Mokymasis yra svarbiausia jaunesnio mokyklinio amžiaus vaiko psichikos grandis. Jis skatina saviraišką, intensyvią intelektinę valios, emocijų raidą, pažinimo alkį.
Mokymasis - tai veikla, kurios metu vyksta sąveika su informacijos šaltiniais.
Mokymas - tai pedagogo veikla, kurios metu vyksta sąveika su mokiniu.
• bendradarbiavimas vertingesnis už rungtyniavimą.
Šiuolaikinei didaktikai rūpi tie patys klausimai, kurie buvo keliami visais jos vystimosi laikais.
Tai klausimai „ko mokyti?“ ir „kaip mokyti?“. Mokymo(si) procesas charakterizuojamas dviejų tipų tikslais: tikslais, susietais su mokymo(si) rezultatu, ir tikslais, susietais su mokymo(si) procesu. Tikslai, susiję su mokymo rezultatu, mokymo procese atsako į klausimą „ko mokyti?“- tai žinios, gebėjimai, vertybės, kurie laikomi mokymo turiniu. Tikslai, susiję su mokymo procesu, atsako į klausimą „kaip?“ – tai mokymo metodai, būdai, kurių pagalba įsisavinamas proceso turinys. Kitaip tariant, jie numato mokymą, kaip mokytis.
Šio darbo tikslas, išsiaiškinti kokie yra efektyviausi mokymo ir mokymosi metodai.
Siekiant išsiaiškinti kokie mokymo ir mokymosi metodai taikomi ugdymo procese, suformulavau šiuos darbo uždavinius:
1. išryškinti mokymo(si) proceso visuminį supratimą, didaktiniu ir psichologiniu aspektais bei įtaką mokymosi metodams;
2. aptarti informacinių šaltinių naudojimo, praktinius - operacinius ir kūrybinius mokymo(si) metodus bei išsamiai išanalizuoti jų skirstymą, pateikiam praktinį pritaikymą;
3. aptarti aktyvius mokymosi metodus;
Mokymo metodas tai pasikartojančių mokytojo veiksmų modelis, kuris gali būti taikomas dėstant įvairius dalykus, būdingas daugiau nei vienam mokytojui ir svarbus išmokimui.
Šiame darbe naudoti metodai:
mokslinės literatūros analizė,
dokumentų analizė,
mokinių stebėjimas,
apklausa, interviu,
anketinės apklausos.
1. Mokymosi procesas didaktiniu ir psichologiniu aspektu
"Kai mokyklos koridoriuose įsivyrauja ramybė, visa kuriamoji energija yra sukaupiama klasėse, kur yra tik dviejų tipų veikėjai: privalantys mokyti (mokytojai) ir turintys mokytis (moksleiviai)." (N. Bižys, G. Linkaitytė, A.Valiuškevičiūtė, 1996). Taigi mokymasis gali būti apibūdinamas trejopai:
• mokymasis - sudėtingas procesas (besimokančiojo socialinė sąveika su mokymosi šaltiniu, šiame darbe - mokytoju);
• mokymasis - veikla (ką besimokantysis veikia įgydamas naujų žinių),
• mokymasis - tinkama mokymosi aplinka (mokytojo veikla, pagalba besimokančiajam, klasės klimatas).
Mokymasis bus nagrinėjamas kaip procesas dviem aspektais: didaktiniu bei psichologiniu.
Mokymasis - didaktinis procesas,...
Šį darbą sudaro 4009 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!