Klaipėda, 2010
ĮVADAS
Mokykla – ugdymo institucija, kurioje visi vaikai, nepaisant jų socialinio statuso, materialinės padėties ar kitų veiksnių yra vertingi, nusipelnę pagarbos, turintys teisę mokytis, teisę į orumą ir neliečiamybę. Mokykla turi užtikrinti visų mokinių ugdymo ir socialines galimybes bei jų priežiūrą, tačiau ji nėra tobula. Mokykloje egzistuoja nemažai veiksnių, vienaip ar kitaip lemiančių vaikų emocijų ir elgesio problemų raišką.
Ši tema aktuali ugdymo teorijai ir praktikai, nes kiekvienoje ugdymo institucijoje svarbu atkreipti dėmesį į vaiko elgesį. Svarbu išsiaiškinti priežastis, kurios nulemia vaiko nepageidaujamą elgesį ir kokie metodai taikomi norint tokį elgesį pašalinti.
Tyrimo objektas – jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaiko elgsena ir priežiūra ugdymo institucijoje.
Tyrimo tikslas – išanalizuoti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaiko elgseną ir priežiūros kultūrą ugdymo institucijoje.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išnagrinėti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaiko elgesio problemas ugdymo institucijoje, jas lemiančios priežastis ir sprendimo būdus.
2. Išsiaiškinti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaiko priežiūrą ugdymo institucijoje.
Metodai:
- Mokslinės literatūros analizė.
1. Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaiko elgsenos ypatumai ugdymo institucijoje, jas lemiančios priežastys ir sprendimo būdai
Pagal E. Eriksoną jaunesniojo mokyklinio amžiaus metai (7-12) – tai laikotarpis, kai vaikai susiduria su darbštumo ir menkavertiškumo krize. Šiame laikotarpyje vaikas daug mokosi, dirba, tačiau kokiam nors darbui nepasisekus jis pradeda jaustis menku. Menkavertiškumo jausmą pasireiškimą dar labiau gali įtakoti neigiamas mokytojo vertinimas (žodinis vertinimas, nesėkmės demonstravimas, nuolatinis jos priminimas ir kita).
Pasak R. Šadrakovos ir V. Pruskaus dalis mokytojų vis dar nesugeba atsisakyti stereotipinių mokinių vertinimo, neobjektyvumo, kuris skatina vaiką blogai elgtis ir taip pat atkreipti kitų dėmesį į save. Vaikas, kuris siekia nugalėti menkavertiškumo jausmą, nori aplenkti kitus, manydamas, kad galų gale jis taps tokiu pat „ypatingu“ kaip ir kiti ir susilygins su jais. Neadekvatus mokinio vertinimas kuria sąlygas atsirasti mokinio baimei ir savigarbos mažėjimui.
Šiandien ugdymo institucijose pasitaiko labai įvairus mokinių elgesys. Vieni vaikai yra priešiški, lengvai įsižeidžiantys, problemiški, pernelyg kritiški mokyklos atžvilgiu. Jie ima nepripažinti mokymosi reikšmės, atmeta socialines vertybes ir tampa...
Šį darbą sudaro 1646 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!