Kursiniai darbai

Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x

10   (2 atsiliepimai)
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 1 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 2 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 3 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 4 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 5 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 6 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 7 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 8 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 9 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 10 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 11 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 12 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 13 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 14 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 15 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 16 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 17 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 18 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 19 puslapis
Teikiamų paslaugų kokybės tobulinimas organizacijoje x 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 

 

ĮVADAS

Temos aktualumas. Šiais laikais organizacijų vykdomos veiklos kokybei teikiama vis didesnė svarba. Žinomų, palankiai vertinamų ir klestinčių įmonių siūlomos paslaugos ar prekės dažniausiai išsiskiria savo kokybe, ir ja prilygsta konkurentams. Būtent dėl to efektyvi kokybės vadyba įgauna ypatingą svarbą. Remiantis B. Martinkumi ir V. Žilinsku (p. 328, 2001), kokybę galima apibrėžti kaip filosofinę kategoriją, charakterizuojančią daiktus ir reiškinius pagal jų rūšies esmę, Kokybė – tai ypatybė; vertė; tikimo laipsnis. Šie autoriai kokybę taip pat išskiria į sudedamąsias dalis: specifikacijų atitikimą, ydų nebuvimą, ir vartotojo poreikių tenkinimą. Kokybės vertinimui mokslinėje literatūroje yra skiriama daug dėmesio. Pagal J. Juran, kokybės tobulinimą galima apibrėžti kaip procesą, kurio metu palaikantys mechanizmai sustatomi į vietas taip, kad būtų pasiektas stabilus produkto kokybės lygis. Tai apima išteklių paskirstymą, žmonių paskyrimą kokybės projektams kurti, tų žmonių mokymą ir bendrai pastovių struktūrų sukūrimą kokybei vystyti ir palaikyti. (V. Dikavičius, S. Stoškus, 2003, p. 38) Apie kokybę, jos svarbą, ir užtikrinimo metodus rašė tokie autoriai kaip W, E. Deming, J. M. Juran, K. Ishikawa, N. Kano, ir kiti. Yra nemažai metodologinių modelių, pagal kuriuos įvairiose organizacijose vykdoma kokybės kontrolė. Šių modelių pavyzdžiai: LEAN metodologija, ISO 9000 standartai, SERVQUAL bei kiti minėtų autorių modeliai, pvz., W. E. Demingo 14 veiksnių kokybės vadybai ir t. t.. Kokybės vertinimo aktualumas galioja ir kultūros sektoriuje, tačiau skiriasi tuo, jog kultūrinė veikla yra glaudžiai susijusi su menais. Meno vertės ir kokybės subjektyvumas trukdo sukurti tikslias ir griežtas sistemas įvertinti kokybei. Dėl šios išskirtinės kultūros sektoriaus savybės, jis reikalauja specifinės kokybės vadybos metodų adaptacijos. Kultūrinių organizacijų veiklos analizė leidžia lengviau suvokti, kokie yra efektyviausi šiuolaikiniai kokybės kontrolės ir tobulinimo metodai ir kaip jie yra pritaikomi kultūrinės veiklos vadybos kontekste.

Temos ištirtumas ir naujumas. Kokybės tyrimai vadyboje yra dažnas reiškinys, tačiau tokio tipo tyrimai, apsiribojantys būtent kultūros sektoriumi, yra retesni. Kai kurie iš jų nagrinėja teikiamų paslaugų kokybę būtent muziejuose: J. Maher ir J. Clark (2005), I. Podbrežnik (2016), V. Daskalaki ir kt. (2020), Sıla Karacaoğlu (2018). Tyrimų daugėja, ir tai atkreipia dėmesį į teikiamų paslaugų kokybės vertinimo kultūros sektoriuje svarbą.

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7876 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. Paslaugų kokybės tobulinimo teoriniai aspektai 5
  • 1.1 Kokybės vadybos ypatumai, istorija ir raida 5
  • 1.2 Kokybės vadybos taikymo iššūkiai, pritaikymas kultūros sektoriuje 8
  • 1.3 Kokybės kontrolės ir užtikrinimo modeliai 11
  • 2. Teikiamų paslaugų kokybės „Organizacijoje x LT“ tyrimas 16
  • 2.1 Tyrimo metodika ir organizavimas 16
  • 2.2 Tiriamosios organizacijos esminės charakteristikos 17
  • 2.3 Ekspertinio interviu rezultatų analizė ir apibendrinimas 18
  • 2.4 Anketinės apklausos rezultatų analizė ir apibendrinimas 25
  • IŠVADOS 32

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
35 psl., (7876 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos kursinis darbas
  • 35 psl., (7876 ž.)
  • Word failas 274 KB
  • Įkeltas: 2024 m.
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt