Diplominiai darbai

Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą

9.6   (3 atsiliepimai)
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 1 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 2 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 3 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 4 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 5 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 6 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 7 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 8 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 9 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 10 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 11 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 12 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 13 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 14 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 15 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 16 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 17 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 18 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 19 puslapis
Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

IŠVADOS, REKOMENDACIJOS..................................................................................................
LITERATŪROS IR KITŲ INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS..........................................
PRIEDAI..........................................................................................................................................
Temos aktualumas, naujumas. Darnus vystymasis šiais laikais yra viena prioritetinių Europos Sąjungos politikos krypčių. Darnus vystymasis apima visas svarbiausias vertybes, padedančias išsaugoti gamtą, aplinką ateities kartoms, jų saugiam egzistavimui. Pripažinus darnaus vystymosi vertybes kaip svarbiausias, pamatines išlikimo sąlygas, tapo aktualu ugdyti jaunus žmones taip, kad jie gebėtų gyventi pagal darnaus vystymosi strategijas. Jungtinių tautų Švietimo, mokslo ir kultūros organizacijos pateikiamoje darnaus vystymosi tikslų projekcijoje švietime teigiama, kad šiais laikais darnus vystymasis neįsivaizduojamas ir neįmanomas, jei besimokantieji neįgis visų reikalingų kompetencijų, kurių dėka galės siekti karjeros, kurti pilietinę visuomenę, gyventi pagal darnaus vystymosi vertybes. Žmogaus poveikis gamtinei aplinkai pasireiškia per veiklą ir elgesį, todėl mokėjimas veikti pagal darnaus vystymosi principus yra viena iš kompetencijų, akcentuojamų darnaus vystymosi švietime. Todėl tiek mokslininkų, tiek pedagogų praktikų, kurie analizuoja darnaus vystymosi idėjas, ekologinio aplinkosauginio bei gamtamokslinio ugdymo sritį nuomone, žmogaus nuostatas, elgesį gamtos ir aplinkos atžvilgiu būtina tikslingai formuoti jau ikimokykliniame ugdymo etape1.
Pasaulyje vartojama darnaus vystymosi švietimo sąvoka nurodo darnaus vystymosi idėjomis grindžiamo ugdymo svarbą. Jungtinių Tautų Europos Ekonomikos Komisijos Darnaus vystymosi švietimo strategijoje teigiama, kad darnaus vystymosi švietimas padeda plėtoti ir stiprinti asmenų, grupių, bendruomenių, organizacijų ir šalių gebėjimą svarstyti klausimus ir priimti sprendimus darnaus vystymosi labui. Jis gali padėti pakeisti žmonių požiūrį ir taip suteikti jiems galimybę kurti saugesnį, sveikesnį ir turtingesnį pasaulį – gerinti gyvenimo kokybę.4 Jungtinių Tautų Darbotvarkėje 21 (1992)5 darnaus vystymosi švietimui skiriami 35, 36 skyriai, nurodantys, kad visas švietimas turi būti paremtas darnaus vystymosi vertybėmis.
Temos aktualumą pagrindžia ir tai, kad daugelis Lietuvos ir užsienio autorių domisi darnaus vystymosi vertybėmis grindžiamu ugdymu: Olsson, Gericke (2016)6 įrodė, kad ikimokyklinis ugdymas lemia darnaus vystymosi vertybių formavimąsi vaikų gyvenime; Huckle, Wals (2015)7 analizavo aplinkos apsaugos, sveiko gyvenimo būdo ir kritinio mąstymo formavimo svarbą ikimokykliniame ugdyme, nes tai lemia ateities aplinkos gerovę; Beišienė, Lukavičienė (2015) padarė išvadą,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5030 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS..4
  • SANTRAUKA.5
  • SUMMARY..6
  • ĮVADAS..7
  • 1. IKIMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGOS STRATEGIJŲ, GRINDŽIAMŲ DARNAUS VYSTYMOSI KONCEPCIJA, ESMINĖMIS NUOSTATOMIS IR VERTYBĖMIS, PASIRINKIMO, KŪRIMO BEI ĮGYVENDINIMO TEORINĖS ĮŽVALGOS10
  • 1.1. Darnaus vystymosi samprata..10
  • 1.1.1. Darnaus vystymosi dimensijos..12
  • 1.1.2. Visuomenės, siekiančios darnaus vystymosi tikslų, vertybės..14
  • 1.2. Švietimo įstaigų veiklos turinys ir metodai siekiant darnaus vystymosi nuostatų ir tikslų įgyvendinimo..16
  • 1.3. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų modelių apžvalga20
  • 1.4. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigos strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi nuostatomis ir vertybėmis, kūrimo ir įgyvendinimo teorinės prielaidos.22
  • 2. VEIKSNIAI (SĄLYGOS), SKATINANTYS IR STABDANTYS IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ STRATEGIJŲ, GRINDŽIAMŲ DARNAUS VYSTYMOSI VERTYBĖMIS, KŪRIMĄ IR ĮGYVENDINIMĄ..24
  • 2.1. Tyrimo metodologija ir organizavimas..24
  • 2.2. Pasirinktų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų paskirčių, vizijų, strategijų,veiklos tikslų ir uždavinių dermė su darnaus vystymosi vertybėmis.25
  • 2.3. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų personalo nusiteikimas ir pasirengimas kurti ir įgyvendinti veiklos strategijas, grindžiamas darnaus vystymosi vertybėmis..
  • 2.4. Tyrimo empirinių duomenų išaiškinimas.
  • 3. UGDYMO PROJEKTO IKIMOKYKLINIO (PRIEŠMOKYKLINIO) UGDYMO ĮSTAIGOS BENDRUOMENEI, AKCENTUOJANT DARNAUS VYSTYMOSI VERTYBIŲ PERTEIKIMĄ, PARENGIMAS IR ĮGYVENDINIMAS
  • 3.1. Projekto paskirtis, tikslas, uždaviniai, metodai, dalyviai, ištekliai.
  • 3.2. Projekto procesų (veiklų), pasiekimų vertinimas, projekto rezultatų išaiškinimas..

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
23 psl., (5030 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos diplominis darbas
  • 23 psl., (5030 ž.)
  • Word failas 71 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt