir jo didinimo kryptys 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vadovauti žmonėms – mokslas ir menas. Lojalumas – vienas iš žmonijos tarpusavio santykių išraiškų. Susidūrus mažiausiai dviem žmonėms, siekiantiems panašaus tikslo, iš karto iškyla lojalumo problema. Valdymo būtinumas egzistavo visais laikais. Garsiosios Egipto piramidės ir kiti gilioje senovėje žmonijos sukurti stebuklai galėjo atsirasti tik koordinuotų, organizuotų pastangų pasėkoje. Taigi be vadovaujančio individo Žemėje nebūtų nei vieno stebuklo.
Kylant šalies išsivystymo lygiui, kuriantis vis daugiau naujoms firmoms, individualioms įmonėms, lojalumo problema tampa vis aktualesnė, jai skiriama vis daugiau dėmesio, leidžiamos įvairios knygos, skirtos jau esamiems ir būsimiems vadovams, kuriose duodami įvairūs patarimai, pamokymai kaip gerai vadovauti. Tai yra svarbu, nes su tuo glaudžiai susijęs ir pats darbas įmonėje, jo efektyvumas, našumas, rezultatai. O juk kiekvienas vadovas yra suinteresuotas, kad jo veikla būtų sėkminga, klestėtų įmonė, įsitvirtintų rinkoje, ją pripažintų visuomenėje ir, žinoma, gautų kuo didesnį pelną.
Lietuvos tarptautinių organizacijų praktikoje pastebima personalo mokymo veiklos plėt­ra, kurią visų pirma, nulėmė nuolat besikeičianti tarptautinės organizacijos aplinka bei būti­nybė konkuruoti su užsienio įmonėmis. Stiprėjanti konkurencija įmones verčia skirti daugiau lėšų ugdyti darbuotojų kompetencijai bei kelti kvalifikacijai, ka­dangi tai padeda tobulinti vidinį įmonės valdymą ir išorės klientų aptarnavimą. Darbuotojų žinios ir įgūdžiai šiuo metu yra kaip niekad svarbus verslo tarptautinių organizacijų ginklas konkurencinėje kovoje, o pats personalo mokymas įgauna strate­ginę reikšmę.
Tačiau Lietuvoje vis dar gyji praktika, investuoti į tik tuos darbuotojų įgū­džius, kurių reikia šiandien. T. y. orientuojamasi į šios dienos reikalavimus, o ne į tai, kokių įgūdžių reikės įmonės darbuotojams ateityje. Tačiau tokia prakti­ka netoliaregiška, nes šiandieniame globaliame pasaulyje norint konkuruoti, rei­kia aplenkti konkurentus visose srityse, tame tarpe ir personalo kompetencijos ugdyme (Hink, 1997). Todėl iškyla personalo lojalumo reikalingumo problema.
Darbo tikslas - nustatyti, ar Lietuvos įmonės orientuoja savo per­sonalo politiką į lojalumą, kuris leistų užtikrinti didesnį įmonės konkurencingu­mą.
3) pateikti išvadas, „organizacinis įsipareigojimas" sampratos analizė; apibūdinami tarptautinės organizacijos ir darbuotojų sąveiką nusakantys veiksniai bei tarpusavio santykiai ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 20801 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1.Tarptautinės kompanijos darbuotojų lojalumo skatinimo teoriniai pagrindai 4
  • 1.Lojalumo samprata 4
  • 1.2. Lojalumo proceso savybės ir funkcijos 8
  • 1.2.1.Lojalumo etika ir psichologinis pasirengimas 10
  • 1.2.2. Lojalumo problemos darbuotojų lojalumo procese 23
  • 1.3.Darbuotojų lojalumo samprata 34
  • 2. Darbuotojų lojalumo tarptautinėje įmonėje analizė 40
  • 2.1. Tarptautinių organizacijų lojalumo problemos genezė 40
  • 2.2.Veiksniai, didinantys darbuotojų organizacinį įsipareigojimą 41
  • 2.2.1.Darbuotojų organizacinis įsipareigojimas ir pasitenkinimas darbu 43
  • 2.2.2.Darbuotojų lojalumo vystymosi aspektai 43
  • 2.2.Esminiai darbuotojų lojalumo elementai 45
  • 2.3.Darbuotojų lojalumo padariniai 49
  • 3.PERSONALO LJALUMO PROCESO ĮVERTINIMAS AB banke „Swedbank“ 49
  • 3.1. Lojalumo valdymo sugebėjimai 50
  • 3.2. Pasipriešinimo pokyčiams problema 52
  • 3.3. Kompleksinis požiūris į rezultatyvumo problemas 56
  • 3.4. Valdymas pagal rezultatyvumo kriterijų 59
  • 3.5.Personalo lojalumo tyrimas lojalumo aspektu 60
  • 3.6.Tyrimo rezultatų aptarimas 61
  • Išvados ir pasiūlymai 75
  • Literatūra 77

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
81 psl., (20801 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos diplominis darbas
  • 81 psl., (20801 ž.)
  • Word failas 813 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt