Pagrindinė idėja- žmogus turi butinybę kažką isigyti žmogui kažko truksta. Reikmė- be ko negalima apsieiti. Reikmes turi buti tenkinamos. Poreikiai atsiranda vis nauji. Poreikis- specifine forma patenkinanti zmogu bei atitinkanti jo kulturini lygi ir kitas asmenines savybes. 1fiziologines reikmes.2 savisaugos poreikiai 3. bendravimo poreikiai. 4. pripazinimo poreikiai. 5. saviraiskos poreikiai.
Paklausa- poreikis paremtas perkamumo galimybe. Preke- visa tai kas gali patenkinti reikme ar poreiki. Prekiu pasirinkimo asortimentas- visos prekes rinkoje. Ivairios prekes nevienodai tenkina skirtingus zmones.
Mainai- vienas is keturiu budu isigyti preke (pasigaminti, pavogti, isprasyti, iskeisti). Kad ivyktu mainai: turi buti minimum 2 suinteresuoti asmenys, kiekvenas turi tureti kazka kas domina kita, kiekvienas turi uzmegzti rysi ir pristatyti preke I reikiama vieta, kiekvienas is dalyviu turi buti visiskai laisvas priimant pasiulyma, kiekvienas is ju turi buti isitikines kad tai tikslinga verta.
Susitarimo salygos apibreziamos sondoriu- tai komercinis mainas vertybemis tarp dalyviu. Klasikinis sanderis: preke uz pinigus. Kad sandoris ivyktu: minimum du objektai ( vertes vienodos), reikia susitarti del ivykdymo salygu, suderintas laikas sandorio vykdymo, suderinta vieta.
Rinka- visuma esamu ir busimu prekiu pirkeju. senoveje patys gamindavosi, poto asmeniskai keisavosi, poto per pirklius.
Rinkos funkcijos (ekonomines): 1.Rinka isryskina vartotoju poreikius ir skatina gamintojus reaguoti I vartotoju poreikiu pasikeitimus. Atsiranda konkurencija. Tai skatina ieskoti pazangesniu technologiju, tobulesniu budu. 2 Rinkoje isryskeja produkto reikalingumas visuomeneje. 3. Rinka tampa proporciju tarp atskiru saku ir ekonomikos sferu reguliatoriumi 4. Rinka skatina technine pazanga 5.Rinka paskirsto pajamas visuomeneje.
Marketingo valdymas- firmos veiklos analize, planavimas, priemonių igyvendinimas ir kontrole. marketingo valdytojo uzdavinys- surasti tiek klientu, kiek reikalinga realizuoti visa imones produkcija, turi organizuoti ir plesti paklausa, spresti problemas susijusias su paklausos dinamika, turi stengtis formuoti paklausa.
I valdymo grupe ieina: firmos veiklos planuotojai, reklamos specialistai, realizavimo remimo grupe, zmones kurie atlieka tyrimus, zmones sugebantys nustatyti produkcijos kaina.
Paklausos bukles: 1Neigiama paklausa (didesnioji rinkos dalis ziuri neigiamai I produkcija, reikia istirti priezastis ir ka reikia...
Šį darbą sudaro 2613 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!