prekybos tinklas Lietuvoje.
„Praktiški žmonės renkasi „Norfą“.
ryškus, trumpas ir aiškus .
Savo šūkių besikreipiantis į tikslinę
Savo šūkių besikreipiantis į tikslinę
pirkėjų grupę, bei pranešantis
apie išskirtinumą ir atskleidžiantis
pagrindinę vertybę klientams – praktiškumą.
Logotipas atspindi kompanijos veiklą, puoselėjamas vertybes ir pasirinktą
Logotipas atspindi kompanijos veiklą, puoselėjamas vertybes ir pasirinktą
poziciją. Savo paprastomis formomis
ryškiai dominuojančiomis dviem spalvomis, kurios nevargina akies.
Tai dvi spalvos kurios
Tai dvi spalvos kurios
dominuoja parduotuvių apdailoje bei darbuotojų aprangoje. Taip pat
paprastas stilius bei šriftas.
Žalia: turi stiprų emocinį
Žalia: turi stiprų emocinį
susiejimą su saugumu. Tai rami spalva žmogaus akiai.
Žalia siūlo stabilumą, patvarumą.
Oranžinė: entuziazmas, susižavėjimas, kainos prieinamumas, laimė. Suteikia šilumos
Oranžinė: entuziazmas, susižavėjimas, kainos prieinamumas, laimė. Suteikia šilumos
pojūtį. Ji susijusi su
sveikais maisto produktais.
„Norfos“ prekybos tinklas turi
„Norfos“ prekybos tinklas turi
„N“, „Sodžiaus“, „Piemenėlio“, „Riwa“,
„Nofis“, „Kolumbo“, „Pieno Rojus“ prekių ženklus.
Organizacinė elgsena
Vienas iš rodiklių lemiančių
„Norfos mažmenos” spartų augimą,
gerus rezultatus, kaip teigia
pati bendrovė, aptarnavimo kokybės gerinimas.
Tai užtikrinti padeda bendrovėje
Tai užtikrinti padeda bendrovėje
įdiegta bei nuolat tobulinama
lanksti darbo užmokesčio ir
darbuotojų skatinimo sistema.
Ypatingai prekybos centruose darbuotojai, išmokyti per prievartą išspausti
Ypatingai prekybos centruose darbuotojai, išmokyti per prievartą išspausti
šypseną ar maloniai pasisveikinti,
o prekybos salėje darbuotojus tenka netgi „gaudyti“ norint kreiptis pagalbos.
Tačiau nereikėtu pamiršti, kad
Tačiau nereikėtu pamiršti, kad
prekybos centras „Norfa“ yra
savitarnos parduotuvė, todėl pardavėjų
Kontaktas su klientais yra minimalus.
Naudojama reklama Televizija
Televizija – tai vienas iš masiškiausių, galingiausių ir brangiausių reklamos
skleidėjų. Ji priskiriama prie
pasyvaus įtraukimo priemonių.
Televizijoje mes dažnai matome
Televizijoje mes dažnai matome
reklamas, kurios mums suteikia
žinių apie „Norfos“ siūlomas
prekes, akcijas, nuolaidas ir kt.
Radijas
Radijo klausytojas dažniausiai būna
užsiėmęs,...
Šį darbą sudaro 586 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!