Bakalauro darbai

Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse

10   (1 atsiliepimai)
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 1 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 2 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 3 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 4 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 5 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 6 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 7 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 8 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 9 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 10 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 11 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 12 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 13 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 14 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 15 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 16 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 17 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 18 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 19 puslapis
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėse 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mokant muzikos, pasigendame to, kas svarbiausia – teigiamo estetinio santykio su muzika, jos, kaip dvasinės vertybės pajautos ir supratimo. Todėl muzikinis ugdymas nepakankamai našus. Pamokose beveik nėra muzikos meno, todėl muzikos mokymas menkai prisideda keliant jaunimo jausmų kultūrą. Muzikos prestižas tarp mokinių ir visuomenėje yra žemas. Didesnioji jaunimo dalis, išeidama iš mokyklos, kartu išsineša abejingumą muzikos menui. Muzikos dalykas bendrojo lavinimo mokykloje neretai suprantamas kaip „pertraukėlė“ tarp sunkesniųjų pamokų. (L. Navickienė, Emocinio imitavimo metodas muzikos pamokoje,2001). Moksleivių sąmonėje išlieka žema muzikos dalyko reikšmė, nesusiformuoja poreikis muzikuoti, o kartu ir ugdyti savo gebėjimus bei asmenybės įvairiapusiškumą. Tikėtina, kad dėl šių ir kitų priežasčių bendrojo lavinimo mokyklos muzikos pamokose sudaromos nepakankamos sąlygos moksleivių sėkmingam ugdymui funkcionuoti. Dauguma mokinių savęs klausia: kam man reikia mokytis nenaudingų dalykų? Didelė dalis mokinių įsitikinę, kad mokymasis muzikos dalykų, yra ilgas, sunkus ir mažai prasmės turintis užsiėmimas. Mokiniai, besimokydami muzikos, vis mažiau ją vertina. Šią problemą pastebi ir pedagogai. Amerikos muzikos pedagogas M. Teitas rašo, kad besimokydami mokiniai pradeda atitolti nuo muzikos, ji jiems praranda meninę vertę. (Rinkevičius Z., Muzikos pedagogika, 2005) Pedagogams, dirbantiems vidurinių mokyklų vyresnėse klasėse, iškyla klausimas, kaip įprasminti ir paįvairinti vyresniųjų mokinių dalyvavimą muzikos pamokoje. Vyresniosios klasės – vienas sudėtingiausių muzikos mokymo etapų. Dėl spartaus mokinių brendimo, charakterio bruožų kaitos, mutacijos ir kitų priežasčių, kyla problema mokant muzikos. Dauguma mokinių nedėmesingi, nesiklauso mokytojo, tad muzikos pamoką jie paverčia smagiu laiko praleidimu.
Mokinių apklausos parodė, kad jiems nelabai patinka tradiciškai vedamos pamokos. Dainavimas, muzikos klausymas, solfedžio, teorija sudaro muzikos pamokos vidurinėje mokykloje pagrindą. Tyrimo metu išryškėjo, kad toks dėstymas vienodas, nuobodus. Dar ir šiandien daugelis mokytojų nedrįsta nutolti nuo tradicinių mokymo metodų. Manoma, kad mokytojams, kurie linkę remtis vienu žinomu būdu, gresia pavojus tapti nuobodžiais. Dabartinės mokymo programos sudaro galimybę taikyti netradicinius metodus. Netradiciniais metodais laikome tuos, kurie dar retai taikomi, bet yra reikšmingi ugdymo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 11190 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.3
  • 1. TRADICINIAI IR NETRADICINIAI MOKYMO METODAI6
  • 1. 1. Mokymo metodų samprata mokslinėje literatūroje.6
  • 1. 2. Mokymo metodų grupės9
  • 1. 4. Mokymo metodų pasirinkimo kriterijai.11
  • 1. 4. Muzikos formų aktualumas pamokoje15
  • 1. 4. 1. Muzikos mokymas naudojantis 9 – 10 klasės vadovėliais..18
  • 1. 4. 2. Dainavimas..19
  • 1. 4. 3. Muzikos klausymas..21
  • 1. 5. Netradicinių metodų parinkimas ir taikymas muzikos pamokose 9 – 10 klasėse.24
  • 2. TYRIMO EIGA IR DUOMENŲ ANALIZĖ.28
  • 2. 1. Tyrimo metodika ir organizavimas..28
  • 2. 2. 9 – 10 klasių mokinių požiūris į muzikos pamokas.30
  • 2. 3. Muzikos mokytojų požiūris į muzikos pamokas..38
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS..42
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS.43
  • SANTRAUKA44
  • SUMMARY.45
  • PRIEDAI47

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
51 psl., (11190 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos bakalauro darbas
  • 51 psl., (11190 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį bakalauro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt