Temos aktualumas įmonės sėkmė priklauso nuo to, ar įmonė savo teikiamomis paslaugomis gali patraukti vartotoją ir jį išlaikyti. Svarbiausia priemonė tam pasiekti – garantuoti geresnę aptarnavimo kokybę negu tai gali padaryti konkurentas. Viena iš efektyviausių priemonių, vartojamų paslaugų įmonės konkurencinėje kovoje – tai pastovi aukšta teikiamų paslaugų kokybė bei investavimas į darbuotojų mokymus. Pasak (D. Labanauskaitė ir O. Šturalo 2019 m. ), paslaugos kokybė suvokiama dvejopai, ji susideda iš techninės ir funkcinės kokybės, kurios apibrėžia pačią paslaugą ir tai, kaip ji suteikiama. Kad vartotojas liktų patenkintas suteikta paslauga, patirta kokybė turi viršyti kokybę, kurios vartotojas tikėjosi.
1. Išanalizuoti teorinius paslaugų kokybės aspektus.
2. Išnagrinėti klientų kokybės aptarnavimo prekybos įmonėse.
3. Ištirti ir įvertinti UAB ,,X“ aptarnavimo kokybę vartotojų ir darbuotojų požiūriu.
Tyrimo metodai: empirinis tyrimas, kuriame atlikta anketinė apklausa, taip pusiau struktūruotas interviu.
Tyrimo strategija atliekamas kiekybis tyrimas. Atliekant kiekybinį tyrima įmonėje „X“geriausiai leidžia įvertinti įmonės darbuotojų ir vartotojų požiūrį į klientų aptarnavimo kokybę. Pasak E.W.Deming Su kokybe susiję veiksmai turi būti nukreipti į vartotojų dabartinius ir ateities lūkesčius, todėl kad egzistuoja bendri kokybiško aptarnavimo kriterijai:
• Pirmąjį įspūdį sukuriantys faktoriai (aptarnaujančio personalo bendra išvaizda, vidaus interjeras, švara ir pan.);
• Aptarnaujančio personalo bendravimo įgūdžiai (darbuotojų gebėjimas bendrauti su klientu, užmegzti ir pabaigti pokalbį, palaikyti akių kontaktą, demonstruoti mandagumą, paslaugumą, dėmesingumą ir pan.);
• Aptarnaujančio personalo profesinės žinios ir įgūdžiai (darbuotojų gebėjimas išsiaiškinti kliento poreikius, maksimaliai patraukliai ir teisingai pateikti klientuireikiamą informaciją, parduoti paslaugą ar prekę, operatyviai aptarnauti ar išspręsti problemą)
Tyrimo procesas tyrimas buvo atliktas šių metų 2021 nuo spali 1 iki gruodžio 31 dienos. Buvo atliktas kiekybinio tyrimo metodas, anketinė apklausa. Imtis buvo formuojama, atsitiktinai pasirinkus Šiaulių, Radviliškio, Panevežio miesto klientus ir įmonės darbuotojus. Tyrimo objektų visumą 57 įmonės darbuotojai ir 100 vartotojų kurie buvo atrinkti atsitiktinai gatvėjė. Anketa buvo pildoma rašu, dalis respomdentų t.y. įmonės darbuotojai, anketą pildė internetu (on-line). Pagrindinę anketos dalį sudaro tiek uždaro...
Šį darbą sudaro 755 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!