Pristatymai

Metodo samprata ir svarba ugdymo procese

9.8   (2 atsiliepimai)
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 1 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 2 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 3 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 4 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 5 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 6 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 7 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 8 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 9 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 10 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 11 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 12 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 13 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 14 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 15 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 16 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 17 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 18 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 19 puslapis
Metodo samprata ir svarba ugdymo procese 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

METODO SAMPRATA

IR SVARBA UGDYMO

PROCESE

Paskaitos planas

• Metodų įvairovė, jų taikymo galimybės.

• Šiuolaikinės mokymosi strategijos.

• Besimokančiųjų veiksmingos sąveikos modeliai.

2

Apibrėžtys

• Metòdas [gr. methodos — tyrimo kelias]:

tikslo siekimo, veikimo būdas, veiklos tvarka, sąmoningai naudojama kokiam nors tikslui pasiekti;

• Pagal N. R. Gage, D. C. Berliner, tai yra

„pasikartojančių mokymo veiksmų

modelis, kuris gali būti taikomas dėstant įvairius dalykus, būdingas daugiau negu vienam mokytojui ir svarbus išmokimui“.

Metodų paskirtis

Mokymo ir mokymosi metodų paskirtis – padėti mokiniui

aktyviai mokytis, kontroliuoti, struktūruoti, plėtoti, gilinti

informacijos ir idėjų supratimą.

Šiuolaikinis mokymas reikalauja taip organizuoti mokymo

procesą, kad mokiniai žinias ir gebėjimus įgytų patys

aktyviai veikdami. Tada jų mokymasis bus aktyvi ir

kūrybiška veikla, kuriai yra būdingi ieškojimai ir atradimai.

Kuris mokymo metodas geriausias?

Mokymo metodai, kaip ir staliaus įrankiai, pasirenkami taip,

kad geriausiai tiktų tikslui pasiekti.

G.Petty

Metodų klasifikacija

(L.Jovaiša, J.Vaitkevičius)

Metodai

Informaciniai Operaciniai Kūrybiniai

Informaciniai metodai

Teikiamieji Atgaminamieji

Pasakojimas (siužetinis,

aprašomasis,

aiškinamasis);

Paskaita (mokyklinė, akademinė);

Teikiamasis pokalbis (genetinis,

analitinis,

sintetinis);

Demonstravimas;

Literatūros panaudojimas.

Atpasakojimas (raštu, žodžiu);

Kartojimo pokalbis (atkūrimo,

apibendrinimo);

Tikrinamasis pokalbis (apklausa,

koliokviumas, įskaita, egzaminas);

Rašiniai (kontrolinis, įspūdžių ir

kt.);

Iliustravimas.

Operaciniai metodai

PratybųPraktiniaiLaboratoriniai

Treniruotė (pagal

pavyzdį,

instrukciją, užduotį);

Kontekstinės pratybos

(komentavimo,

aiškinimo);

Kūrybinės pratybos;

Skaitymo, rašymo

metodai;

Grafiniai darbai.

Instruktažas;

Techninis darbas;

Mašinų aptarnavimas;

Gamybinių užduočių

vykdymas;

Techninių brėžinių

skaitymas,

Darymas.

Bandymų

demonstravimas;

Iliustraciniai

laboratoriniai darbai;

Eksperimentiniai

laboratoriniai darbai.

Kūrybiniai metodai

EuristiniaiProbleminiaiTiriamieji

Euristinis pokalbis;

Loginis įrodymas;

Paieškos;

Techninis

konstravimas.

Probleminis

dėstymas;

Probleminis pokalbis

pagal situaciją;

Uždavinių

sprendimas;

Techninis

modeliavimas;

Kūrybiniai rašiniai.

Stebėjimas;

Eksperimentas;

Tiriamasis pokalbis;

Darbas su moksline

literatūrai ir

šaltiniais;

Tyrimo rezultatų

apiforminimas;

Statistiniai

skaičiavimai.

Metodų klasifikacija

(V. Jakavičius ir A. Juška)

pagal mokymo

proceso etapus

žinių perteikimo mokėjimų ir

įgūdžių formavimo

žinių įtvirtinimo bei

tikrinimo metodai

Metodų klasifikacija

pagal loginio

mąstymo būdus

Indukciniai Dedukciniai

Metodų klasifikavimas

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1154 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
33 psl., (1154 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos pristatymas
  • 33 psl., (1154 ž.)
  • PDF dokumentas 710 KB
  • Įkeltas: 2025 m.
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt