Referatai

Vartotojų poreikių patenkinimas

10   (3 atsiliepimai)
Vartotojų poreikių patenkinimas 1 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 2 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 3 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 4 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 5 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 6 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 7 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 8 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 9 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 10 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 11 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 12 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 13 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 14 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 15 puslapis
Vartotojų poreikių patenkinimas 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1.
Teoriniai vartotojų poreikių patenkinimo analizės aspektai
3
1.1.
Vartotojų poreikių patenkinimo samprata
3
1.2.
Vartotojų sprendimo priėmimo modelis
5
2
Vartotojų elgsenos modeliai
6
2.1.
Vartotojų elgsenos modelių analizė
6
2.2.
Vartotojų elgsenos tyrimo metodai
11
IŠVADOS
14
LITERATŪROS SĄRAŠAS
15
ĮVADAS
Rinkodaros bei verslo sėkmės pagrindas yra orientacija į vartotoją. Į vartotoją orientuotai bendrovei vartotojiškos vertės kūrimas yra tapęs visos jos veiklos motyvu. Siekiant išsiaiškinti vartotojų poreikius, populiariausios priemonės įmonėms yra rinkos tyrimai, vadovų bendravimas su klientais bei atidus konkurentų stebėjimas.
Klientai, pasirinkusieji bendrovės produktus ar paslaugas, pasižymi tam tikrais bruožais, kurie yra svarbūs ir naudingi firmai. Jie žino apie bendrovės produktų gausą, išmano apie juos bei kaip šiuos produktus pritaikyti prie savo gyvenimo būdo, savo įvaizdžio ar prie savo veiklos. Rinkoje tai yra individai, kurie parodo, kad jie teikia pirmenybę šios bendrovės prekėms. Jie iš inercijos perka šios bendrovės produktus, tad mažai tikėtina, kad jie rinksis kitą.
Vartotojų elgsenos analizė – tai išsamios ir naudingos informacijos rinkimas apie kiekvieną klientą. Vienas iš populiariausių tokios informacijos pritaikymo būdų yra ją naudoti tikslingai bendraujant su vartotojais.
Darbo tikslas – išanalizuoti teorinius vartotojų elgsenos ypatumus bei įvairių veiksnių įtakas jų apsisprendimui.
Darbo uždaviniai. Numatytam darbo tikslui pasiekti buvo suformuluoti tokie darbo uždaviniai:
• apibrėžti vartotojų elgsenos sampratą ir reikšmę;
• išanalizuoti vartotojų elgsenos modelius;
• nustatyti ir išsiaiškinti vartotojų elgsenos tyrimo ypatumus;
Darbo metodologija. Darbe autorė vartotojų elgsenos nagrinėjimą grindžia nuoseklia teorinės literatūros analize, įvairiomis schemomis bei vartotojų elgsenos modeliais. Tokia metodika grindžia­mi vartotojų elgsenos aspektai, jų elgesio vertinimas ir analizavimas.
1. Teoriniai vartotojų poreikių patenkinimo analizės aspektai
1.1. Vartotojų poreikių patenkinimo samprata
Visapusiškai suprasti vartotojų poreikius, norus ir elgesį yra pagrindinis verslininkų sėkmės pagrindas. Kiekvieno verslininko veiklos tikslas – ypatingą dėmesį skirti vartotojų poreikiams ir stengtis kaip galima geriau juos patenkinti, o už prisiimtą riziką gauti atlyginimą – pelną.
Vartotojų elgsena – tai žmogaus veikla, įsigyjant, vartojant produktą, paslaugą, apimanti sprendimų priėmimo procesus, kurie atliekami iki pirkimų ir po jų.
Ph.Kotler teigė, kad vartotojo elgesys yra sudedamoji žmogaus elgesio dalis. Ji apima specifines žmogiškojo elgesio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3050 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (3050 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 16 psl., (3050 ž.)
  • Word failas 151 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt