Šiame darbe bus analizuojamos dvi pagrindinės įmonės BĮ UAB „Langitas“ problemos - konkurencija rinkoje ir naujo darbuotojo priėmimas. Bus bandoma sukurti darbuotojo priėmimo ir marketingo strategiją.
Marketingo strategija yra susijusi su kainų nustatymu, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymu, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei strategijos parengimas.
Kuriant marketingo strategiją, yra labai svarbu įvertinti pagrindines jos sėkmę lemiančias prielaidas. Viena iš svarbesnių yra marketingo planų ir užsibrėžtų tikslų realumas ir pasiekiamumas.
Žmogui, protingai ir mąstančiai būtybei, verslo įmonės veikloje suteikiamas išskirtinis vaidmuo, nes sėkmingą įmonės gyvavimą sudėtingomis bei nepastoviomis rinkos sąlygomis daug lemia tai, kaip įmonės vadovas yra perpratęs pagrindinius žmonių valdymo principus. Šiuo atžvilgiu verslo įmonės veiklos sėkmė priklauso nuo to, kaip tinkamai parenkami darbuotojai, kaip organizuojama jų profesinė veikla, kaip jie skatinami siekti geresnių rezultatų, kokios sąlygos sudaromos jiems profesiškai tobulėti.
Probleminė situacija: BĮ UAB „Langitas“ bus iškelta problema dėl nemažos konkurencijos plastikinių langų rinkoje Šakių rajone ir Lietuvoje. Taip pat bus iškelta iš šios problemos išnyranti dar viena problema – naujos darbo vietos sukūrimas ir darbuotojo pasirinkinkimas.
Darbo tikslai: Šio darbo tikslas yra išanalizuoti BĮ UAB „Langitas“ veiklą, išnagrinėti parduodamų prekių bei paslaugų pranašumus ir tų pranašumų įgijimo galimybes. Taip pat siekiama išanalizuoti konkurentų stipriąsias ir silpnąsias vietas, parengti konkuravimo strategiją.
Darbo uždaviniai:
• apibūdinti BĮ UAB „Langitas“, jos teikiamas prekes bei paslaugas;
• nustatyti nagrinėjamos įmonės konkurencinį pranašumą;
• parengti konkuravimo strategiją;
• Naujos darbo vietos, t.y. marketingo vadybininko, sukūrimas ir darbuotojo pasirinkimas.
ĮMONĖS TIKSLŲ ĮGYVENDINIMO ETAPAI
1. Įmonės aprašymas
Bendroji Lietuvos ir Vokietijos įmonė UAB “Langitas” įregistruota Lietuvos Respublikos Ekonomikos ministerijoje 1995 m. gegužės mėn. 24 d.
Gamybinę veiklą įmonė pradėjo nuo 1996 m. vasario mėn. 15 d.
Pagrindinė įmonės veikla – langų, durų ir fasado elementų gamyba iš polivinilo chlorido profilių.
Pradžioje įmonė 93% produkcijos eksportuodavo į Vokietiją. Tačiau pastaruoju metu įmonė tiesiogiai nebeimportuoja žaliavų iš Vokietijos, nes atsirado galimybė jas įsigyti tos pačios vokiečių firmos atstovybėje Lietuvoje,...
Šį darbą sudaro 2648 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!