Mokant muzikos, pasigendame to, kas svarbiausia – teigiamo estetinio santykio su muzika, jos, kaip dvasinės vertybės pajautos ir supratimo. Todėl muzikinis ugdymas nepakankamai našus. Pamokose beveik nėra muzikos meno, todėl muzikos mokymas menkai prisideda keliant jaunimo jausmų kultūrą. Muzikos prestižas tarp mokinių ir visuomenėje yra žemas. Didesnioji jaunimo dalis, išeidama iš mokyklos, kartu išsineša abejingumą muzikos menui. Muzikos dalykas bendrojo lavinimo mokykloje neretai suprantamas kaip „pertraukėlė“ tarp sunkesniųjų pamokų. (L. Navickienė, Emocinio imitavimo metodas muzikos pamokoje,2001). Moksleivių sąmonėje išlieka žema muzikos dalyko reikšmė, nesusiformuoja poreikis muzikuoti, o kartu ir ugdyti savo gebėjimus bei asmenybės įvairiapusiškumą. Tikėtina, kad dėl šių ir kitų priežasčių bendrojo lavinimo mokyklos muzikos pamokose sudaromos nepakankamos sąlygos moksleivių sėkmingam ugdymui funkcionuoti. Dauguma mokinių savęs klausia: kam man reikia mokytis nenaudingų dalykų? Didelė dalis mokinių įsitikinę, kad mokymasis muzikos dalykų, yra ilgas, sunkus ir mažai prasmės turintis užsiėmimas. Mokiniai, besimokydami muzikos, vis mažiau ją vertina. Šią problemą pastebi ir pedagogai. Amerikos muzikos pedagogas M. Teitas rašo, kad besimokydami mokiniai pradeda atitolti nuo muzikos, ji jiems praranda meninę vertę. (Rinkevičius Z., Muzikos pedagogika, 2005) Pedagogams, dirbantiems vidurinių mokyklų vyresnėse klasėse, iškyla klausimas, kaip įprasminti ir paįvairinti vyresniųjų mokinių dalyvavimą muzikos pamokoje. Vyresniosios klasės – vienas sudėtingiausių muzikos mokymo etapų. Dėl spartaus mokinių brendimo, charakterio bruožų kaitos, mutacijos ir kitų priežasčių, kyla problema mokant muzikos. Dauguma mokinių nedėmesingi, nesiklauso mokytojo, tad muzikos pamoką jie paverčia smagiu laiko praleidimu.
Mokinių apklausos parodė, kad jiems nelabai patinka tradiciškai vedamos pamokos. Dainavimas, muzikos klausymas, solfedžio, teorija sudaro muzikos pamokos vidurinėje mokykloje pagrindą. Tyrimo metu išryškėjo, kad toks dėstymas vienodas, nuobodus. Dar ir šiandien daugelis mokytojų nedrįsta nutolti nuo tradicinių mokymo metodų. Manoma, kad mokytojams, kurie linkę remtis vienu žinomu būdu, gresia pavojus tapti nuobodžiais. Dabartinės mokymo programos sudaro galimybę taikyti netradicinius metodus. Netradiciniais metodais laikome tuos, kurie dar retai taikomi, bet yra reikšmingi ugdymo...
Šį darbą sudaro 11190 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!