Referatai

Taikomųjų tyrimų metodologija - tyrimo planas

9.6   (3 atsiliepimai)
Taikomųjų tyrimų metodologija - tyrimo planas 1 puslapis
Taikomųjų tyrimų metodologija - tyrimo planas 2 puslapis
Taikomųjų tyrimų metodologija - tyrimo planas 3 puslapis
Taikomųjų tyrimų metodologija - tyrimo planas 4 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas įmonės sėkmė priklauso nuo to, ar įmonė savo teikiamomis paslaugomis gali patraukti vartotoją ir jį išlaikyti. Svarbiausia priemonė tam pasiekti – garantuoti geresnę aptarnavimo kokybę negu tai gali padaryti konkurentas. Viena iš efektyviausių priemonių, vartojamų paslaugų įmonės konkurencinėje kovoje – tai pastovi aukšta teikiamų paslaugų kokybė bei investavimas į darbuotojų mokymus. Pasak (D. Labanauskaitė ir O. Šturalo 2019 m. ), paslaugos kokybė suvokiama dvejopai, ji susideda iš techninės ir funkcinės kokybės, kurios apibrėžia pačią paslaugą ir tai, kaip ji suteikiama. Kad vartotojas liktų patenkintas suteikta paslauga, patirta kokybė turi viršyti kokybę, kurios vartotojas tikėjosi.
1. Išanalizuoti teorinius paslaugų kokybės aspektus.
2. Išnagrinėti klientų kokybės aptarnavimo prekybos įmonėse.
3. Ištirti ir įvertinti UAB ,,X“ aptarnavimo kokybę vartotojų ir darbuotojų požiūriu.
Tyrimo metodai: empirinis tyrimas, kuriame atlikta anketinė apklausa, taip pusiau struktūruotas interviu.
Tyrimo strategija atliekamas kiekybis tyrimas. Atliekant kiekybinį tyrima įmonėje „X“geriausiai leidžia įvertinti įmonės darbuotojų ir vartotojų požiūrį į klientų aptarnavimo kokybę. Pasak E.W.Deming Su kokybe susiję veiksmai turi būti nukreipti į vartotojų dabartinius ir ateities lūkesčius, todėl kad egzistuoja bendri kokybiško aptarnavimo kriterijai:
• Pirmąjį įspūdį sukuriantys faktoriai (aptarnaujančio personalo bendra išvaizda, vidaus interjeras, švara ir pan.);
• Aptarnaujančio personalo bendravimo įgūdžiai (darbuotojų gebėjimas bendrauti su klientu, užmegzti ir pabaigti pokalbį, palaikyti akių kontaktą, demonstruoti mandagumą, paslaugumą, dėmesingumą ir pan.);
• Aptarnaujančio personalo profesinės žinios ir įgūdžiai (darbuotojų gebėjimas išsiaiškinti kliento poreikius, maksimaliai patraukliai ir teisingai pateikti klientuireikiamą informaciją, parduoti paslaugą ar prekę, operatyviai aptarnauti ar išspręsti problemą)
Tyrimo procesas tyrimas buvo atliktas šių metų 2021 nuo spali 1 iki gruodžio 31 dienos. Buvo atliktas kiekybinio tyrimo metodas, anketinė apklausa. Imtis buvo formuojama, atsitiktinai pasirinkus Šiaulių, Radviliškio, Panevežio miesto klientus ir įmonės darbuotojus. Tyrimo objektų visumą 57 įmonės darbuotojai ir 100 vartotojų kurie buvo atrinkti atsitiktinai gatvėjė. Anketa buvo pildoma rašu, dalis respomdentų t.y. įmonės darbuotojai, anketą pildė internetu (on-line). Pagrindinę anketos dalį sudaro tiek uždaro...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 755 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
4 psl., (755 ž.)
Darbo duomenys
  • Mokslinės metodologijos referatas
  • 4 psl., (755 ž.)
  • Word failas 21 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt