Diplominiai darbai

Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme

9.2   (3 atsiliepimai)
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 1 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 2 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 3 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 4 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 5 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 6 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 7 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 8 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 9 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 10 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 11 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 12 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 13 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 14 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 15 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 16 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 17 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 18 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 19 puslapis
Mokymo bendradarbiaujant taikymas pradiniame ugdyme 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mokslinė vadovė:
soc. dr. D.Augienė
Šiauliai 2003
TURINYS
ĮVADAS 3
1.TEORINIAI MOKYMO BENDRADARBIAUJANT PAGRINDAI 6
1.1. Mokymo bendradarbiaujant idėjų raida Lietuvoje 10
1.2. Svarbiausi mokymo bendradarbiaujant elementai 12
1.2.1. Mokinių sąveikos organizavimo principai 14
1.2.2. Teigiamos tarpusavio priklausomybės ir asmeninės atsakomybės formavimas 15
1.2.3. Bendradarbiaujančių grupių ypatybės 17
1.2.4. Mokytojo vaidmuo bendradarbiavimo atmosferos kūrime 22
2. TYRIMO METODIKA 29
2.1. Tyrimo duomenų analizė 31
2.2. Mokymo bendradarbiaujant pedagoginės patirties analizė 44
IŠVADOS 50
LITERATŪRA 51
PRIEDAI 52
1 priedas.................................................................................................................................53
2 priedas.................................................................................................................................58
3 priedas.................................................................................................................................63
4 priedas.................................................................................................................................71
5 priedas.................................................................................................................................77
ĮVADAS
Atviroje visuomenėje žmogus turi galimybę save atrasti ir pozityviai išreikšti, įnešdamas savo indėlį į visuomenės gerovės kūrimą. Mes gyvename įvairių socialinių, politinių, ekonominių lūžių metu. Regime pasaulinę vienijimosi, bendradarbiavimo įvairiose srityse tendenciją.. Šių dienų mokiniai neabejotinai bus įtraukti į vis glaudesnius tarpusavio santykius. Jeigu šiandieną jie neįgis bendradarbiavimo įgūdžių, ateityje turės mažiau galimybių įsilieti į bendruomenės gyvenimą, pritaikyti savo gabumus, suderinti juos su bendrais interesais. V. Lepeškienė (1996) pabrėžia bendradarbiavimo svarbą: mokykloje reikia mokytis individualius poreikius derinti su grupės interesais, sudaryti sąlygas kiekvienam geriau atskleisti savo sugebėjimus.
Mokymosi bendradarbiaujant idėja nėra nauja. Jos ištakos siekia antikinę Graikiją, o dabartinė jos raida susijusi su praėjusio amžiaus ugdymo psichologais ir pedagogikos teoretikais. Nauja tai, kad ši idėja įgauna vis masiškesnį pobūdį. Mokymosi bendradarbiaujant idėjos pastarąjį dešimtmetį pasiekia mus iš įvairių šaltinių: užsienio ir naujai leidžiamos edukacinės lietuvių literatūros; kvalifikacijos tobulinimo kursų, tokių kaip APPLE ar aktyvaus mokymo metodų; jos akcentuojamos ir švietimo dokumentuose, tokiuose kaip Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklos bendrosios programos (1997) bei Bendrojo išsilavinimo standartai (1998). Šios idėjos taip pat ateina iš vakarietiškų universitetų, kuriuose gyvuoja jau ne vieną dešimtmetį.
Nors bendradarbiavimo idėja taikoma daugiau kaip šimtmetį, tačiau analizuoti, tyrinėti pradėta prieš 30 metų. Mokymasis bendradarbiauti remiasi rimtais, daugiausia socialinės psichologijos tyrimais. Šiuo metu galima racionaliai pasinaudoti JAV, Kanados, Anglijos, Norvegijos, Izraelio ir kitų pasaulio šalių pedagogų patirtimi. Lietuvoje daugėja pedagogų taikančių šį metodą savo praktikoje.
Tarp pirmųjų, pradėjusių nagrinėti šią temą, buvo profesorius V. Černius (1992). Didelę savo gyvenimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 17426 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
76 psl., (17426 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos diplominis darbas
  • 76 psl., (17426 ž.)
  • Word failas 919 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt