Beveik visose komercinės veiklos srityse santykius nustato konkurencinė rinka. Dėl to visos įmonės turi daugiau ar mažiau konkurentų, nuo kurių jos priklauso. Tam, kad būtų galima sėkmingai gyvuoti konkurencinėje rinkoje, reikia gerai pažinti ne tik savo vartotojus, bet ir konkurentus.
Įmonės veikla neįmanoma be didesnių ar mažesnių permainų. Įmonė, nesugebanti prisitaikyti prie besikeičiančių konkurencijos sąlygų, tenkinti vis naujus vartotojo poreikius, mažina savo pelningumą, o taip pat ir galimybes išlikti.
Norint užtikrinti savo poziciją rikoje įmonės turi labai kruopščiai ištirti rinkos analizę, išsiaiškinti svarbiausius veiksnius užtikrinančius rinkos užkariavimą. Dėl šios priežasties naudojama konkurentų analizė.
3. Taikant empirinio tyrimo metodą atlikti įmonės UAB“Vaidas ir Ko“ konkurentų analizę.
Darbo atlikimo metodai:
◦ Mokslinės literatūros analizė
◦ Dokumentų analizė
◦ Anketa
1. Konkurentai žodžio samptrata
Konkurentai - tai organizacijos, esančios pramonės šakoje bei pasižyminčios panašiomis strateginėmis savybėmis, siekiančiomis panašios strategijos arba konkuruojančios panašiu būdu. Konkurentai yra svarbiausias įmonės mikro aplinkos veiksnys kaip ir pirkėjai, tiekėjai, prekybos tarpininkai, prekybos pagalbininkai.
Įmonė – tai savo firmos vardą turintis ūkinis vienetas, įsteigtas įstatymų numatyta tvarka, tam tikrai ūkinei komercinei veiklai. Ją sudaro medžiagų, daiktinių, finansinių ir materialinių aktyvių jos teisių ir pareigų kompleksas.
Įmonės veiklą įtakoja netik mikroklimatas, bet ir makro aplinka. Makro aplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji negali daryti įtakos. Makro aplinka daro didelį poveiki mikro aplinkai
Esminis makroaplinkos bruožas yra tas, jog ji veikia įmonės veiklą ir jos plėtros galimybes, tačiau įmonė negali pakeisti makroaplinkos įtakos. Makro aplinka sudaro: politinė – teisinė aplinka; ekonominė aplinka; socialinė – kultūrinė aplinka; technologinė aplinka; gamtos aplinka.
1.1 Konkurentų analizė
Kad bendrovė galėtų planuoti efektyvią rinkodaros strategiją, ji turi kuo daugiau sužinoti apie savo konkurentus. Bendrovė privalo nuolatos lyginti savo produktus, kainas, paskirstymo grandines bei pardavimų rėmimo programas su savo artimiausiais konkurentais. Šitaip darydama bendrovė gali nustatyti savo potencialius pranašumus ir trūkumus bei savo rinkodaros kampanijos ir gynybos veiksmus prieš konkurentus...
Šį darbą sudaro 4381 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!