Referatai

Ugdymo institucijų pertvarka

10   (2 atsiliepimai)
Ugdymo institucijų pertvarka 1 puslapis
Ugdymo institucijų pertvarka 2 puslapis
Ugdymo institucijų pertvarka 3 puslapis
Ugdymo institucijų pertvarka 4 puslapis
Ugdymo institucijų pertvarka 5 puslapis
Ugdymo institucijų pertvarka 6 puslapis
Ugdymo institucijų pertvarka 7 puslapis
Ugdymo institucijų pertvarka 8 puslapis
Ugdymo institucijų pertvarka 9 puslapis
Ugdymo institucijų pertvarka 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kiekvieno žmogaus gyvenimas ir ugdymas labai glaudžiai susiję, mat nuo pastarojo iš esmės priklauso gyvenimo pilnatvė.
Kaitą numatė tiek vidiniai (paveldėtos spragos, vienpusiškas, scientistinis ugdymo turinio pobūdis, atotrūkis nuo praktikos, unifikacija, kaitos atmetimas), tiek ir sociokultūriniai (politinės raidos gairės, socialinės politikos tikslai, ekonominio vystymosi perspektyvos, kultūros plėtotės linkmės) švietimo plėtotės veiksniai.
Anksčiau nebuvo daug galimybių saviraiškai, savirealizacijai, asmeniniam tobulėjimui, tačiau dabartinėje visuomenėje turime daug būdų, kaip atsiskleisti, atrasti save, ugdyti ir žengti žingsnį gera linkme.
Kiekvieno žmogaus gyvenimas ir ugdymas labai glaudžiai susiję, mat nuo pastarojo iš esmės priklauso gyvenimo pilnatvė. Antra vertus, bendra socialinė ir kultūrinė tautos gyvenimo padėtis lemia ugdymo pobūdį, jį keičia. Lietuvos ugdytojams iškilo dilema, ar toliau remtis klasikinėmis ugdymo koncepcijomis, ar priimti ir realizuoti naująsias ugdymo idėjas, mat jas ilgą laiką lėmė realizmo, neotomizmo (tarpukariu) ar materializmo (sovietmečiu) koncepcijos. Be to, klasikinės paradigmos vyravimą lemia ir mokslų atstovų nuogąstavimas, kad atsisakius bendrojo lavinimo akademinio kryptingumo, susilpnės aukštos kvalifikacijos specialistų rengimas. Būtent šie veiksniai – pedagoginis konservatyvumas ir ugdymo turinio akademiškumas – lemia tvirtą klasikinės ugdymo paradigmos poziciją Lietuvos švietime. Atkūrus Nepriklausomybę tapo palanku sudaryti visas sąlygas žmogui pasiekti naują laiką atitinkantį išsilavinimą ir išsiugdyti atitinkamus gebėjimus bei dorinius pagrindus, kad pajėgtume tapti ne tik lygiateisiu, bet ir lygiaverčiu Europos tautų nariu. „Perestroikos“ metais prasidėjęs Lietuvos tautinio atgimimo sąjūdis subrandino ir švietimo pertvarkos, grindžiamos poreikiu, siekius. Apie pasiryžimą plėtoti krašto švietimą savita, skirtinga nei SSRS, linkme Lietuvos pedagogai viešai pareiškė 1988 m. gruodžio mėnesį Maskvoje vykusiame sąjungos švietimo darbuotojų suvažiavime. Nors pirmasis, oficialus, Vidurinės bendrojo lavinimo mokyklos koncepcijos (vėliau pavadintos Tautinės mokyklos koncepcija), modeliuojančios savarankišką respublikos švietimo sistemą, projekto pristatymas įvyko 1988 m. lapkričio 17 d. (Pedagogikos mokslinio tyrimo instituto Bendrojo lavinimo mokyklos pertvarkos laboratorija projektą pateikė svarstyti minėto instituto Mokslo tarybai, pritarančiai šiam projektui). Apibendrinant švietimo ir ugdymo Lietuvoje sistemų ir idėjų kaitą, pastebėta, kad valstybės atkūrimo pradžioje...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2442 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Ugdymo institucijų pertvarkos
  • Kiekvieno žmogaus gyvenimas ir ugdymas labai glaudžiai susiję, mat nuo pastarojo iš esmės priklauso gyvenimo pilnatvė.
  • 2. Kokie veiksniai lėmė pertvarkas
  • Kaitą numatė tiek vidiniai (paveldėtos spragos, vienpusiškas, scientistinis ugdymo turinio pobūdis, atotrūkis nuo praktikos, unifikacija, kaitos atmetimas), tiek ir sociokultūriniai (politinės raidos gairės, socialinės politikos tikslai, ekonominio vystymosi perspektyvos, kultūros plėtotės linkmės) švietimo plėtotės veiksniai.
  • 3. Palyginimas, kaip buvo anksčiau, kaip dabar pasikeitė
  • Anksčiau nebuvo daug galimybių saviraiškai, savirealizacijai, asmeniniam tobulėjimui, tačiau dabartinėje visuomenėje turime daug būdų, kaip atsiskleisti, atrasti save, ugdyti ir žengti žingsnį gera linkme.

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
11 psl., (2442 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos referatas
  • 11 psl., (2442 ž.)
  • Word failas 66 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt