KALIPĖDA, 2007
TURINYS
Įvadas………………………………………………………………………3
• Požiūris į žinias………………………………………………………………….4
• Pamoka – pagrindinė mokymo organizavimo forma…………………………5
• Mokykla – ugdymo institucija………………………………………………….6
• Mokymas – ugdymo priemonė…………………………………………………6
• Išvados…………………………………………………………………………...8
• Literatūros sąrašas………………………………………………………………9
Įvadas
Kuo svarbios jaunajai kartai mokslo pagrindų žinios? Kokia bendrojo lavinimo mokyklos paskirtis? Kuo svarbus mokymasis? Kokie būdingi požiūriai į mokytojo ir mokinių vaidmenį mokymo procese? Kuo sunkus mokiniams mokymasis? Iškyla dar daugiau tokių klausimų kai pradedame kalbėti apie mokyklos veiklos sritį ir mokymąsi. Taigi mes galime pasakyti, jog mokymo proceso paskirtis – pratęsti vaiko ugdymą, prasidėjusį šeimoje, ir padėti jo asmenybės raidai, sudarant kuo geresnes sąlygas savarankiškai dirbti. Mokymo sėkmė priklauso ne tik nuo mokytojo gebėjimo organizuoti mokymo procesą, bet ir nuo pačių mokinių, jų pastangų, amžiaus, individualių ypatybių ir panašiai. Mokymo procesą, mokytojų ir mokinių santykių pobūdį šiame procese taip pat įtakoja visuomenės, jos kultūros, mokslo, atskirai imant pedagogikos ir psichologijos, padėtis, visuomenės poreikiai, jos raidos perspektyvos. Vis dėlto pagrindinė mokyklos sritis – mokymas – ir mūsų dienomis yra labai reikšminga. Šiuolaikinėmis sąlygomis, pertvarkant Lietuvis mokyklą, šiai veiklai ir skiriamas pagrindinis dėmesys: ne tik rengiamas naujas mokymo turinys, bet ir ieškoma būdų tobulinti mokymą, didinti jo ugdomąją įtaką.
POŽIŪRIS Į ŽINIAS
Švietimo pertvarka turi padėti spartinti mūsų šalies ekonominę, socialinę bei kultūrinę pažangą. Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme taip formuluojamas vienas pagrindinių švietimo sistemos uždavinių:”…Suteikti jaunajai kartai bendrąjį ir profesinį išsilavinimą, atitinkantį dabarties mokslo ir kultūros lygį.”
Vadinasi, čia aiškiai pabrėžiama mokslo, žinių, jaunosios kartos išsilavinimo svarba. Labai reikšmingas mokyklos uždavinys – perteikti jaunajai kartai svarbiausiąją žmonijos patirties dalį ir parengti ją gyvenimui bei veiklai. O tai ir yra mokslo žinių pagrindai – reikalingiausios patirties dalis, kurios perėmimas, suprantam, reikia sieti su ugdytinių patirtimi ją plečiant bei turtinant. Išsivysčiusių šalių patirtis rodo, jog šiuolaikinėmis visuomenės gyvenimo sąlygomis, sparčiai plėtojantis įvairiomis pažinimo sritimis, mokslo, žinių, vadinasi, ir mokyklos, mokymo, vaidmens neįmanoma pervertinti – visuomenės narių išsilavinimo lygis lemia įvairiapusę pažangą.. Tai pasakytina ir...
Šį darbą sudaro 1793 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!