1.
Teoriniai vartotojų poreikių patenkinimo analizės aspektai
3
1.1.
Vartotojų poreikių patenkinimo samprata
3
1.2.
Vartotojų sprendimo priėmimo modelis
5
2
Vartotojų elgsenos modeliai
6
2.1.
Vartotojų elgsenos modelių analizė
6
2.2.
Vartotojų elgsenos tyrimo metodai
11
IŠVADOS
14
LITERATŪROS SĄRAŠAS
15
ĮVADAS
Rinkodaros bei verslo sėkmės pagrindas yra orientacija į vartotoją. Į vartotoją orientuotai bendrovei vartotojiškos vertės kūrimas yra tapęs visos jos veiklos motyvu. Siekiant išsiaiškinti vartotojų poreikius, populiariausios priemonės įmonėms yra rinkos tyrimai, vadovų bendravimas su klientais bei atidus konkurentų stebėjimas.
Klientai, pasirinkusieji bendrovės produktus ar paslaugas, pasižymi tam tikrais bruožais, kurie yra svarbūs ir naudingi firmai. Jie žino apie bendrovės produktų gausą, išmano apie juos bei kaip šiuos produktus pritaikyti prie savo gyvenimo būdo, savo įvaizdžio ar prie savo veiklos. Rinkoje tai yra individai, kurie parodo, kad jie teikia pirmenybę šios bendrovės prekėms. Jie iš inercijos perka šios bendrovės produktus, tad mažai tikėtina, kad jie rinksis kitą.
Vartotojų elgsenos analizė – tai išsamios ir naudingos informacijos rinkimas apie kiekvieną klientą. Vienas iš populiariausių tokios informacijos pritaikymo būdų yra ją naudoti tikslingai bendraujant su vartotojais.
Darbo tikslas – išanalizuoti teorinius vartotojų elgsenos ypatumus bei įvairių veiksnių įtakas jų apsisprendimui.
Darbo uždaviniai. Numatytam darbo tikslui pasiekti buvo suformuluoti tokie darbo uždaviniai:
• apibrėžti vartotojų elgsenos sampratą ir reikšmę;
• išanalizuoti vartotojų elgsenos modelius;
• nustatyti ir išsiaiškinti vartotojų elgsenos tyrimo ypatumus;
Darbo metodologija. Darbe autorė vartotojų elgsenos nagrinėjimą grindžia nuoseklia teorinės literatūros analize, įvairiomis schemomis bei vartotojų elgsenos modeliais. Tokia metodika grindžiami vartotojų elgsenos aspektai, jų elgesio vertinimas ir analizavimas.
1. Teoriniai vartotojų poreikių patenkinimo analizės aspektai
1.1. Vartotojų poreikių patenkinimo samprata
Visapusiškai suprasti vartotojų poreikius, norus ir elgesį yra pagrindinis verslininkų sėkmės pagrindas. Kiekvieno verslininko veiklos tikslas – ypatingą dėmesį skirti vartotojų poreikiams ir stengtis kaip galima geriau juos patenkinti, o už prisiimtą riziką gauti atlyginimą – pelną.
Vartotojų elgsena – tai žmogaus veikla, įsigyjant, vartojant produktą, paslaugą, apimanti sprendimų priėmimo procesus, kurie atliekami iki pirkimų ir po jų.
Ph.Kotler teigė, kad vartotojo elgesys yra sudedamoji žmogaus elgesio dalis. Ji apima specifines žmogiškojo elgesio...
Šį darbą sudaro 3050 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!