Nagrinėjama klientų aptarnavimo problemos analizė sporto klubo įmonėje
Projekto tikslas – surasti UAB „Impuls LTU“ problemą klientų aptarnavime.
• Pateikti alternatyvas, kuriomis vadovaujantis būtų pagerintas sporto klubo klientų aptarnavimas.
Aktualumas – norint į sporto klubą pritraukti kuo daugiau potencialių klientų yra būtinas geras aptarnavimas. Toks aptarnavimas bus tada, kai darbuotojai dirbantys įmonėje bus motyvuoti gerai atlikti savo darbą.
SITUACIJOS ANALIZĖ IR PROBLEMINIO KLAUSIMO ĮŠKĖLIMAS
• Apie sporto klubą „Impuls“:
Impuls – didžiausias sporto ir pramogų parkų tinklas Lietuvoje. Šiuo metu tinklą sudaro 12 sporto ir pramogų parkų: 6 Vilniuje – penki Impuls sporto ir pramogų parkai ir didžiausias parkas Baltijos šalyse Impuls Plius, 3 Impuls sporto klubai Kaune ir po vieną sporto klubą Šiauliuose, Klaipėdoje ir Panevėžyje.
Impuls misija – įkvėpti kiekvieną suprasti, kad sveikas kūnas – raktas į pilnavertį gyvenimą.
Impuls vizija – tapti didžiausiu sporto ir pramogų parkų tinklu Baltijos šalyse.
Impuls klientui siūlo aerobikos, fitneso, Rytų kovos menų, plaukimo treniruotes ir treniruotes treniruoklių salėse, taip pat gausybę laisvalaikiui ir poilsiui reikalingų paramogų: vandens pramogas, poilsį pirčių kompleksuose, galimybe atsigaivinti gėrimais baruose, masažo ir sveikatingumo paslaugas, grožio procedūras.
Suprasdami, kad svarbiausias dalykas yra kliento poreikiai, gera savijauta, Impul spoto ir pramogų parkų kūrėjai investavo daug lėšų ir įdėjo milžiniškas pastangas, kad atvykę lankytojai galėtų mėgautis visais įmanomais malonumais, kurių gausa skatintų sugrįžti. Impuls sporto ir pramogų parkai, tai vieta, kurioje per dieną vidutiniškai apsilanko per 16 000 klientų.
STIPRYBĖS:
• Didelis paslaugų pasirinkimas;
• Stiprus prekės ženklas;
• Gera bendrovės reputacija;
• Aukšta prekių kokybė;
• Greitas reagavimas į rinkos poreikius;
• Inovacijos pasitelkiant išmaniuosius įrenginius.
SILPNYBĖS:
• Inventoriaus nusidevėjimas, vengiama jį atnaujinti;
• Neatliekami tyrimai, kurių metu būtų siekiama išsiaiškinti nepatenkintų vartotojų poreikius, bei jų elgseną;
• Trūksta aptarnaujamojo personalo kompetencijos vykdant vartotojų poreikius;
• Išskirtinio produkto ar paslaugos įvedimas, kuris iškeltų įmonę dar labiau iš konkurentų.
GALIMYBĖS:
• Rinkos dalies didinimas, įeinant į tarptautinę rinką;
• Vartotojų perkamosios galio didėjimas;
• Išmaniųjų pagalbininkų priemonių tobulinimas, teikiant klientams naudą.
GRĖSMĖS:
• Kitų sporto klubų inovatyvumas, tobulėjimas;
• Naujų konkurentų atėjimas į Lietuvos rinką;
•...
Šį darbą sudaro 1469 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!