Kursiniai darbai

Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje

10   (3 atsiliepimai)
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 1 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 2 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 3 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 4 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 5 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 6 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 7 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 8 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 9 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 10 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 11 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 12 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 13 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 14 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 15 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 16 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 17 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 18 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 19 puslapis
Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įvadas
Diegdami meilę pasakoms ir skiepydami naujus jų kūrimo būdus, padedame vaikams į tikrovę patekti pro langą, o ne pro duris. Tai ne tik įdomiau, bet ir naudingiau.
Dž. Rodaris
Vaikystėje prasideda žingsniai į pasaulį, nuo to kaip suaugusieji žiūri į šį amžiaus tarpsnį dažniausiai priklauso asmenybės formavimasis. Šių dienų visuomenė susiduria su problema- kaip perduoti sukauptą patirtį, kaip atskleisti senolių išmintį, tuo pačiu supažindinant su nerašytomis taisyklėmis: gėrio pergale prieš blogį; sąžiningumo ir teisingumo įsitvirtinimą įveikiant melą ir apgaulę. Būtent šias vertybes atspindi liaudies kūryba: patarlės, priežodžiai, pajuokimai, o visa tarsi susilieja pasakose. Todėl keliame uždavinį supažindinti vaikus su šia kūrybą, ne tik pasakyti, bet ir skatinti pačius mažuosius ieškoti paslėptų tiesų, kurti, fantazuoti.
Į pasakos panaudojimo galimybes žvelgiama naujai, Dž. Rodaris ( 2001), V.Schoroškienė (1998, 2000), N. Bražienė (2002) skatina ieškoti įdomių vaikui veiklos būdų, pasitelkiant kūrybiškumą, nestandartinį mąstymą ir netikėtas idėjas.
Šis darbas skirtas pažvelgti į pasakos vietą ikimokykliniame ugdyme , atskleisti naujausius jų panaudojimo būdus ir darbo formas.
DARBO TIKSLAS- atskleisti pasakos panaudojimo galimybes įvairioje grupės veikloje.
DARBO UŽDAVINIAI:
1. Išanalizuoti literatūrą, atskleidžiančią pasakos svarbą ikimokykliniame amžiuje.
2. Ištirti pasakos panaudojimui sudarytas sąlygas ikimokyklinėje įstaigoje.
3. Išsiaiškinti vaikų domėjimosi pasakomis lygį, palyginti jį su auklėtojų naudojamais pasakos pateikimo būdais.
4. Parengti įvairių darbo su viena pasaka būdų ir įgyvendinti juos kartu su vaikais.
HIPOTEZĖS:
Kūrybiškai taikant pasakos interpretavimo ir pateikimo būdus, plečiamas vaikų akiratis, skatinamas susidomėjimas pasakomis, lavinama kalba, ugdoma vaizduotė.
TYRIMO METODAI:
1. Psichologinės, pedagoginės literatūros analizė, padedanti atskleisti požiūrį į pasaką, bei būdai pasakos panaudojimui grupės veikloje.
2. Auklėtojų anketinė apklausa, atskleidžianti pasakos panaudojimo galimybes grupės veikloje.
3. Pokalbis su vaikais, siekiant nustatyti jų požiūrį į pasakas, atskleisti veiklos su pasakomis būdų įvairovę.
4. Darbas su pasaka „Jaučio trobelė“: žodinės kūrybos užduotis „Kas būtų jeigu...“; Laiško atsakymo pasakos veikėjams rašymas; pasakos veikėjų aplikacijų gamyba ir vaidinimas.
5. Tyrimo duomenų analizė.
TYRIMO VIETA- Vilniaus nevalstybinis SOS darželis, Šnekučių grupė.
TIRIAMIEJI : tyrime dalyvavo 18 keturmečių, vienos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5720 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Pasakos panaudojimo grupės veikloje literatūros analizė 6
  • 2. Pasakos pateikimo galimybės ikimokyklinėje įstaigoje 9
  • 2.1. 9
  • 2.2. Žaidimai su pasakomis 9
  • 2.3. Žodinės pasakos kūrimo galimybės 10
  • 2.3.1. Žaidimai su žinomomis pasakomis 10
  • 2.3.2. Savo pasakų kūrimas 11
  • 2.3.3. Kaip dar galima kurti pasakas? 11
  • 2.3.4. Pasakų be galo panaudojimo galimybės 13
  • 3. Konstatuojamasis eksperimentas 14
  • 3.1. Tyrimo metodika ir organizavimas 14
  • 3.2. Tiriamieji 14
  • 3.3. Vaikų atsakymai į anketos klausimus 15
  • 3.4. Auklėtojų apklausos duomenys 18
  • 4. Ugdomasis eksperimentas 20
  • 4.1. Tyrimo metodika ir organizavimas 20
  • 4.2. Pasakos žemėlapis 21
  • 4.3.Laiško atsakymo rašymas 22
  • 4.4.Pasakojimo kas būtų jeigu kūrimas 23
  • 4.5.Pasakos vaidinimas 25
  • 4.6.Veikėjų iliustracijų gamyba 26
  • 4.7.Knygos gamyba 28
  • Išvados 29
  • Literatūros sąrašas 30
  • Priedai 31

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (5720 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos kursinis darbas
  • 26 psl., (5720 ž.)
  • Word failas 208 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

4 – 5 metų amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo galimybės muzikinėje veikloje

4 – 5 metų amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo galimybės muzikinėje veikloje Pedagogika Peržiūrėti darbą

Pedagoginis tyrimas: Dailės ir vizualinės raiškos galimybės dramos būrelio veikloje

Pedagoginis tyrimas: Dailės ir vizualinės raiškos galimybės dramos būrelio veikloje Pedagogika Peržiūrėti darbą

Moksleivių skirstymas į fizinio pajėgumo grupes

Moksleivių skirstymas į fizinio pajėgumo grupes Pedagogika Peržiūrėti darbą

Janinos Degutytės pasakos “Pasaka be galo” analizė

Janinos Degutytės pasakos “Pasaka be galo” analizė Pedagogika Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt