Kaip galėčiau padėti X klasės mokiniams stiprinti mokymosi motyvaciją biologijos pamokose, taikant IKT (pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimo pagrindu).
Laipsnio nesuteikiančios studijų programos Pedagogika baigiamasis darbas. Studijų programa 631X10003. Vadovė dėstytoja J. Šedienė. Kaunas: Kauno technologijos universitetas, Socialinių mokslų fakultetas, Ugdymo sistemų katedra.
Tyrimo aktualumas. Pastaraisiais metais informacinės ir komunikacinės technologijos (toliau – IKT) vis labiau įtakoja mokymo ir mokymosi metodus, daro įtaką ne tik mokymo turiniui, bet ir visam ugdymo procesui. IKT skverbiasi į mokymo(si) aplinką kaip vienas iš svarbių jos elementų, leidžiantis didinti ugdymo efektyvumą, naudotis naujausiais ištekliais ugdymo procese. IKT padeda sukurti naują , informacijos šaltinių ir bendravimo priemonių įvairovės praturtint, mokymosi aplinką, kurioje lengviau ugdyti kritinio mąstymo įgūdžius, integruoti įvairių sričių temas, taikyti aktyvius mokymo metodus, išryškinti ir lavinti individualius vaiko gebėjimus, mokyti dirbti savarankiškai ir grupėje.
Tyrimo tikslas. Atskleisti, kaip galėčiau padėti X klasės mokiniams stiprinti mokymosi motyvaciją biologijos pamokose, taikant IKT.
Tyrimo uždaviniai: 1. Išanalizuoti mokslinę bei metodinę literatūrą, nagrinėjamos temos aspektu.
2. Atliekant pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimą, pagrįsti, kad informacinės technologijos stiprina mokymosi motyvaciją.
Tyrimo metodai: mokslinės literatūros ir dokumentų analizė, stebėjimas, dienoraščio rašymas.
Tyrimo logika. Pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimas buvo atliekamas palaipsniui, įgyvendinus tyrimo pasiruošimo, atlikimo ir rezultatų apibendrinimo etapus.
Tyrimo rezultatai. Atlikus pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimą, galima teigti, kad sėkmingą savarankišką praktinių užduočių atlikimą lemia: mokytojo ir mokinių partnerystė; atsižvelgimas į skirtingą besimokančiųjų mokymosi aktyvumą, gebėjimus bei interesus; mokymo pakeitimas į mokymąsi; įvairių informacijos šaltinių naudojimas; teorijos taikymas praktikoje ir atvirkščiai; mokymosi suasmeninamas ir individualizuojamas; sudarytos galimybės grupinėje veikloje mokytis bendradarbiaujant; besimokančiųjų mokymosi motyvacijos didinimas.
SUMMARY
E. Golubevas (2013) How I could help the X class pupils to strengthen their learning motivation in the lesson of biology, using ICT (On the basis of action research). No granting degree studies program Pedagogy master's thesis. The study programme 631X10003. Supervisor J. Šedienė. Kaunas: Faculty of Social Sciences, Kaunas University of Technology.
Actuality of reasearch. Recently...
Šį darbą sudaro 13892 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!