Vinius,2006
PATVIRTINIMAS APIE ATLIKTO KURSINIO DARBO SAVARANKIŠKUMĄ
Patvirtinu, kad įteikiamas kursinis darbas yra:
1. atliktas savarankiškai ir nėra pateiktas kitam kursui šiame ar ankstesniuose semestruose.
2. nebuvo naudotas kitame Institute \ Universitete Lietuvoje ie užsienyje.
3. nedaro nuorodų į kitus darbus, jeigu jie nėra nurodyti darbė.
4. pateikia visą panaudotos literatūros sąrašą.
Vardas, pavardė parašas
ĮVADAS
Ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje susiduriama su iškritusiųjų, nubyrėjusiųjų ir mokyklos nelankančiųjų problema. Ji siejama su skurdu, nepritekliais, bedarbyste, ligomis, diskriminacija, žiauriu elgesiu su vaiku, piktnaudžiavimu alkoholiu, narkotikais, nepilnamečių nėštumu, žema šeimos socialine padėtimi, pakitusiomis vertybėmis. „Iškritusieji“ iš švietimo sistemos praranda galimybę pasirengti visuomenės gyvenimui ir jame dalyvauti, įsitraukti į darbo rinką, neturi sąlygų realizuoti save, todėl laipsniškai patenka į socialinės atskirties grupes.
Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme (2003) teigiama, kad mokytis pagal švietimo programas privalo visi asmenys iki 16m. Tačiau daugelis vaikų nesulaukę šio amžiaus jau nelanko mokyklos. Ši problema įvairiose visuomenės sluoksniuose ir žiniasklaidos priemonėse kelia daug diskusijų. Kaltinamos įvairios institucijos – nuo atskirų mokytojų ir mokyklų iki pačių aukščiausių valdymo institucijų, kaltinama švietimo reforma, kaip griaunanti nusistovėjusią tvarką, prie kurios esame įpratinti per penkis dešimtmečius ( Dereškevičius, 2000: 16).
Mokymosi motyvaciją, nenoro mokytis bei mokyklos nelankymo priežastis tyrinėjo daugelis Lietuvos (L. Rupšienė (2000), P. Dereškevičius (2000), V. Rimkevičienė (2001), V. Targamadzė (2000), B. Bitinas (2002)) ir užsiesio (Sylvia B. Rimm (1998), K. Hurrelmann, G. Unverzagt (2001)) mokslininkų. Tačiau socialinio pedagogo veikla šalinant mokyklos nelankymo priežastis dar nėra pakankamai išanalizuota.
Vaiko gyvenime svarbus vaidmuo atitenka mokyklai ir pačiam pedagogui. Mokykloje vaikas gali gauti tokį impulsą savikūrai, kuris lems viso jo tolesnio gyvenimo sėkmę. Bet gali būti ir priešingai: nuolat patirdamas nesėkmes, išgyvendamas dėl blogų pažymių ir konfliktiškų santykių su mokytojais moksleivis gali psichologiškai nuo jos atitolti, prarasti norą mokytis ( Rupšienė, 2000: 7). Todėl ypač svarbi socialinių pedagogų organizuojama pagalba, kurios pagrindinis tikslas įveikti mokymosi nesėkmes, skatinti ir žadinti mokinių motyvaciją bei norą mokytis,...
Šį darbą sudaro 6923 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!