Lietuvoje veikia apie 2100 bendrojo lavinimo mokyklų, kuriose mokosi maždaug pusė milijono moksleivių. Tai yra gana nemažas skaičius, tačiau ne visi jie lanko pamokas. Dažnai dėl įvairių priežasčių moksleiviai jas praleidžia. Todėl šiais laikais tai yra tikrai aktuali problema.
Daugelis faktų rodo, kad pamokas dažniau linkę praleisti vyresniųjų klasių moksleiviai.
Tikslas - išanalizuoti, kokie veiksniai lemia moksleivių sėkmingą mokymąsi.
Darbo uždaviniai:
• išanalizuoti mokymosi veiksnius
• aptarti mokytojo amenybę, profesinius reikalavimus mokytojui
• aptarti, ko mokiniai tikisi iš mokytojų
1. VEIKSNIAI LEMIANTYS SĖKMINGĄ MOKINIŲ MOKYMĄ (-SI)
Vaikai ir jaunimas didžiąją dienos dalį praleidžia mokymo įstaigose, įgydami žinių ir patirties. Pastaruoju metu vis labiau pažymima didelė mokyklos įtaka jauno žmogaus socialiniam bei emociniam vystymuisi. Gerai mokinių savijautai mokykloje didelės įtakos turi mokytojų pagalba, bendrakalsių pripažinimas, įsitraukimas į socialinį mokyklos gybenimą. Yra ir kita nuomonė, jog mokykla – grėsminga vieta. Jos pernelyg dideli reikalavimai sukuria nepalankią aplinką, ir mokiniai palaipsniui pasitraukia iš mokyklinio gyvenimo.
Pagrindinė moksleivių veikla mokykloje yra mokymasis. Mokiniai, gaunantys akštus įvertinimus, labiau mėgsta mokyklą nei tie, kurie susilaukia neigiamų įvertinimų.
Moksleivių mokymosi rezultatai susiję su daugeliu veiksnių. Galima pastebėti, kad moksleiviai savo mokymosi pasiekimus dažniau vertina gerai, kai jie jaučiasi laimingi, kai jiems patinka būti mokykloje. Nemažiau svarbūs veiksniai yra tėvų, mokytojų ir bendraklasių pagalba.
Moksleiviai, kurie labiau patenkinti savo mokykla ir joje geriau jaučiasi, yra daugiau socialiai integruoti, geriau vertina savo galimybes bei mokyklinius pasiekimus. Tokie moksleiviai patira mažiau įtampos, jaučiasi labiau pasitikintys savimi, sveikesni ir laimingesni.1
Sėkmingą mokinių mokymąsi lemia ir daugelis kitų priežasčių, tokių kaip santykiai su mokytoju, mokymo turinys, įvairios krizės ir kt. Taip pat mokymuisi daug įtakos turi mokinio gabumai, noras mokytis bei požiūris į mokslą, jos reikšmę mokinio gyvenime.
Yra teigiama, kad mokymas – tai instrukcijų laikymasis, nuobodus ir pasikartojantis procesas, o mokymasis – tik vaikui primestos pareigos. Tačiau tam , kaip mokinys suvokia, ko yra mokomas, turi reikšmės informaciją priimančiojo nuostatos, jausmai bei mokinių ir...
Šį darbą sudaro 2201 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!