ĮVADAS
Temos aktualumas. Kiekviena įmonė, vykdydama savo ekonominę veiklą, susiduria su tam tikrais sunkumais. Vienas iš jų – didelis paslaugų pasirinkimas. Šių dienų pasaulyje yra pilna įmonių, kurios siūlo kuo įvairiausias paslaugas, todėl pagrindinis klausimas kiekvienai iš šių įmonių – kodėl klientas turi pasirinkti būtent šią įmonę? Analizuojant įmonių veiklą ir siekiant nustatyti sėkmės kriterijus, būtina išsiaiškinti kaip turėtų būti organizuojama veikla, bei kaip būtų galima ją tobulinti, kad klientas liktų patenkintas. Mano darbe bus analizuojamos įmonės veiklos tobulinimo galimybės, siekiant sukurti tam tikrą veiklos tobulinimo strategiją.
Mokslinė problema. Darbe keliama problema – įmonės vykdomos veiklos tobulinimo galimybės.
Darbo objektas –įmonės paslaugų tobulinimas.
Darbo tikslas. Nustatyti paslaugų tobulinimo galimybes įmonėje “Rokiškio sūris”.
Uždaviniai:
1. Apibrėžti paslaugų kokybės sampratą
2. Išanalizuoti paslaugų įmonės atliekamų procesų mokslinę literaturą.
3. Išnagrinėti paslaugų įmonės ,,Rokiškio sūris’’ veiklos procesą ir išskirti šios veiklos tobulinimo galimybes.
Darbo metodai. Teorinė mokslinės literatūros analizė, kiekybinis tyrimas, lyginamoji duomenu analizė.
Darbo rezultatai.
Darbo praktinė reikšmė. Darbe atliktas empirinis tyrimas ir gautų duomenų analizė bei sisteminimas leis suprasti gamybos įmonės veiklos svarbiausius kriterijus, siekiant pritraukti klientus. Tik supratus, į ką klientai daugiausiai kreipia dėmesį, ieškodami gamybos įmonės, galima kurti gamybinius procesus, kurie atitiktų klientų lūkesčius. Šis tyrimas padės kitoms gamybos įmonėms geriau perprasti savo klientus, siekiant išsilaikyti rinkoje.
Darbo sandara. Šį darbą sudaro trys pagrindinės dalys. Pirmoje dalyje bus nagrinėjama mokslinė literatūra, siekiant suprasti paslaugų įmonių darbo esmę bei suvokti, kokie veiksniai gali įtakoti teikiamų paslaugų kokybę.
Antra darbo dalis skirta tyrimo metodams aptarti. Aprašoma tyrimo imtis, darbo etika, sudaromi anketiniai klausimai, aptariama tyrimo eiga.
Trečia dalis bus skirta tyrimo rezultatams sisteminti, analizuoti, palyginti ir apibendinti.
1.PASLAUGŲ KOKYBĖS GERINIMAS TEORINIU ASPEKTU
Pasaulį sukrėtusi 2008–ųjų metų Pasaulinė ekonominė krizė privertė pasitraukti iš konkurencinės rinkos visus atlaidžiai žiūrėjusius į savo teikiamų paslaugų, ar gaminių kokybę bei tuos, kurie nestiprino klientų pasitikėjimo bei lojalumo įmone. Dėl didelio klientų subjektyvumo vertinant paslaugų kokybę įmonės nuolat turi ieškoti kokybės strategiją optimizuojančių veiksnių.
Šį darbą sudaro 5271 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!